Ja mam u siebie przód obniżony o jakieś 30mm w normalnym zawiasie, sprężyny od s8 się na to złożyły i do tego amortyzatory, lepiej to wygląda, aczkolwiek jak bym z tyłu wymienił amory to pewnie tył poszedłby bardziej do góry, bo tylne gorsze %. Tak to wygląda:
Krzychu22 - hmm troche mnie air ride nie kręci, przynajmniej nie na tyle, żeby tyle kasy w to ładować jak narazie. Ale dzięki za cynk, może kiedyś coś się zmieni
Narazie planuję poeksperymentować ze sprężynami. Może ktoś z was wie o ile by mi się dupka podniosła, gdybym wstawił sprężyny/amorki od A8 zamiast S8 ?
Z tego co widzę po fotkach gdzie do A8 wstawiono przód zawieszenia od S8 wygląda to nawet nawet nawet
u kolegi Danielos8 uważam, że stoi bardzo ładnie - masz ori zawieszenie od eSki czy coś zmieniałeś ?
Tak prezentuje się obecnie moja:
dodam, że zdjęcie robione przy prawie pełnym baku i pełnej butli (100 litrów każde) więc chyba może mieć to mały wpłym mimo tego, co niektórzy piszą, że nie powinno to robić różnicy to jednak waga 200L paliwa w tą czy w tą nie może pójść w las...
Rozważam następujące pomysły:
1 - tył zawieszenia od A8 zamiast S8 (będzie dużo miękksze?)
2 - sprężyny o jeden zwój dłuższe
3 - sprężyny pod większe obciążenie niż obecne
Jak myślicie, co będzie najlepsze?
Jeśli nic z tego nie pomoże następnym punktem eksperymentu będzie gwint
Danielos8 - no u Ciebie uważam, że stoi bardzo ładnie moja chyba jednak ma ciut niżej ten tyłek, szczególnie wkurza na progach zwalniających i niektórych parkingach w centrach handlowych gdzie muszę bardzo uważać żeby nie ocierać w poniedziałek wjeżdzam na warsztat i będę kombinował
Robertas - nie dość, że ładnie stoi to śliczne felgi, pozazdrościć
robertas, a te -35 to na jakich sprężynach masz? Jamexy czy jakieś inne? Też od dłuższego czasu wałkuję temat i chce zrobić dokładnie jak u Ciebie; tyl seria a przód w dół.
DODANO:
tak to teraz wygląda
Ostatnio zmieniony 03 cze 2014, 23:46 przez Marek_M, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja zmieniłem tylko przednie sprężyny na jamex -35mm i teraz jest bajka fele 18 i starczy wcześniej w tym temacie miałem zarzucone foto jak wyżej stała teraz jest ideał
Ostatnio zmieniony 14 cze 2014, 17:58 przez wiciu3001, łącznie zmieniany 1 raz.
Wilku wstaw jeszcze po zabiegu dla porównania Ja w swojej narazie zmieniłem tylko sprężyny z tyłu w sumie też na eSkowe ale moje były już chyba zmęczone życiem, bo wygląda lepiej niż wcześniej, ale i tak nie jest to do końca to
Ale z racji kończącego się sezonu dopiero po zimie będę zmieniał felgi i sprowadzał przód na ziemię
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw
wilku, Witam. Pewnie już założyłeś te jamexy -35mm o których pisałeś na forum. Mam taki dylemat. Obecnie jeżdżę na zawieszeniu S8, ale mam zamiar odkupić stare oryginalne zawieszenie A8 które poprzedni właściciel ma jeszcze w garażu. Zmienił zawieszenie bo jak wiadomo przód stał wyżej. Niestety ja nie lubie takiego zawieszenia jak mam obecnie, fajnie to wygląda ale wyczuwalna jest każda nierówność na jezdni nie mówiąc o dołach. Czy jakbym założył to zawieszenie oryginalne od niego i zmienił tylko przednie sprężyny na jamex -35 to będzie twarde jak S8, czy zbliżona twardość do oryginału?
mam ten sam problem, ale tak dumam, czy to nie jest przypadkiem wina szczegolnie gornych gum sprezyn tylnych ? planuje je wymienic na ori z aso nowki i podejrzewam ze to w tym jest problem