[S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?
teoretycznie tak, ale jak sie widzi jak to moze wygladac ja np. u kolegi preston81, to tak oko cieszy ze samemu sie by chcialo tez tak miecApophis pisze:Ja mam i jakos mnie to nie razi. Owszem fajnie jak by nie było widac ale przecie to moje auto i maska zwykle zamknięta jak jade więc co tam jakies pare wezyków więcej
pepi czy Ty kiedys nie wspominales ze u Ciebie butla byla mocowana na klej do szyb czy cuśpepi pisze:niektórzy są bardziej uczuleni a w moim przypadku to nic nie było dobrze zamontowane nawet butla
to nie jest zwykły napęd...to
Jedyny słuszny wybór <brawo2>JanekS13 pisze:Pany dostałem ofertę na PRINSA za 5800 chyba sie skusze
Reduktor oczywiście ten http://e-autogas.com/pl,product,1184156 ... turbo.html
W zeszłym roku zmieniłem u siebie bo poprzedni Lovato pow. 5000 obr. przełączał na benzynę.
Tani nie jest ale warto, spisuje się wyśmienicie !
to że jest na klej to jeszcze ok
gorzej że na wstecznym
Co znaczy gorszy gaz ?
czy wam się wydaje że te markowe takie fajne ?
te składaki mniej palą i nie masz pół metra przewodu od wtrysku do wkrętki a to odbija się na parametrach tego akurat nie da się zniwelować
nawet napisem BRC
Widziałem dzisiaj takie coś u naszego kolegi z forum miałem ubawu
i spalanie ma też fajne
gorzej że na wstecznym
Co znaczy gorszy gaz ?
czy wam się wydaje że te markowe takie fajne ?
te składaki mniej palą i nie masz pół metra przewodu od wtrysku do wkrętki a to odbija się na parametrach tego akurat nie da się zniwelować
nawet napisem BRC
Widziałem dzisiaj takie coś u naszego kolegi z forum miałem ubawu
i spalanie ma też fajne
Masz mało gazu w butli.martin_rs4 pisze:a propos...jak powinien byc zamontowany wielozawor...w strone przodu auta, czy tylnego zderzaka ?pepi pisze:to że jest na klej to jeszcze ok
gorzej że na wstecznym
Gwałtownie ruszasz autem.
Co się dzieje z gazem (jest cieczą) w butli? (mniej widoczne to jest w butlach walcowych).
I tam gdzie znajduje się gaz w momencie przyspieszania powinien być
pobór LPG do reduktora, a pobierany jest za pomocą rurki w wielozaworze.
no sensownie wytlumaczone....ja mam narazie walca w bagazniku, ale bede zmienal na toroidalna i tak sie wypytuje, zeby potem babola nie zrobicmarekp750 pisze:I tam gdzie znajduje się gaz w momencie przyspieszania powinien być
pobór LPG do reduktora, a pobierany jest za pomocą rurki w wielozaworze.
to nie jest zwykły napęd...to