[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Blok 90 i 93 pod obciążeniem. Zapinasz tipa 3 bieg 1tys obrotow i pedal w podloge az do momentu kiedy auto samo zmieni bieg na 4. Wskazania wrzuc na vaglog.rtnet.pl. Pepi, auto lepiej zalogować podczasz jazdy co nie ulega watpliwosci ze rozrząd raczej zle ustawiony. Chociaż u mnie jest na znaki a mimo to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga.
Sam zmieni bieg na wyższy, nie przekręcisz go powyżej wartości granicznej.preston81 pisze:matisz jak zapne tipa na 3 i pocisne go na maxa on sam się zmieni na 4?? czy bedzie zylowal na 3 dopuki nie wrzuce mu + na 4?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
A jednak prawdziwe. Rozrząd założony nowy, nastawnik nowy. Wszystko spiete na blokadach. Jedynie łańcuszek stary no i pewnie wyciągnięty. Jak auto zapale na zimnym to mam -8 a jak sie rozgrzeje to jest na -10. Coś ewidentnie z tym łańcuszkiem jest nie halo. Podmienialem tez czujnik halla i dalej to samo.pepi pisze:-nie możliwe bo to jedno oczko prawiemacisz12 pisze:to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga.
Może tak może nie. Weź sobie pasażera i kątem oka obserwuj co sie z nim dzieje gdy niespodziewanie wciskasz pedał w podłoge. Ja nie czuje ale moich pasażerów zawsze wtedy cofa w oparciepreston81 pisze:w sumie u mnie nie wciska w fotel od zera dopiero tak jak mam 100/h depne to wciska a od zera jakos tego nie czuje a w ojca d2 i d3 czułem choć nie wiem sam juz moze w paranoje wpadam
Jeżdżąc na codzień przyzwyczajamy sie do auta i tylko obserwując otoczenie można zobaczyć co sie jeszcze z kucykami dzieje
nie wydaje mi się żeby na jednej głowicy było ok a na drugiej kupa
i pewnie mówimy o głowicy lewej ?
jakby było podobnie na dwóch głowicach ok to rozumiem
a potem już taki wyrywny nie jest
może się wyłamię ale moje to ładnie jedzie w trasie z świateł tak sobie
i pewnie mówimy o głowicy lewej ?
jakby było podobnie na dwóch głowicach ok to rozumiem
-też prawda na wiosnę jak wsiadam na motocykl to mi się wydaje że ...Apophis pisze:Jeżdżąc na codzień przyzwyczajamy sie do auta i tylko obserwując otoczenie można zobaczyć co sie jeszcze z kucykami dzieje
a potem już taki wyrywny nie jest
może się wyłamię ale moje to ładnie jedzie w trasie z świateł tak sobie
Wiesz w dobie turbodoładowanych kosiarek te nasze ok 7 sek.do setki dupy przecie juz nie urywa Ale wczoraj wjeżdzając na autobane i wciskając pedał w podłoge zostawiłem w tyle auta ktore po lewej jechały w tym jakies nowsze A6. Fajnie to wyglądało bo zrównały się ze mna i to tylepepi pisze:może się wyłamię ale moje to ładnie jedzie w trasie z świateł tak sobie