[D2 98 4.2PB/LPG ] wiosenne obniżenie
[D2 98 4.2PB/LPG ] wiosenne obniżenie
Witam, potrzebuje rady o ile opuścić przód tak aby nie było tragedii, obecnie strasznie wysoko jest przód i chciałbym aby opona była na wysokości błotnika, tylko nie wiem co miska i skrzynia przy takim układzie, nie chciałbym się martwić o przemieszczanie się, wiadomo że będzie trzeba uważać - poprzednie auto "szurało hokejem po asfalcie". 35mm? 45mm? czy może spokojnie wsadzić 50mm... Jak macie jakiś foty swoich furmanek na glebie to chętnie zobaczę. Przeciwnikom takich modyfikacji dziękuje za komentarze...
serdecznie dziękuje za pomoc.
serdecznie dziękuje za pomoc.
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
- Jazda powyżej 100 na nierównej drodze jest cięzka
- podjazd musiałem równać by wjechać autem ponieważ jest spory rozstaw osi to samo było z wjazdem do garażu
- progi zwalniające bardzo powoli z nasłuchiwaniem czy nie trze spodem
- podnośnika nie da się podstawić pod auto ( zwykłego ) zmiana kół wiąże się z najazdem na deski
- trzeba uważać ( krawężniki wielkie wyzwanie, nie podjeżdżać pod krawężnik bo podczas cofania można wyrwać dolny dokład tak jak w moim przypadku )
- inaczej się jeździ autem o krótszym rozstawie osi niż A8 bo wszelakie wzniesienie jest wyzwaniem
- miska ok newralgiczne miejsca to wydech, metalowe osłony mocować dolnych wahaczy i mocowania poduszek skrzyni biegów ( wystające śruby )
- o osłonie dolnej silnika raczej można zapomnieć
- zima ( Quattro )
Ja nie poprzedni właściciel albo jeszcze wcześniejszy podejrzewam poszedł
Wysokość od gleby do najwyższego punktu rantu nadkola jest to:
przód : 66,8 cm
tył : 65,5 cm przy pełnym zatankowaniu lpg to jest 71 l i około 40 l petrolu w zbiorniku
Dodano:
W/w minusy w większości oprócz ostatniego podpunktu
+ Quattro wygrzebie się chyba że się zawiesisz
+ wygląd
+ wygląd
+ wygląd
Rany nigdy nie myślałem że będę obrońcą gleby
Bracista by był ze mnie dumny
Wysokość od gleby do najwyższego punktu rantu nadkola jest to:
przód : 66,8 cm
tył : 65,5 cm przy pełnym zatankowaniu lpg to jest 71 l i około 40 l petrolu w zbiorniku
Dodano:
W/w minusy w większości oprócz ostatniego podpunktu
+ Quattro wygrzebie się chyba że się zawiesisz
+ wygląd
+ wygląd
+ wygląd
Rany nigdy nie myślałem że będę obrońcą gleby
Bracista by był ze mnie dumny
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
gleba jest fajna ale tylko dla okaa bo jezdzić to nie trzeba tyle umieć co chcieć jezdzić bo mi sie niechce jezdzić jak paralita (wg mnie nie obrażając tych co jezdzą na glebie)) i na wszystko uwazać itp. <hehe> na eskowym zawieszeniu mi jest dobrze chociaz nieraz zachacze zderzakiem na progu zwalniającym
dare to be great
Na naukę nigdy nie jest za późnoApophis pisze: Ktos mi kiedys powiedzial ze na glebie trza umiec jezdzic-ja nie umie i sie chyba nie naucze juz
To też jest mój pierwszy raz. Jak mówią że pierwszy raz zawsze jest bolesny, a potem jakoś leci W sumie to teraz jakoś już jest. Fakt muszę uważać na wystające studzienki itp ale pozwolę sobie zacytować podpis Krzycha :
"Im wolniej jedziesz, tym dłużej cię widzą... "
I coś w tym jest, powiem wam Nawet za starą babką która ma już swoje lata nie zapomnijmy, swój przebieg, trzeciego męża, córkę która przeszła lifting oraz wnuczkę, zmarszczki gdzieniegdzie, ale jak zapoda buciki mini, kilo tapety to nie jeden się za jej tył...m odwróci.
Generalnie moja eska stoi wysoko przedem jak by ktos kiedys wsadzil nie eskowe sprezynki bo na 20 calach miedzy blotnik a opone wsadze "4 palce" i nie wyglada to najlepiej. Chyba przyjda sprezynki minus 35 powinno byc ladnie i normalnie bedzie sie chyba jezdzic planowalem cos pod minus 60 ale wyglada na to zbyloby to kalectwo biorac pod uwage rozstaw osi...
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
Ernest masz racje nigdy nie jest za pozno ale ja jestem czlowiek praktyczny.
Jak wielu juz wie zrezygnowalem nawet z 18" na rzecz ladnych 17" i wiem ze mi to w zupelnosci wystarczy.
A8 to u mnie synonim takze wygody i komfortu a S8 do tego majaca nutke "kociego pazura" wiec jesli mowimy o glebie w aucie majacym byc synonimem luxusu to kasujemy mu ten caly luxus i wygode.
Jeden tu ma srebrne D2 na 20" i bardzo nisko oraz twardo i smieje sie z niego bo wlasnie jedzie jak paralityk z efektem kangura... Zdajecie sobie sprawe jak komicznie to wyglada w takim aucie jak A8?
Jak wielu juz wie zrezygnowalem nawet z 18" na rzecz ladnych 17" i wiem ze mi to w zupelnosci wystarczy.
A8 to u mnie synonim takze wygody i komfortu a S8 do tego majaca nutke "kociego pazura" wiec jesli mowimy o glebie w aucie majacym byc synonimem luxusu to kasujemy mu ten caly luxus i wygode.
Jeden tu ma srebrne D2 na 20" i bardzo nisko oraz twardo i smieje sie z niego bo wlasnie jedzie jak paralityk z efektem kangura... Zdajecie sobie sprawe jak komicznie to wyglada w takim aucie jak A8?
Przemek21, dokładnie jak piszesz, każdy musi spróbować się przejechać, jeżeli się spodoba będzie jeździł jeżeli nie to nie ja jeszcze nie miałem auta nie obniżonego każde było zglebione )
A Ty byś dał jakieś foto jak Twoja teraz stoi na tym gwincie
A Ty byś dał jakieś foto jak Twoja teraz stoi na tym gwincie
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
ja miałem A4 obniżone o 40mm i wzglądało super, jeździło sie spuer, ale tylko po Niemczech w Polonii szkoda sensu. Jak to ładnie Apophis, ujął >
Opony felgi, zawiecha, przeguby, wydech, podwozie.... w zasadzie wszystko dostaje po dupsku, no chyba że ktoś miesza tam dzie drogi sa bez kraterów :pApophis pisze:W PL to nic innego jak utrudnianie sobie zycia.
to nie jest zwykły napęd...to