po długich poszukiwaniach w końcu znalazłem tą jedyną! Szukałem 3 miesiące, sporo sztuk obejrzałem, co ciekawe w Niemczach też da się trafić na niezłą minę, auto opisywane tu: http://www.a8team.pl/a8-d3-05-w12-mogli ... t12051.htm miało mieć 121tkm a dzięki dojściu w ASO mogliśmy oszacować przebieg na 400-450tkm!!!
Moje auto miało mieć 66000km, w trakcie rozmowy telefonicznej ze sprzedającym okazało się że przy przebiegu 93672km auto miało wymieniony silnik na nowy w niemieckim ASO Audi. Kod części: (07C100031EX). Od tego czasu zrobiło 66000km. Zastanawiałem się czy brać to za wadę czy zaletę, jednak po weryfikacji historii serwisowej okazało się że tylko pompa wspomagania nie podołała współpracy z nowym silnikiem, poza tym auto wyjechało i na reklamacje nie wróciło. Sam silnik wymieniony był z powodu konsumpcji oleju. Przy przebiegu 28000km klient skarżył się na zużycie 450ml/1000km, przy przebiegu 93000km było to już 1300ml/1000km. Na chwilę obecną nie zaobserwowałem nawet śladowego zużycia oleju.
Modelowo jest to 2006 rok.
Aktualnie założone są nowe opony zimowe Pirelli Sottozero na typowych dla W12 felgach.
Na lato mam ładniejsze felgi, z kolekcji Audi Exclusive i fabrycznie nowymi oponkami Dunlop Sportmaxx

Ze względu na niekorzystną zmianę przepisów podatkowych dla mojej firmy wystawiłem Audi na sprzedaż, ale wygląda na to że jednak zostawię je i najprawdopodobniej przerobię na LPG.
http://otomoto.pl/audi-a8-w12-6-0-quatt ... 93044.html
Wrażenia z jazdy?
RAKIETA! To już szósta ósemka w rodzinie. Od siedmiu lat jeżdżę S8 D2, przez pewien czas miałem A8 D3 4.0TDI, ale najbardziej niesamowite przyspieszenie jest właśnie tutaj. To jest właśnie ten prawidłowy silnik do tego auta!
Spalanie?
Jeździłem w większości po trasie i już widzę że to auto uwielbia jazdę po autostradzie, spalanie liczone wg. tego co wlałem do zbiornika to:
13.1L, 14.2L, 14.6L i 13.6L na 100km.
Jazda nieszarpana, nikt mnie nie wyprzedził

Fotki dostępne w ogłoszeniu, jak później będę miał chwilkę to wkleję tutaj.
Niech moc będzie z wami
