części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lut 2014, 20:45

dobra rozrzad do analizy i jutro jak mowisz podczas jady blok 93 i topem na 3 bieg dodac gazu w trybie auto az do zmiany 4 biegu czy ja mam zmienic sam bieg na 4?
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lut 2014, 20:51

a co tu na drodze sprawdzać i po co ?
to ze 2,5 zęba :D
na blokady jeśli tam ok to dekiel zerwać i patrzeć czy łańcuch jest tam gdzie powinien być
i ślizgi :)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 lut 2014, 20:54

FOSS pisze:
preston81 pisze:blok 93 odczyt 16.0 -7.0 wiec z blokiem 93 chyba cos nie gra ....
+16 i -7 <jezu>
to to jeszcze normalnie jeździ <hmm>
zakres jest w elsie -20...10 <niewiem>
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 22 lut 2014, 21:01

Blok 90 i 93 pod obciążeniem. Zapinasz tipa 3 bieg 1tys obrotow i pedal w podloge az do momentu kiedy auto samo zmieni bieg na 4. Wskazania wrzuc na vaglog.rtnet.pl. Pepi, auto lepiej zalogować podczasz jazdy co nie ulega watpliwosci ze rozrząd raczej zle ustawiony. Chociaż u mnie jest na znaki a mimo to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lut 2014, 21:04

u mnie jest +16 , -7 ta wartość dodatnia taka moze byc jesli chodzi o normy dopuszczalne

matisz jak zapne tipa na 3 i pocisne go na maxa on sam się zmieni na 4?? czy bedzie zylowal na 3 dopuki nie wrzuce mu + na 4?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 lut 2014, 21:11

preston81 pisze:matisz jak zapne tipa na 3 i pocisne go na maxa on sam się zmieni na 4?? czy bedzie zylowal na 3 dopuki nie wrzuce mu + na 4?
Sam zmieni bieg na wyższy, nie przekręcisz go powyżej wartości granicznej.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lut 2014, 21:13

macisz12 pisze:to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga.
-nie możliwe bo to jedno oczko prawie

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 lut 2014, 21:29

preston81 pisze:u mnie jest +16 , -7
Elsa podaje -20 ... 10 więc w + masz o 6st za dużo.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 22 lut 2014, 21:32

pepi pisze:
macisz12 pisze:to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga.
-nie możliwe bo to jedno oczko prawie
A jednak prawdziwe. Rozrząd założony nowy, nastawnik nowy. Wszystko spiete na blokadach. Jedynie łańcuszek stary no i pewnie wyciągnięty. Jak auto zapale na zimnym to mam -8 a jak sie rozgrzeje to jest na -10. Coś ewidentnie z tym łańcuszkiem jest nie halo. Podmienialem tez czujnik halla i dalej to samo.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 lut 2014, 22:09

w sumie u mnie nie wciska w fotel od zera dopiero tak jak mam 100/h depne to wciska a od zera jakos tego nie czuje a w ojca d2 i d3 czułem choć nie wiem sam juz moze w paranoje wpadam
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 22 lut 2014, 23:01

preston81 pisze:w sumie u mnie nie wciska w fotel od zera dopiero tak jak mam 100/h depne to wciska a od zera jakos tego nie czuje a w ojca d2 i d3 czułem choć nie wiem sam juz moze w paranoje wpadam
Może tak może nie. Weź sobie pasażera i kątem oka obserwuj co sie z nim dzieje gdy niespodziewanie wciskasz pedał w podłoge. Ja nie czuje ale moich pasażerów zawsze wtedy cofa w oparcie :)
Jeżdżąc na codzień przyzwyczajamy sie do auta i tylko obserwując otoczenie można zobaczyć co sie jeszcze z kucykami dzieje :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 lut 2014, 08:58

nie wydaje mi się żeby na jednej głowicy było ok a na drugiej kupa
i pewnie mówimy o głowicy lewej ?
jakby było podobnie na dwóch głowicach ok to rozumiem
Apophis pisze:Jeżdżąc na codzień przyzwyczajamy sie do auta i tylko obserwując otoczenie można zobaczyć co sie jeszcze z kucykami dzieje :)
-też prawda na wiosnę jak wsiadam na motocykl to mi się wydaje że ...
a potem już taki wyrywny nie jest :)
może się wyłamię ale moje to ładnie jedzie w trasie z świateł tak sobie

Gość

Post autor: Gość » 23 lut 2014, 12:54

pepi pisze:może się wyłamię ale moje to ładnie jedzie w trasie z świateł tak sobie
Wiesz w dobie turbodoładowanych kosiarek te nasze ok 7 sek.do setki dupy przecie juz nie urywa :) Ale wczoraj wjeżdzając na autobane i wciskając pedał w podłoge zostawiłem w tyle auta ktore po lewej jechały w tym jakies nowsze A6. Fajnie to wyglądało bo zrównały się ze mna i to tyle :D

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 23 lut 2014, 13:51

ok podczas jazdy jak sugerowaliscie tip 3 na maxa poki nie wskoczy 4
odczyty 15 -7
po wejsciu do auta były 14 -7 jak sie dogrzal pokazywal 15 -7 wiec na tym przeciaganiu na 3 nic sie nie zmienilo
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 lut 2014, 14:34

ale one mają się wychylać do 22 paru :)

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl