
pepi czyli co go boli włg tych błędów ?? rozrzad mialem zakladany jak w ASO przez mistrzunia

macisz12 bardzo chcialbym ci umiec odpowiedziec jednakze vaga podlaczylem dopiero 2x nie wiem gdzie szukac grup i co to w ogole jest

![]() |
![]() |
![]() |
Łączysz sie z silnikiem, wchodzisz w bloki pomiarowe i wybierasz grupe 093. Najlepiej jakbys zalogował auto w trybie jazdy tzw logi dynamiczne, tylko musi ci ktoś pomóc bo ciężko jechac i kompa jeszcze obsługiwać. Bloki 090, 093, 003.preston81 pisze:leje motul pelen syntetyk wymiana co 15 tys kontrola co tysiaka![]()
pepi czyli co go boli włg tych błędów ?? rozrzad mialem zakladany jak w ASO przez mistrzunia
macisz12 bardzo chcialbym ci umiec odpowiedziec jednakze vaga podlaczylem dopiero 2x nie wiem gdzie szukac grup i co to w ogole jest
To fakt, zrobiło się cieplej i u mnie też ucichło, występuje naprawdę sporadycznie.A czego dotyczy ten Twój błąd? Źle złożony to tam może być rozrząd, sprawdź na vagu blok 093 i będziesz wiedział, czy jest jakiś rozjazd. Ale źle ustawiony rozrząd raczej stukania nie powoduje...A olej dawno wymieniałeś?preston81 pisze:oblatałem troszę i powiem tak nic mi nie stuka juz moze jest cieplo a to ponoc wplywa na nastawniki i nadal wywala mi blad ten co wtedy .... wiec moze to nie nastawnik a cos rzeczywiscie zle zlozone ? bo skoro nie pukal moze nastawnik odpada w kwesti scisle tego bledu?
+16 i -7 <jezu>preston81 pisze:blok 93 odczyt 16.0 -7.0 wiec z blokiem 93 chyba cos nie gra ....