Napisz do Pszendza, on ma AirRide JEŻĄCE a nie stojące w ogródkur4q pisze: widziałem takie coś:
https://www.youtube.com/watch?gl=PL&v=tZR4lLxiklY&hl=pl
Więc, że się da - widać, ciekawe tylko jak gdzie i za ile
[D2 94 4.2PB/LPG ] Nie równo stoi
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Krzychu22 - hmm troche mnie air ride nie kręci, przynajmniej nie na tyle, żeby tyle kasy w to ładować jak narazie. Ale dzięki za cynk, może kiedyś coś się zmieni
Narazie planuję poeksperymentować ze sprężynami. Może ktoś z was wie o ile by mi się dupka podniosła, gdybym wstawił sprężyny/amorki od A8 zamiast S8 ?
Z tego co widzę po fotkach gdzie do A8 wstawiono przód zawieszenia od S8 wygląda to nawet nawet nawet
u kolegi Danielos8 uważam, że stoi bardzo ładnie - masz ori zawieszenie od eSki czy coś zmieniałeś ?
Tak prezentuje się obecnie moja:
dodam, że zdjęcie robione przy prawie pełnym baku i pełnej butli (100 litrów każde) więc chyba może mieć to mały wpłym mimo tego, co niektórzy piszą, że nie powinno to robić różnicy to jednak waga 200L paliwa w tą czy w tą nie może pójść w las...
Rozważam następujące pomysły:
1 - tył zawieszenia od A8 zamiast S8 (będzie dużo miękksze?)
2 - sprężyny o jeden zwój dłuższe
3 - sprężyny pod większe obciążenie niż obecne
Jak myślicie, co będzie najlepsze?
Jeśli nic z tego nie pomoże następnym punktem eksperymentu będzie gwint
Narazie planuję poeksperymentować ze sprężynami. Może ktoś z was wie o ile by mi się dupka podniosła, gdybym wstawił sprężyny/amorki od A8 zamiast S8 ?
Z tego co widzę po fotkach gdzie do A8 wstawiono przód zawieszenia od S8 wygląda to nawet nawet nawet
u kolegi Danielos8 uważam, że stoi bardzo ładnie - masz ori zawieszenie od eSki czy coś zmieniałeś ?
Tak prezentuje się obecnie moja:
dodam, że zdjęcie robione przy prawie pełnym baku i pełnej butli (100 litrów każde) więc chyba może mieć to mały wpłym mimo tego, co niektórzy piszą, że nie powinno to robić różnicy to jednak waga 200L paliwa w tą czy w tą nie może pójść w las...
Rozważam następujące pomysły:
1 - tył zawieszenia od A8 zamiast S8 (będzie dużo miękksze?)
2 - sprężyny o jeden zwój dłuższe
3 - sprężyny pod większe obciążenie niż obecne
Jak myślicie, co będzie najlepsze?
Jeśli nic z tego nie pomoże następnym punktem eksperymentu będzie gwint
Danielos8 - no u Ciebie uważam, że stoi bardzo ładnie moja chyba jednak ma ciut niżej ten tyłek, szczególnie wkurza na progach zwalniających i niektórych parkingach w centrach handlowych gdzie muszę bardzo uważać żeby nie ocierać w poniedziałek wjeżdzam na warsztat i będę kombinował
Robertas - nie dość, że ładnie stoi to śliczne felgi, pozazdrościć
Robertas - nie dość, że ładnie stoi to śliczne felgi, pozazdrościć
robertas, a te -35 to na jakich sprężynach masz? Jamexy czy jakieś inne? Też od dłuższego czasu wałkuję temat i chce zrobić dokładnie jak u Ciebie; tyl seria a przód w dół.
DODANO:
tak to teraz wygląda
DODANO:
tak to teraz wygląda
Ostatnio zmieniony 03 cze 2014, 23:46 przez Marek_M, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja zmieniłem tylko przednie sprężyny na jamex -35mm i teraz jest bajka fele 18 i starczy wcześniej w tym temacie miałem zarzucone foto jak wyżej stała teraz jest ideał
Ostatnio zmieniony 14 cze 2014, 17:58 przez wiciu3001, łącznie zmieniany 1 raz.
Wilku wstaw jeszcze po zabiegu dla porównania Ja w swojej narazie zmieniłem tylko sprężyny z tyłu w sumie też na eSkowe ale moje były już chyba zmęczone życiem, bo wygląda lepiej niż wcześniej, ale i tak nie jest to do końca to
Ale z racji kończącego się sezonu dopiero po zimie będę zmieniał felgi i sprowadzał przód na ziemię
Ale z racji kończącego się sezonu dopiero po zimie będę zmieniał felgi i sprowadzał przód na ziemię
- Lukasz4441
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 wrz 2013, 21:59
- Lokalizacja: Radom
wilku, Witam. Pewnie już założyłeś te jamexy -35mm o których pisałeś na forum. Mam taki dylemat. Obecnie jeżdżę na zawieszeniu S8, ale mam zamiar odkupić stare oryginalne zawieszenie A8 które poprzedni właściciel ma jeszcze w garażu. Zmienił zawieszenie bo jak wiadomo przód stał wyżej. Niestety ja nie lubie takiego zawieszenia jak mam obecnie, fajnie to wygląda ale wyczuwalna jest każda nierówność na jezdni nie mówiąc o dołach. Czy jakbym założył to zawieszenie oryginalne od niego i zmienił tylko przednie sprężyny na jamex -35 to będzie twarde jak S8, czy zbliżona twardość do oryginału?