części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 lut 2014, 19:17

ale może być wiele przyczyn zachowania takiego
moje zdanie jest takie albo te chinole
albo zmieniamy motor :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 lut 2014, 19:31

a używki ewntualnie albo wymiana samych ślizgów ? czy terkotanie powodują wyjechane ślizgi czy coś innego ? bo same ślizgi też można kupić
bądź sobą, wariatów też lubią

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 13 lut 2014, 19:50

preston81 pisze:a używki ewntualnie albo wymiana samych ślizgów ? czy terkotanie powodują wyjechane ślizgi czy coś innego ? bo same ślizgi też można kupić
Wielkim fachowcem nie jestem, ale wydaje mi się, że gdyby to były pęknięte ślizgi, to by grzechotało cały czas, a nie jak w naszym przypadku, przez sekundę na zimnym. Coś musi być nie tak z napinaczem. Po zdjęciu dekli powinno się wyjaśnić. Najlepiej gdyby to były ślizgi, wiadomo...

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 13 lut 2014, 20:01

Najpierw pada napinacz, a skutkiem tego jest pęknięcie ślizgu, bo lancuch lata podczas rozruchu jak żyd po pustym sklepie
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 lut 2014, 20:05

u mnie dzis terkotalo z 10 sek po odpaleniu po czym z 15x odpalilem od tego razu i cisza wkurza mnie to ...
bądź sobą, wariatów też lubią

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 13 lut 2014, 20:21

10s to trochę sporo. A może u Ciebie wcale nie łańcuch, tylko poprostu zawory grają marsza na zimnym <niewiem>

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 lut 2014, 20:34

wiesz 10 sek dziś a kilka dni temu jak odpaliłem to 1-2 sek i zazwyczaj tak sie dzieje a to dziś 10 sek miałem tak tez juz w sumie 3x z dzisiejszym dłuższe terkotanie a zazwyczaj po dluzszej przerwie 1-2 sek i cisza , nigdy podczas jazdy albo w ogole jest cisza ,, btw a zawory jak dzwonia to chyba dzwiek jest inny nie? btw co wtedy sie robi zeby to wyeliminowac?
bądź sobą, wariatów też lubią

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 13 lut 2014, 20:57

Fakt, łańcuch jest dość charakterystyczny. Pierwszy raz jak posłyszałem, nie wiedząc jeszcze, że to to, to od razu wniosek jakby jakiś luźny łańcuch przez chwilę po czymś szurnął (wówczas nie wiedziałem jeszcze, że tam wogule jakiś łańcuch jest :) ). Zawory to chyba bardziej pukają. Do uciszania zaworów to jest chyba jakiś specyfik, gdzieś tu na forum wyczytałem. Nie wiem, ale każdego mechanika gdy o to pytam(paru już ich było, włącznie z naszym Fossem) mówi- robić dopiero jak będzie się odzywać na ciepłym.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 lut 2014, 21:14

ale mowa tu o notorycznym pukaniu i pukaniu podczas jazdy zapewne ? bynajmniej moj mechanik mi tak powiedzial choc przynam szczerze ja bym to juz teraz wymienil ale brak chetnych na robote masakra co :D
bądź sobą, wariatów też lubią

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 13 lut 2014, 21:32

preston81 pisze:ale mowa tu o notorycznym pukaniu i pukaniu podczas jazdy zapewne ? bynajmniej moj mechanik mi tak powiedzial choc przynam szczerze ja bym to juz teraz wymienil ale brak chetnych na robote masakra co :D
Notorycznie to bardziej popychacz klika, ale mechanik ze mnie żaden więc nie chce namieszać :)Z tego, co chłopaki tu piszą to przy samym napinaczu chyba dużo roboty nie ma i aż tak skomplikowana nie jest. Wydaje mi się, że w tak dużym mieści jak Poznań bez problemu znajdziesz kogoś kompetentnego. Ja mimo wszystko na razie jeżdżę i słucham, a tym bardziej zauważyłem, że odzywa się to tylko gdy na zewnątrz są minusowe temp.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 lut 2014, 22:01

jakby to napisać motory nie są nowe
w napinaczach są zaworki zwrotne
użycie oleju nie odpowiedniego też nie pomaga .
Pompa oleju jak jest zimniej to dłużej pompuje i wtedy to się bardziej uwidacznia .
Obecnego motor jeszcze się nie odezwał :)
w moim przypadku .
pompy oleju też podobno się rozkręcają i gdzieś olej bokiem uchodzi
więc nie zawsze bywają napinacze
hydraulika też może się odzywać
u siebie przetestowałem co i jak ;)

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 13 lut 2014, 22:18

Ale to taki "łańcuchowy" dźwięk :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 14 lut 2014, 00:00

mechanik wlasnie mowil ze jakis zaworek tam popuszcza lub nie i stad ten dzwiek
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 lut 2014, 07:47

bez urazy sprawdza się to tak
otwierasz maskę i najlepiej stetoskopem z przodu motoru z lewej strony i z tyłu z prawej się słucha
no chyba ze u kogoś tak napindala że nie trzeba <niewiem>
to wtedy wystarczy posłuchać

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 14 lut 2014, 09:50

no wiesz napindala 1x na 50 odpalen czy bedzie cos slychac podczas normalnego rozruchu gdzie nic gołym uchem nie slychac? , u mnie mechanik stwierdzil prawą strone z tego co pamiętam
bądź sobą, wariatów też lubią

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl