![]() |
![]() |
[D3 05 4.2MPI ] Opony na lato PIRELLI PZERO 255/35R20
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D3 05 4.2MPI ] Opony na lato PIRELLI PZERO 255/35R20
Panowie noszę się z zamiarem zakupu takich opon PIRELLI PZERO 255/35R20 ktoś coś może powiedzieć jak te opony się sprawuję w codziennym użytkowaniu.
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Re: Opony na lato PIRELLI PZERO 255/35R20
Mam takie pirelki na swojej 275/35/20 -za dużo nie powiem,auto mam od pażdziernika.opony ciche,dobrze trzymają sie drogi,na mokrym radzom sobie na 5+123mielony pisze:Panowie noszę się z zamiarem zakupu takich opon PIRELLI PZERO 255/35R20 ktoś coś może powiedzieć jak te opony się sprawuję w codziennym użytkowaniu.


chociaż na poprzednim a6 s line miałem 18-ki pirelki i było podobnie

Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
A z kolei ja mam te same opony tylko rozmiar 265/35 i się trochę słabo drogi kleją.. Może to przez rocznika ale miałem bridgestone potenza 245/45 z podobnego rocznika i bez porównania się trzymały drogi. Na tych 265/35 w końcowej fazie hamowania potrafi nawet abs'em zadryndać <niewiem>
Na pewno nowa miękka opona będzie jeździła od stwardniałej starej szmaty.
Na pewno nowa miękka opona będzie jeździła od stwardniałej starej szmaty.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Co do samego RanFlat....
- będzie dużo twardsza od zwykłej
- połowa wulkanizacji nie poradzi sobie ze zdjęciem/założeniem tej opony
- od lat sprzedawane na pierwszy montaż w BMW i wielu użytkowników zmieniało te opony na zwykłe bo komfortem niestety nie grzeszą
Osobiście unikam tego wynalazku.
Co do samej opony PIRELLI PZERO to zerknij dobrze na indeksy prędkości i nośności - jak kupowałem rok temu nowe to z tego modelu nie szło nic znaleźć do A8.
- będzie dużo twardsza od zwykłej
- połowa wulkanizacji nie poradzi sobie ze zdjęciem/założeniem tej opony
- od lat sprzedawane na pierwszy montaż w BMW i wielu użytkowników zmieniało te opony na zwykłe bo komfortem niestety nie grzeszą
Osobiście unikam tego wynalazku.
Co do samej opony PIRELLI PZERO to zerknij dobrze na indeksy prędkości i nośności - jak kupowałem rok temu nowe to z tego modelu nie szło nic znaleźć do A8.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Ta co mnie zainteresowała ma INDEKS: 97Y.FOSS pisze:Co do samej opony PIRELLI PZERO to zerknij dobrze na indeksy prędkości i nośności
Pytałem wulkanizatora to powiedział że nie ma problemu z założeniem i ewentualnymi naprawami,ale na trasie może być czasami problem.
Jestem ciekaw czy bardzo duża różnica będzie między zwykłą opona a oponą z RanFlat.
W komforcie niestety duża.123mielony pisze:Jestem ciekaw czy bardzo duża różnica będzie między zwykłą opona a oponą z RanFlat.
RanFlat ma wzmocnione boki i siłą rzeczy jest bardzo twarda.
Byłem kiedyś na imprezie BMW gdzie m.in. testowaliśmy ogumienie RF.... jeździłem na tym zupełnie bez powietrza (facet przy mnie wyciągał wentyle) i można tak sobie spokojnie kilkadziesiąt km dojechać do domu..... jednego kolegę fantazja poniesła i nawet bokami latał - opona zniosła to całkiem dobrze.
Myślę, że to wystarczająco obrazuje jak może być sztywna.
Noi ogólnie rzecz biorąc to niby fajne te opony bo ciężko złapać takiego kapcia żeby do domu nie dojechać ale jak ty chcesz to pchać na felgi 20" to komfortu nie będzie wcale.
Moje klasyczne 20" jest bardziej komfortowe niż tej samej wielkości koło 18" w technologii RF.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Jak masz jakiegoś kolegę co ma BMW to sam sprawdź - praktycznie każde wyjeżdżające z salonu od roku co najmniej 2008 wyjeżdżało fabrycznie na oponach RF.123mielony pisze:Muszę powiedzieć że obawiałem się że będzie trochę twardziej ale że aż tak to nie przypuszczałem. <jezu>
Chyba mnie wyleczyłeś z opon z systemem RanFlat.
Właśnie przez te wzmocnione boki połowa wulkanizacji nie ogarnie poprawnie wymiany opony RF.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja mialem Pirelli oryginalnie na sloneczkach i bylem z Nich zadowolony :-) trzymaly sie drogi super :-) ale letnie mam zamiar kupic Continental ContiSport 2 bo mialem fajnie trzymaja i ladnie sie na felgach ukladaja i mam jeszcze jedna w bdb stanie na zapas jakby cos sie z ktoras stalo :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj