Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 20 lut 2014, 22:50

pepi pisze:patrz BRC też tak zakładają i jakoś nadal ma powodzenie
:)
nie to że się nabijam z brc
bo jak widać lepsze jet od .... <niewiem>
Lepsze głównie pod względem jakości wtrysków i reduktorów bardzo wydajnych reszta to badziew.
No ale każdy ma swoje upodobania.
Nie róbmy śmietnika z tematu Majki
Poczekajmy jak sprawy się potoczą.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 21 lut 2014, 00:33

Witam!
Pepi wszyscy wkolo mowia: BRC=Bedziesz Robil Ciagle :)
A tak naprawde to chyba najwiecej zalezy od sterownika i oprogramowania.Reszta to elementy wykonawcze.Jesli sa poprawnie wbudowane i dobrej jakosci to nie powinny stwarzac problemow.


Majka.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 lut 2014, 06:48

akurat mylne podejście do tematu bo sterownik nie jest aż taki ważny bo
co z tego że on będzie dokładny jak wtryski będą lały na prawo i lewo reduktor nie będzie trzymał ciśnienia ?
nawet hiper dobry nie naprostuje tego :)
A w drugą stronę dobre wtryski które wtryskują dokładnie i stałe ciśnienie w układzie
i dobra termika
to co ma do roboty sterownik ?
nic wtedy to byle jaki sterownik da radę i tak jest w BRC

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 21 lut 2014, 22:34

Witam!

No i sie troszke ruszylo.Pan przygotuje kosztorys i bedzie przebudowywal instalacje. Najpierw pod katem TÜV a nastepnie ma przywrocic pelna sprawnosc.Zaskoczyl mnie bardzo stwierdzeniem ze zaworki wtryskiwaczy nie moga pracowac w poziomie bo znacznie skraca to ich zywotnosc.Po rozmowach sadze jednak ze "wysokiego lotu" on nie jest i wiele trtzeba bedzie zrobic samemu. :(

Majka.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lut 2014, 07:39

majkaistefan pisze: ze zaworki wtryskiwaczy nie moga pracowac w poziomie bo znacznie skraca to ich zywotnosc
- prawda ale tu nie którzy mają je do góry nogami zwłaszcza wiadomo jaka firma :D
i jest ok
majkaistefan pisze:Najpierw pod katem TÜV
-coś mi świta że np Valtei są a to syf podobny do tego co teraz jest a Hany już nie można zamontować
bo brak dopuszczenia na rynek <niewiem>

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 22 lut 2014, 07:54

Już tak nie narzekajcie tak na te Valteki.

Jeżeli czasy wtrysków gazu zaczną sie od 4 ms na wolnych to te wtryskiwacze
nie pracują tak źle. Znam kilkanaście aut, które pracują na valtekach i ich praca
jest akceptowalna z oceną: dost +.

Proste, łatwe w czyszczeniu, regeneracji. Wcale nie powodują niewłaściwej pracy
silnika.

Powiem tak, złej baletnicy to i rąbek spódnicy...

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 22 lut 2014, 08:05

marekp750 pisze:Już tak nie narzekajcie tak na te Valteki.

Jeżeli czasy wtrysków gazu zaczną sie od 4 ms na wolnych to te wtryskiwacze
nie pracują tak źle. Znam kilkanaście aut, które pracują na valtekach i ich praca
jest akceptowalna z oceną: dost +.

Proste, łatwe w czyszczeniu, regeneracji. Wcale nie powodują niewłaściwej pracy
silnika.

Powiem tak, złej baletnicy to i rąbek spódnicy...
Wtryski LPG maja pracować idealnie i precyzyjnie a nie na granicach możliwości, bo później sie słyszy że LPG do kuchenek....

Ja do swojej zakładam LPGTECHa i kazdemu mogę ten sterownik polecić.
Miałem w S8 D2 FL teraz bedzie w A8 D3 i nigdy w życiu więcej nie popatrzę w stronę STAGa

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lut 2014, 19:03

lpg tech -to stag :D
aleś przywalił :D
tylko taki za który mniej trzeba dać i są pewne zmiany
a co do valteków to syf jakich mało
chodzi głównie o ich wydatek który trzeba by korygować co 10 tys
bo tak się rozbiegają że szok
Co nie zmienia faktu że widuję je gęsto pod maską
bo tanie są
sto razy lepsze rozwiązanie w tej cenie jest listwa reg omvl
lub teraz testuję fajne wtryski Apis solo
jak na razie w cenie 90 zł za cztery nie spotkałem lepszych :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lut 2014, 19:06

tomi5 pisze:Ja do swojej zakładam LPGTECHa i kazdemu mogę ten sterownik polecić.
Miałem w S8 D2 FL teraz bedzie w A8 D3 i nigdy w życiu więcej nie popatrzę w stronę STAGa
- u mnie wyleciał z hukiem wcale on nie jest aż taki dobry
obecny jest o niebo lepszy i nie żyje swoim życiem
mowa o techu

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 23 lut 2014, 09:29

Swoje zdanie opieram na odczuciach z uzytkowania BMW E32 730 V8 na stag 300, oraz Audi A8 4,2 300KM stag 300, no i S8 FL 360KM LPGTECH.
Nie jestem instalatorem sprzedawcą etc żeby tutaj namawiać do marki LPG, ale wiem że STAG to gówno, które wiecznie trzeba korygowac i jeździc z podpietym kompem, bo sie rozjezdza, duża róznica w mocy LPG/PB, auto przymulone na dodanie gazu.

Przy LPGtechu gazownika odwiedzałem tylko w celu wymiany filtrów.

A dodam że STAG 300 w jednym jak i drugim przypadku był robiony u instalatorów polecanych na lpgforum, tak że nikt mi nie powie że zdzisu w stodole mi zakladał i dlatego takie problemy były.
Oczywiście:
Wtryski hanna
2X reduktor w BMW

Do D3 tez jakiegoś nowego techa mi wkładają: LPG-TECH 328 OBD
wtryski keihin
2 reduktory

Gość

Post autor: Gość » 23 lut 2014, 11:53

tomi5 pisze:Swoje zdanie opieram na odczuciach z uzytkowania BMW E32 730 V8 na stag 300, oraz Audi A8 4,2 300KM stag 300, no i S8 FL 360KM LPGTECH.
Nie jestem instalatorem sprzedawcą etc żeby tutaj namawiać do marki LPG, ale wiem że STAG to gówno, które wiecznie trzeba korygowac i jeździc z podpietym kompem, bo sie rozjezdza, duża róznica w mocy LPG/PB, auto przymulone na dodanie gazu.
Takie opinie w zdecydowanej wiekszości słyszałem o tej marce od włascicieli ktorzy czesto przyjeżdzali na korekcje i wymiany tych że instalacji na lepsze.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 23 lut 2014, 13:18

Apophis, Wydziel te posty do tematu o lpg bo zrobił się bałagan w temacie Majki.
Co do techa i staga to sąartyści co ze staga zrobiąt echa lub odwrotnie.
Sam planuje zmienić na techa. Dziwne tylko że 318 została wycofana <niewiem>
Zmienić chcę ze względu na sito w kablach od podróbki staga (mam sterownik VECTOR) łącze się programem ac gas synchro 1.14.1 tylko mapa 2D i odchyłka. Nie mam wtrysków hana na liście wtrysków jeżdżę na ustawieniach keihina. Miałem problem (zimny VAG) ale ominąłem to emulatorem samoróbką coś na wzór jak w instalacjach prinsa.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2014, 14:50 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 lut 2014, 14:45

przepraszam ja dzisiaj wywaliłem techa i już nie chce więcej o nim słyszeć ;)
jakby ktoś chciał to on prawie nowy
jak ktoś lubi takie coś to jego wybór :)
mam tego 318 nalotu ze 2-4 tys może
Jak może być tech inny jak ci co teraz go robią pracowali w stagu i wynieśli potrzebne materiały
obudowa płyta okablowanie jest takie samo
tylko soft jest inny
to znaczy bardzo podobny :)

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 23 lut 2014, 14:46

pepi pisze:teraz testuję fajne wtryski Apis solo
mialem to u siebie i to jest dopiero WIELKIE gowno!!! Poszlo do kosza

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 lut 2014, 14:46

tomi5 pisze:wtryski keihin
- aleś zaszalał <jezu>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl