części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

A8 D3 2008r. Q. sport 3.0

Gość

Post autor: Gość » 19 wrz 2013, 23:47

olimpus104 pisze:Dla mnie liczy się komfort jazdy,silnika i tak prawie nie słyszę przez podwójne szyby w moim d3.pozdrawiam 8-)
No a w D2 te sie da posiadac kompletną ciszę :) Jak akurat D2 kupilem bo wtedy mnie na tekie było stać. Teraz jak sie stopa powoli powieksza a auta tanieja z wiekiem to mógł bym szykowac się na D3 ale nie chce mi sie chrzanić z ta upierdliwą elektroniką która tylu posiadaczom przysparza ciągle jakieś problemy. D2 ma klasyczna muskularną sylwetke i dośc komfortu by nia długo podróżować. Mi sie bardziej D2 podobaja w stanie igła niż D3. Dlatego moim nastepnym autem będzie prosty i muskularny RAM :) Z kierownica po właściwej stronie :)
A co do twojego autka to jest ładne pomijając fakt angola nie ma co mu zarzucić ale nie wiem po co kupowac V6 skoro sa silniczki V8 i to tak udane :)

Awatar użytkownika
fogg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 08 lut 2012, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk - Taunton

Post autor: fogg » 21 wrz 2013, 11:50

olimpus104, ile placisz ROAD TAX na rok??

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 21 wrz 2013, 12:58

fogg pisze:olimpus104, ile placisz ROAD TAX na rok??
280£
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

Awatar użytkownika
fogg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 08 lut 2012, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk - Taunton

Post autor: fogg » 21 wrz 2013, 19:39

To niewiem jak oni licza ta oplate ,masz mniejsza emisje spalin auto o 5 lat mlodsze i placisz tyle samo co ja w PB.

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 21 wrz 2013, 21:06

fogg pisze:To niewiem jak oni licza ta oplate ,masz mniejsza emisje spalin auto o 5 lat mlodsze i placisz tyle samo co ja w PB.
Nie wnikam w to za bardzo ,ale znalazłem coś takiego :-D


Samochody zarejestrowane przed 1 marca 2001 roku
Pojemność silnika (cc) roczna rata półroczna rata
poniżej 1549 £140.00 £77.00
powyżej 1549 £225.00 £123.75


Samochody zarejestrowane po 1 marca 2001 roku
Grupa Emisja CO2 (g/km) roczna stawka półroczna stawka
A do 100 0 ---
B 101-110 £20.00 ---
C 111-120 £30.00 ---
D 121-130 £105.00 £57.75
E 131-140 £125.00 £68.75
F 141-150 £140.00 £77.00
G 151-165 £176.00 £96.25
H 166-175 £200.00 £110.00
I 176-185 £220.00 £121.00
J 186-200 £260.00 £143.00
K* 201-225 £280.00 £154.00
L 226-255 £475.00 £261.25
M powyżej 255 £490.00 £269.50

* Grupa K dotyczy również samochodów, których emisja CO2 jest wyższa niż 225g/km, ale zostały zarejestrowane przed 23 marca 2006 roku.
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

Awatar użytkownika
fogg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 08 lut 2012, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk - Taunton

Post autor: fogg » 22 wrz 2013, 10:49

Anglicy potrafia ulatwic zycie :) A8 FSI jest mlodsze i ma mniejsza emisje spalin niz MPI a oplata jest wieksza.A czy nie powinno byc,ze im mlodsze auto i emisja spalin mniejsza to i mniejsza oplata?ale nie,w UK jest na odrot ,chocbym mieszkal tutaj jeszcze 100 lat to chyba i tak nie zrozumie ich toku myslenia ;-)

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 23 sty 2014, 21:40

Dzisiaj wskoczył dystans przód 15mm tył 20mm.przy feldze J9X20 i oponach 275/35 jak na mój gust,to max ;) Tutaj <hihi> ukłon w strone Fossa
zawias mam sport,ale w najbliższym czasie chciałbym z 25 mm w dół VCDS-em ogarne,czy raczej mechanicznie ?






















/ Obrazek Obrazek Obrazek
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 sty 2014, 01:05

olimpus104 pisze:Dzisiaj wskoczył dystans przód 15mm tył 20mm.przy feldze J9X20 i oponach 275/35 jak na mój gust,to max ;)
Jest dobrze.... i również wg. mnie to jest max co można tu włożyć <okioki>
olimpus104 pisze:zawias mam sport,ale w najbliższym czasie chciałbym z 25 mm w dół VCDS-em ogarne,czy raczej mechanicznie ?
Wg. mnie zawiasu sport VCDS'em o 25mm nie obniżysz - tylko mechanicznie, tak jak rozmawialiśmy ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 08 mar 2014, 19:51

Więc udało mi się obniżyc vcds-em zawias 15mm- założony dystans +lekka
gleba i jest git ;) Obrazek [img]http://%20[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cadf06d225502a9e.html]Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 mar 2014, 16:31 przez olimpus104, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 09 mar 2014, 11:30

Muszę przyznać że zglebiona wygląda znacznie lepiej.
Powiedz mi jaki masz zawias sport czy komfort ?
I czy po obniżeniu działają wszystkie tryby?

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 09 mar 2014, 12:04

123mielony pisze:Muszę przyznać że zglebiona wygląda znacznie lepiej.
Powiedz mi jaki masz zawias sport czy komfort ?
I czy po obniżeniu działają wszystkie tryby?
Zawias ,mam sport i wszystko działa na dynamik nic nie obciera,ale już jest chyba na granicy możliwości<okioki>
Ostatnio zmieniony 09 mar 2014, 12:16 przez olimpus104, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 09 mar 2014, 12:05

15mm a jaka roznica :) podoba mi sie :D

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 09 mar 2014, 13:31

olimpus104 pisze:Zawias ,mam sport i wszystko działa na dynamik nic nie obciera
Też mam u siebie zawias sport i pewnie się skuszę bo też mi się bardzo podoba :D

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 09 mar 2014, 20:54

Super wyglada teraz :-) te felgi jak dla mnie sa piekne na D3 :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 02 sie 2014, 14:58

Wreszcie udało mi się,wyprostowac rurki <hura> chyba lepiej jak było?
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl