[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Wielkim fachowcem nie jestem, ale wydaje mi się, że gdyby to były pęknięte ślizgi, to by grzechotało cały czas, a nie jak w naszym przypadku, przez sekundę na zimnym. Coś musi być nie tak z napinaczem. Po zdjęciu dekli powinno się wyjaśnić. Najlepiej gdyby to były ślizgi, wiadomo...preston81 pisze:a używki ewntualnie albo wymiana samych ślizgów ? czy terkotanie powodują wyjechane ślizgi czy coś innego ? bo same ślizgi też można kupić
wiesz 10 sek dziś a kilka dni temu jak odpaliłem to 1-2 sek i zazwyczaj tak sie dzieje a to dziś 10 sek miałem tak tez juz w sumie 3x z dzisiejszym dłuższe terkotanie a zazwyczaj po dluzszej przerwie 1-2 sek i cisza , nigdy podczas jazdy albo w ogole jest cisza ,, btw a zawory jak dzwonia to chyba dzwiek jest inny nie? btw co wtedy sie robi zeby to wyeliminowac?
bądź sobą, wariatów też lubią
Fakt, łańcuch jest dość charakterystyczny. Pierwszy raz jak posłyszałem, nie wiedząc jeszcze, że to to, to od razu wniosek jakby jakiś luźny łańcuch przez chwilę po czymś szurnął (wówczas nie wiedziałem jeszcze, że tam wogule jakiś łańcuch jest ). Zawory to chyba bardziej pukają. Do uciszania zaworów to jest chyba jakiś specyfik, gdzieś tu na forum wyczytałem. Nie wiem, ale każdego mechanika gdy o to pytam(paru już ich było, włącznie z naszym Fossem) mówi- robić dopiero jak będzie się odzywać na ciepłym.
Notorycznie to bardziej popychacz klika, ale mechanik ze mnie żaden więc nie chce namieszać :)Z tego, co chłopaki tu piszą to przy samym napinaczu chyba dużo roboty nie ma i aż tak skomplikowana nie jest. Wydaje mi się, że w tak dużym mieści jak Poznań bez problemu znajdziesz kogoś kompetentnego. Ja mimo wszystko na razie jeżdżę i słucham, a tym bardziej zauważyłem, że odzywa się to tylko gdy na zewnątrz są minusowe temp.preston81 pisze:ale mowa tu o notorycznym pukaniu i pukaniu podczas jazdy zapewne ? bynajmniej moj mechanik mi tak powiedzial choc przynam szczerze ja bym to juz teraz wymienil ale brak chetnych na robote masakra co
jakby to napisać motory nie są nowe
w napinaczach są zaworki zwrotne
użycie oleju nie odpowiedniego też nie pomaga .
Pompa oleju jak jest zimniej to dłużej pompuje i wtedy to się bardziej uwidacznia .
Obecnego motor jeszcze się nie odezwał
w moim przypadku .
pompy oleju też podobno się rozkręcają i gdzieś olej bokiem uchodzi
więc nie zawsze bywają napinacze
hydraulika też może się odzywać
u siebie przetestowałem co i jak
w napinaczach są zaworki zwrotne
użycie oleju nie odpowiedniego też nie pomaga .
Pompa oleju jak jest zimniej to dłużej pompuje i wtedy to się bardziej uwidacznia .
Obecnego motor jeszcze się nie odezwał
w moim przypadku .
pompy oleju też podobno się rozkręcają i gdzieś olej bokiem uchodzi
więc nie zawsze bywają napinacze
hydraulika też może się odzywać
u siebie przetestowałem co i jak