[D2 00 4.2PB ] Problem ze skrzynią po remoncie
Olej po pierwszym 1000km może byc troszkę zanieczyszczony bo ten pierwszy ma właśnie za zadanie wypłukać wszelkie syfki jakie po naprawie zostały. WIęc może ale niekoniecznie musi. Natomiast podczas kolejnej już wymiany powinien być czysty. Ja mam za sobą juz 3 wymiany i w sumie za każdym razem był czyściutki.
Silnik pracuje równo nie ma żadnych błędów nigdy nie widział gazu wiec szarpanie napewno nie jest spowodowane usterka silnika.Jakby z nim było coś nie tak wywaliłoby mi błedy.Zreszta z góry zapowiedziałem że samochod wraca do niech i wszystkie koszty przechodzą na niego.Zaplombował mi cala skrzynie do niczego nie moglem się dotknac jedynie wymienic olej,olej wymienilem w serwisie ktory zajmuje sie tylko i wyłącznie naprawa ASB wiec napewno zrobili to tak jak nalezy.Wiem że on teraz bedzie szukał błędów wszedzie tylko nie u siebie ale to mu nic nie da. Mi wydaje się ze jak np zwracam coś na gwarancje dajmy na to TV to dostaje nową gwarancje od czasu kiedy odbieram Tv z serwisu po naprawie ? chyba że jestem w błędzie a gwarancje dostalem na rok lub 20tys a troche ponad 4 tys juz zrobilem z tym że wiekszosc z tego to bez wstecznego i przy nie w pelni sprawnej skrzyni (tj. szarpanie,awaryjny itp itd)Ponioslem dodatkowe koszty komputery sprawdzanie okablowania przy skrzyni laweta itp itd a to wszystko kosztuje niestety
gwarancja jest zawsze na czas okreslony i w ciagu jej trwania mozesz przynosic reklamowny towar, ktory zostal zakupiony jako nowy, naprawiac go wielokrotnie (przy czym po drugim lub trzecim razie w reguły wymienia sie towar na nowy + nowa gwarancja). Niestety jesli chodzi o naprawe uzywanej czesci, to gwaracji nikt Ci nie przedłuży, no chyba ze ktos ma taka polityke firmowa. Jak naprawia Ci ASB i dzien po gwarancji cos , odpukac, sie stanie to lipa, szczegolnie jak to takie cwaniaki saberarek pisze:Ponioslem dodatkowe koszty komputery sprawdzanie okablowania przy skrzyni laweta itp itd a to wszystko kosztuje niestety
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
tak jest z uzywkami trzeba po prostu trafic na uczciwego sprzedawcę,a najlepiej samemu wcześniej widzieć z jakiego auta jest rozbierana,przyklad ostatnio znalazłem w Niemczech auto uszkodzone delikatnie rocznik 94 albo 95 maly przebieg ok 170.tys w srodku bardzo zadbany tylko z pewnego auta oplaca się uzywke wkladac a i tak pewności do końca nie będziemy mieli, ale jak skrzynia jest już zdjeta z auta o niewiadomym przebiegu to pewności mamy o wiele mniej,trzeba dodac jeszcze jeden fakt czym starsze auto tym trafic na skrzynie o niskim przebiegu jest bardzo trudno dlatego w moim przypadku jak będę miał uszkodzona u siebie tylko wchodzi w gre wyjazd albo po pewna skrzynie albo po cale auto a reszte zeczy sprzedaje żeby mi się czesc kosztów zwrocilo.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Chyba by mnie szlak trafił.... tyle zachodu nerwów ,wiem coś o tym , kiedyś mechanik pozbawił mnie auta na 8 tygodni to była nerwówka . Na szczęście wymiana mojej skrzyni trwała 1 dzień - jakież było moje zdziwienie jak zadzwonili z warsztatu na 2-gi dzień i poprosili żeby odebrać auto . bezawaryjności!!! jak napisał kolega martin_rs4 .
ostatnio gadałem z tymi chłopakami to mówili, ze był filtr zalozony hu...wy i ze nie zassało oleju tyle co trzeba i poszedł wsteczny i ze wina tego co Ci wymienial później olej z tym niby nie takim filtrem. cos tam było podcinane tezz i ogolnie nie przez nich się skaszaniło ale najważniejsze ze zrobili jak trzeba
dare to be great