Montaż Lpg w A8 co sądzicie- fotostory
Dokładnie, pomimo bardzo ujemnych temp szybko się przełączał aczkolwiek jak były spore mrozy, jak przełączał się w 30st to czasami potrafił się przydławić i trochę nim telepało do osiągnięcia jakichś 70st. Odczuwalne to było tylko na postoju. Jak zrobiło się cieplej to bardzo rzadko to się zdarza.maciu pisze:a kogo obchodzi jaką temp ma silnik przy przełączaniu
ma się tak przełączać aby się nie dławić
osobiście nie widzę problemu przy temp jak obecnie (6-8)
przełączenie to kwestia przejechania kilkuset metrów
Dziś wymieniałem filtry gazu i ku mojemu zdziwieniu jeden z filtrów fazy ciekłej znacząco różnił się od drugiego, tzn. jeden dość mocno zabrudzony, a drugi jak nowy <jezu> co się okazało ten ładniejszy pozbawiony był tego małego oringu, a więc wychodzi na to, że właściwości filtracyjne były praktycznie zerowe.
Myślicie, że wtryski mogły ostro dostać po tyłku przez to, czy filtr fazy lotnej dawał sobie radę z wyłapywaniem tego syfu <niewiem> dodam, że jeden lotny po tej właśnie stronie był o wiele brudniejszy od drugiego, a przez to mniej drożny
Mogło mieć to wpływ na to delikatnie telepanie?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Pepi, to masz coś nie tak.. Mam podobnie jak Maciu z temperaturą, szybko osiąga 90*... tylko nie mam LPG
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, 19:26 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.