[D2 94 4.2PB/LPG ] Nie równo stoi
kolego mdamian ma racjęMucholejkolator pisze:Ja pier....ole. Skąd masz takie informacje :?: :?: :?: Wiesz ile waży butla i litr gazu? Widzę, że znowu się zaczyna...mdamian pisze:Zawieszenie w A8 konstruktorzy zaprojektowali nie biorąc pod uwagę że w 2012 roku ktoś wstawi tam LPG , taka instalacja to w zależności od 70-120kg więcej w bagażniku
co wy macie z tym tylem opadnietym....
mam A8 Long, tyl hydrauliczny, 1BN
mialem sprezyny Eibach -25mm 4szt, linia auta wznosila sie od przodu do tylu.
wstawilem ori sprezyny, przednie amorki nowe , i nadal sexowna dupeczka A8 sterczy stanowczo wyzej,
a przeswity w zakolach przednie-tylne, zblizone.
ten model "tak NIE ma" ze dupsko sie nisko wlecze.
przod jest nisko, a dupcia zadarta :lol:
wstawilem LPG w kolo butla 70, i nic nie zmienila.
mam A8 Long, tyl hydrauliczny, 1BN
mialem sprezyny Eibach -25mm 4szt, linia auta wznosila sie od przodu do tylu.
wstawilem ori sprezyny, przednie amorki nowe , i nadal sexowna dupeczka A8 sterczy stanowczo wyzej,
a przeswity w zakolach przednie-tylne, zblizone.
ten model "tak NIE ma" ze dupsko sie nisko wlecze.
przod jest nisko, a dupcia zadarta :lol:
wstawilem LPG w kolo butla 70, i nic nie zmienila.
smoczek, no to ja na Twoja teze dodam Ci ze wogole linia przedniego blotnika a tylnego jest rozna...tzn tyl zachodzi bardziej na kolo...i w wielu osemach w tym i mojej na serii przod byl zadarty do gory, choc w sumie wcale nie byl...ale linia blotnikow mylila oko... I nie ma innej opcji...jak przod obnizylem o 35mm to szpara miedzy przednim kolem a blotnikiem, jak i tylnym a blotnikiem jest teraz porownywalna...tak ze osemy tak maja i to wcale nie wina gazu bo moje do tej pory jest wolne od LPG :-P
przyjzalem sie dokladniej,
i rzeczywiscie przeswit nad tylnym kolem mam wiekszy niz nad przednim,
wiem i widze, ze zakola maja inny ksztalt.
ale u mnie,
i wydaje mi sie ze jest to poprawne,
linia boczna nadwozia, zmierza od przodu do tyly, unoszac sie ku gorze,
dajac niski przod i zadarta dupke.
do wiekszosci kraweznikow itd, parkujac, podjezdzam tylem na luzie,
natomiast przodem zazwyczaj szoruje zderzakiem.
no patrzac na linie boczna, porownujac powierzchnie maski i klapy tylnej, ewidentnie zmierza do gory.
nie jest to nienaturalna linia,
bo patrzac na listwy na drzwiach, wszystkie ida w jednym poziomie, sa rownolegle do podloza, a linia nadwozia nie jest.
ani zmiana sprzezyn, ani pontaz lpg, nie zmienily tego stosunku u mnie.
i widzac a8 d2, ktora ma tyl nizej od przodu,
mam wrazenie ze cos z tym autem jest nie tak,
jest "opadniete" poprostu z tylu...
moze wplyw ma to,
ze mam z tylu hudrauliczne amory, niewiem.
mysle ze ja mam cacy,
a kto ma inaczej - ma zle :lol:
pozdrawiam.
i rzeczywiscie przeswit nad tylnym kolem mam wiekszy niz nad przednim,
wiem i widze, ze zakola maja inny ksztalt.
ale u mnie,
i wydaje mi sie ze jest to poprawne,
linia boczna nadwozia, zmierza od przodu do tyly, unoszac sie ku gorze,
dajac niski przod i zadarta dupke.
do wiekszosci kraweznikow itd, parkujac, podjezdzam tylem na luzie,
natomiast przodem zazwyczaj szoruje zderzakiem.
no patrzac na linie boczna, porownujac powierzchnie maski i klapy tylnej, ewidentnie zmierza do gory.
nie jest to nienaturalna linia,
bo patrzac na listwy na drzwiach, wszystkie ida w jednym poziomie, sa rownolegle do podloza, a linia nadwozia nie jest.
ani zmiana sprzezyn, ani pontaz lpg, nie zmienily tego stosunku u mnie.
i widzac a8 d2, ktora ma tyl nizej od przodu,
mam wrazenie ze cos z tym autem jest nie tak,
jest "opadniete" poprostu z tylu...
moze wplyw ma to,
ze mam z tylu hudrauliczne amory, niewiem.
mysle ze ja mam cacy,
a kto ma inaczej - ma zle :lol:
pozdrawiam.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ja też się zastanawiam nad zrobieniem czegoś w celu "wyrównania" auta u siebie, chociaż nie wiem czy obniżenie przodu to dobre wyjście (cholerne krawężniki )
Zastanawia mnie co napisał smoczek o pneumatyce z tyłu...
Ty to w D2 masz? czy o D3 mowa?
Wogóle ktoś z forum może przekładał sobie D2 na pneumatyka ?
widziałem takie coś:
https://www.youtube.com/watch?gl=PL&v=tZR4lLxiklY&hl=pl
Więc, że się da - widać, ciekawe tylko jak gdzie i za ile
Zastanawia mnie co napisał smoczek o pneumatyce z tyłu...
Ty to w D2 masz? czy o D3 mowa?
Wogóle ktoś z forum może przekładał sobie D2 na pneumatyka ?
widziałem takie coś:
https://www.youtube.com/watch?gl=PL&v=tZR4lLxiklY&hl=pl
Więc, że się da - widać, ciekawe tylko jak gdzie i za ile