części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Montaż Lpg w A8 co sądzicie- fotostory

Zrobiłeś coś w swoim Audi A8 ? Masz do tego fotostory i opis ? Pochwal się innym.
Gość

Post autor: Gość » 19 mar 2014, 22:20

Tak dlugie weze to znacznie pozniejsze przelaczanie sie na gaz. Trza by wtedy dac nizsza temperature bo jadac zima przelaczy sie dopiero gdy silnik bedzie juz mial 70st.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 mar 2014, 07:33

bez przesady :)
jak się ma inną niż brc to można nawet 10 :D
i będzie ok
optymalnie jest jak jest krótsza droga bo miejsce jest fajne ;)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 20 mar 2014, 09:28

a kogo obchodzi jaką temp ma silnik przy przełączaniu

ma się tak przełączać aby się nie dławić
osobiście nie widzę problemu przy temp jak obecnie (6-8)
przełączenie to kwestia przejechania kilkuset metrów
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 20 mar 2014, 16:50

maciu pisze:a kogo obchodzi jaką temp ma silnik przy przełączaniu

ma się tak przełączać aby się nie dławić
osobiście nie widzę problemu przy temp jak obecnie (6-8)
przełączenie to kwestia przejechania kilkuset metrów
Dokładnie, pomimo bardzo ujemnych temp szybko się przełączał aczkolwiek jak były spore mrozy, jak przełączał się w 30st to czasami potrafił się przydławić i trochę nim telepało do osiągnięcia jakichś 70st. Odczuwalne to było tylko na postoju. Jak zrobiło się cieplej to bardzo rzadko to się zdarza.
Dziś wymieniałem filtry gazu i ku mojemu zdziwieniu jeden z filtrów fazy ciekłej znacząco różnił się od drugiego, tzn. jeden dość mocno zabrudzony, a drugi jak nowy <jezu> co się okazało ten ładniejszy pozbawiony był tego małego oringu, a więc wychodzi na to, że właściwości filtracyjne były praktycznie zerowe.
Myślicie, że wtryski mogły ostro dostać po tyłku przez to, czy filtr fazy lotnej dawał sobie radę z wyłapywaniem tego syfu <niewiem> dodam, że jeden lotny po tej właśnie stronie był o wiele brudniejszy od drugiego, a przez to mniej drożny
Mogło mieć to wpływ na to delikatnie telepanie?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 20 mar 2014, 17:08

Panowie co troszkę prawią o LPG mówią że najlepsza temperatura lotnego LPG to ok 20st.
więc jeśli reduktor ma 30st to LPG zapewne na postoju będzie oscylowało w granicy 10-15st

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 mar 2014, 18:01

jak masz dobre lotne to one wychwyciły to co trzeba
to ja jestem chyba najlepszy mam 10 ustawione
poprzedni sterownik tak sobie radził obecny daje radę

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 20 mar 2014, 21:59

Najlepsze, jak wszystko :) to całe szczęście, że przed wtryskami są te lotne, bo tak bym pewnie miał już po wtryskach :/

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 21 mar 2014, 07:13

sprawdziłem dzisiaj

przełączenie mam chyba na 35 lub 40 przełączył się po 600m
bardzo spokojnej jazdy a na zegarach jeszcze nie drgneło
od 50u

obieg jest sprawny
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 mar 2014, 07:18

to ja mam coś nie tak z chłodzeniem ;(

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 21 mar 2014, 08:28

czemu?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 mar 2014, 18:30

bo jak bym ustawił 30 to bym miał po 3-4 kilometrach :)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 mar 2014, 19:03

Pepi, to masz coś nie tak.. Mam podobnie jak Maciu z temperaturą, szybko osiąga 90*... tylko nie mam LPG :P
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, 19:26 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 21 mar 2014, 19:07

pepi, może masz zły ustawiony czujnik temp reduktora?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 mar 2014, 19:29

więc tak ma nowy termostat WAHLER
Co by nie było że to wina jego moje auto łapie 90 po 5-7 kilometrach
;(
może nawet więcej

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 21 mar 2014, 19:57

Moja też ma temp 90st po ok 5km
Na LPG przechodzi po ok 1.5km mam 35st ustawione

ODPOWIEDZ

Wróć do „Warsztat czyli zrób to sam”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl