części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB/LPG ] wiosenne obniżenie

DuD
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 paź 2013, 11:59
Lokalizacja: Sosnowiec

[D2 98 4.2PB/LPG ] wiosenne obniżenie

Post autor: DuD » 11 mar 2014, 22:35

Witam, potrzebuje rady o ile opuścić przód tak aby nie było tragedii, obecnie strasznie wysoko jest przód i chciałbym aby opona była na wysokości błotnika, tylko nie wiem co miska i skrzynia przy takim układzie, nie chciałbym się martwić o przemieszczanie się, wiadomo że będzie trzeba uważać - poprzednie auto "szurało hokejem po asfalcie". 35mm? 45mm? czy może spokojnie wsadzić 50mm... Jak macie jakiś foty swoich furmanek na glebie to chętnie zobaczę. Przeciwnikom takich modyfikacji dziękuje za komentarze...

serdecznie dziękuje za pomoc.
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson

ernesto

Post autor: ernesto » 11 mar 2014, 23:08

Obrazek

- Jazda powyżej 100 na nierównej drodze jest cięzka
- podjazd musiałem równać by wjechać autem ponieważ jest spory rozstaw osi to samo było z wjazdem do garażu
- progi zwalniające bardzo powoli z nasłuchiwaniem czy nie trze spodem
- podnośnika nie da się podstawić pod auto ( zwykłego ) zmiana kół wiąże się z najazdem na deski
- trzeba uważać ( krawężniki wielkie wyzwanie, nie podjeżdżać pod krawężnik bo podczas cofania można wyrwać dolny dokład tak jak w moim przypadku )
- inaczej się jeździ autem o krótszym rozstawie osi niż A8 bo wszelakie wzniesienie jest wyzwaniem
- miska ok newralgiczne miejsca to wydech, metalowe osłony mocować dolnych wahaczy i mocowania poduszek skrzyni biegów ( wystające śruby )
- o osłonie dolnej silnika raczej można zapomnieć
- zima ( Quattro ) :)

Gość

Post autor: Gość » 12 mar 2014, 00:04

Moje A8 bylo fabrycznie nieco nizej i powiem jedno-tragedia. W PL to nic innego jak utrudnianie sobie zycia. Niestety ale ladny wyglad gleby to zdecydowanie za malo by sie meczyc z tym podczas jazdy. Super rozwiazaniem jest pneumatyka juz seryjna jak w D3 lub dokladana do D2.

DuD
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 paź 2013, 11:59
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: DuD » 12 mar 2014, 15:17

ernesto ile w dół poszedłeś?
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson

ernesto

Post autor: ernesto » 12 mar 2014, 23:05

Ja nie poprzedni właściciel albo jeszcze wcześniejszy :D podejrzewam poszedł
Wysokość od gleby do najwyższego punktu rantu nadkola jest to:
przód : 66,8 cm
tył : 65,5 cm przy pełnym zatankowaniu lpg to jest 71 l i około 40 l petrolu w zbiorniku

Dodano:

W/w minusy w większości oprócz ostatniego podpunktu
+ Quattro wygrzebie się chyba że się zawiesisz
+ wygląd
+ wygląd
+ wygląd :D

Rany nigdy nie myślałem że będę obrońcą gleby :D
Bracista by był ze mnie dumny :D :D :D

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 13 mar 2014, 16:30

To tej gleby Ernesto zapakuj 20" i będzie ok ;)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 13 mar 2014, 17:14

Ja zawsze podziwialem wielbicieli gleby i wielkich fel jednoczesnie :) Mnie tu w DE sie nie chce jezdzic na takim zestawie a jak pomysle o pieknych pl drogach to...wspolczuje :D
Ktos mi kiedys powiedzial ze na glebie trza umiec jezdzic-ja nie umie i sie chyba nie naucze juz :)

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 13 mar 2014, 17:36

gleba jest fajna ale tylko dla okaa :D bo jezdzić to nie trzeba tyle umieć co chcieć jezdzić :D bo mi sie niechce jezdzić jak paralita (wg mnie nie obrażając tych co jezdzą na glebie)) i na wszystko uwazać itp. <hehe> na eskowym zawieszeniu mi jest dobrze chociaz nieraz zachacze zderzakiem na progu zwalniającym :/
dare to be great

ernesto

Post autor: ernesto » 13 mar 2014, 17:47

Apophis pisze: Ktos mi kiedys powiedzial ze na glebie trza umiec jezdzic-ja nie umie i sie chyba nie naucze juz :)
Na naukę nigdy nie jest za późno :D
To też jest mój pierwszy raz. Jak mówią że pierwszy raz zawsze jest bolesny, a potem jakoś leci :D W sumie to teraz jakoś już jest. Fakt muszę uważać na wystające studzienki itp ale pozwolę sobie zacytować podpis Krzycha :

"Im wolniej jedziesz, tym dłużej cię widzą... "

I coś w tym jest, powiem wam :D Nawet za starą babką która ma już swoje lata nie zapomnijmy, swój przebieg, trzeciego męża, córkę która przeszła lifting oraz wnuczkę, zmarszczki gdzieniegdzie, ale jak zapoda buciki :D mini, kilo tapety to nie jeden się za jej tył...m odwróci.

DuD
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 paź 2013, 11:59
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: DuD » 13 mar 2014, 19:03

Generalnie moja eska stoi wysoko przedem jak by ktos kiedys wsadzil nie eskowe sprezynki bo na 20 calach miedzy blotnik a opone wsadze "4 palce" i nie wyglada to najlepiej. Chyba przyjda sprezynki minus 35 powinno byc ladnie i normalnie bedzie sie chyba jezdzic ;) planowalem cos pod minus 60 ale wyglada na to zbyloby to kalectwo biorac pod uwage rozstaw osi...
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson

Gość

Post autor: Gość » 13 mar 2014, 20:14

Ernest masz racje nigdy nie jest za pozno ale ja jestem czlowiek praktyczny.
Jak wielu juz wie zrezygnowalem nawet z 18" na rzecz ladnych 17" i wiem ze mi to w zupelnosci wystarczy.
A8 to u mnie synonim takze wygody i komfortu a S8 do tego majaca nutke "kociego pazura" wiec jesli mowimy o glebie w aucie majacym byc synonimem luxusu to kasujemy mu ten caly luxus i wygode.
Jeden tu ma srebrne D2 na 20" i bardzo nisko oraz twardo i smieje sie z niego bo wlasnie jedzie jak paralityk z efektem kangura... Zdajecie sobie sprawe jak komicznie to wyglada w takim aucie jak A8?

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 24 mar 2014, 22:05

Każdy ma swój gust dla niektórych komicznie wygląda a8 na 17" i balonach <aparat> .
Myślę że każdy sam musi się przejechać na obniżonym zawieszeniu i podjąć decyzje ;)

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 25 mar 2014, 12:32

Przemek21, dokładnie jak piszesz, każdy musi spróbować się przejechać, jeżeli się spodoba będzie jeździł jeżeli nie to nie :) ja jeszcze nie miałem auta nie obniżonego :) każde było zglebione :))
A Ty byś dał jakieś foto jak Twoja teraz stoi na tym gwincie :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 mar 2014, 12:52

ja miałem A4 obniżone o 40mm i wzglądało super, jeździło sie spuer, ale tylko po Niemczech :D w Polonii szkoda sensu. Jak to ładnie Apophis, ujął >
Apophis pisze:W PL to nic innego jak utrudnianie sobie zycia.
Opony felgi, zawiecha, przeguby, wydech, podwozie.... <hmm> w zasadzie wszystko dostaje po dupsku, no chyba że ktoś miesza tam dzie drogi sa bez kraterów :p
to nie jest zwykły napęd...to

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 25 mar 2014, 16:37

Wiadomo że wszystko się szybciej zużywa ale w PL drobi coraz lepsze (powoli ale do przodu )
<hura>. Za to jak jest dobra droga i zakręty auto jedzie jak przylepione naprawdę bomba
aż ciężko uwierzyć ,Foty wstawię jutro,już czas założyć letnie obuwie <jezu>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl