[D3 08 3.0TDI ] Tryb podnośnika
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Właśnie chyba nie włączony tryb podnośnika,przyczynił się u mnie do tego że teraz tylne prawe koło stoi niżej o 1,5cm .Zawieszenie działa prawidłowo,brak błędów,kalibracja zrobiona i nadal ta różnica <niewiem>
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
labas pisze:Ale to nie jest serwis ASO.5-stars pisze:ja odradzam ASO skoda/vw/AUDI przy ulicy jedynaka w Wieliczce - tam tez nie wiedzieli co to tryb podnośnika i skończyło się najgorszym scenariuszem - wymianą amorków z przodu
Co niektórzy nie rozumieją co oznacza ASO.
W pewnym sensie tak. ASO to sieć stacji autoryzowanych przez producentów a więc
powinny być tam przestrzegane standardy przeglądów i napraw uznane przez
wytwórcę, personel powinien być odpowiednio przeszkolony, naprawy powinny być
odnotowane w jednolitym systemie informatycznym firmy (to daje sznsę na dostęp
do historii samochodu od strony serwisu), do napraw powinne być użyte części
oryginalne
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Nie, nie, mylicie pojęcia o ASO.olimpus104 pisze:labas pisze:Ale to nie jest serwis ASO.5-stars pisze:ja odradzam ASO skoda/vw/AUDI przy ulicy jedynaka w Wieliczce - tam tez nie wiedzieli co to tryb podnośnika i skończyło się najgorszym scenariuszem - wymianą amorków z przodu
Co niektórzy nie rozumieją co oznacza ASO.
W pewnym sensie tak. ASO to sieć stacji autoryzowanych przez producentów a więc
powinny być tam przestrzegane standardy przeglądów i napraw uznane przez
wytwórcę, personel powinien być odpowiednio przeszkolony, naprawy powinny być
odnotowane w jednolitym systemie informatycznym firmy (to daje sznsę na dostęp
do historii samochodu od strony serwisu), do napraw powinne być użyte części
oryginalne
W małopolsce są tylko dwa ASO Audi i obydwa są w Krakowie.
A ASO Skoda(brak autoryzacji audi) z Wieliczki to ma mechaników od całkiem innych aut i nie ma prawa żeby wiedzieli o procedurach i kosmicznych technologiach w autach audi, jedynie czym się różnią od warsztatu z garażu to tym że mają VAS-a połączonego z główną bazą.
Nie ma co psioczyć na ASO jak samemu się nie wie gdzie się auto zostawia
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Bo to są tylko partnerzy serwisu audi
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Ja słyszałem o akcji u rodziny znajomego że prawie nowe D3 za 650 tys... jakiś matoł podniósł bez trybu i r....cenzura...ł zawieszenie...
teraz po 10 razy mówię jak jadę na wymianę kół o konieczności włączenia. A i tak patrze na ręce...
teraz po 10 razy mówię jak jadę na wymianę kół o konieczności włączenia. A i tak patrze na ręce...
Ostatnio zmieniony 07 lut 2014, 23:02 przez Mischa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 17 gru 2013, 21:11
- Lokalizacja: Wloclawek
hej jezeli miech jest spierd...... to wlasnie przy podnoszeniu puszcza
ogolnie podnoszac auto
bez wlaczonego trybu podnosnika blokujemy zawieszenie wyskakuja bledy
gorny poziom przekroczony
nastepnie zaworek zamyka doplyw powietrza na kolo ktore oderwalo sie od ziemi
a tryb podnosnika jest po to jak podnosimy jedno kolo reszta nie probuje wyrownac
druga kwestia nie wyskakuje nam blad i po opuszczeniu wszsytsko dziala super
ogolnie miechy moim zdaniem sa super nigdy zaden mi nie poszedl jedynie w a6 widzielam ale guma byla stara chyba 2001 guma popekana ogolnie auto po przekladce wypadku i 6 wlascicieli zlom przy podnoszeniu przedni lewy pekl
ogolnie podnoszac auto
bez wlaczonego trybu podnosnika blokujemy zawieszenie wyskakuja bledy
gorny poziom przekroczony
nastepnie zaworek zamyka doplyw powietrza na kolo ktore oderwalo sie od ziemi
a tryb podnosnika jest po to jak podnosimy jedno kolo reszta nie probuje wyrownac
druga kwestia nie wyskakuje nam blad i po opuszczeniu wszsytsko dziala super
ogolnie miechy moim zdaniem sa super nigdy zaden mi nie poszedl jedynie w a6 widzielam ale guma byla stara chyba 2001 guma popekana ogolnie auto po przekladce wypadku i 6 wlascicieli zlom przy podnoszeniu przedni lewy pekl
Ciągle nie ma tu odpowiedzi na pytanie z pierwszego postu a odpowiedź na nie mnie również interesuje więc dopytam, czy po braku przełączenia w tryb podnośnika zawsze czeka nas kalibracja lub inny zabieg?
Moja a8 Stoi właśnie u blacharza, który szykuje ją na zlecenie handlarza i mam wątpliwość, czy oni wiedzieli o trybie podnośnika. Jutro się dowiem, czy podczas prac blacharskich auto było podnoszone
Moja a8 Stoi właśnie u blacharza, który szykuje ją na zlecenie handlarza i mam wątpliwość, czy oni wiedzieli o trybie podnośnika. Jutro się dowiem, czy podczas prac blacharskich auto było podnoszone
wciskasz klawisz [CAR], później [SETUP]robrob pisze:Koledzy a podpowiedzcie jak włączyć tryb podnośnika w D3 ale po niemiecku, bo ten język jest mi wyjątkowo obcy, a wujek Google pokazuje Modus Aufzug a nic takiego nie znajduję.
druga pozycja (włączyć).
Nieważne po jakiemu by to było...
pierwsza pozycja: tryb jazdy z przyczepką [włączyć/wyłączyć]