[D2 96 3.7PB/LPG ] Wywaliło olej ze skrzyni
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
5-7 tysi to kosztuje w MID-PARTS remont tej skrzyni - regeneracja sprzęgła na pewno sporo mniej.Hjeniu pisze:5tysi
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Do wymiany mam na 100% sprzeglo i pompe oleju, reszta skrzyni PRAWDOPODOBNIE jest ok, rozwalilo mi simering i dlatego wywalilo olej, stalo sie to wszystko prawie pod domem wiec mam nadzieje, ze tylko te dwie rzeczy sa do wymiany.
Zaryzykuje i nie bede rozkrecal calej skrzyni, do odwaznych swiat nalezy
W midparts "nowe" sprzeglo sachs kosztuje 1350zl, ale trzeba oddac stare, wiec to chyba regenerowane jest, a nie nowe fabrycznie ??
Zaryzykuje i nie bede rozkrecal calej skrzyni, do odwaznych swiat nalezy
W midparts "nowe" sprzeglo sachs kosztuje 1350zl, ale trzeba oddac stare, wiec to chyba regenerowane jest, a nie nowe fabrycznie ??
Kolego Th0mekk i co zrobiłeś z tą skrzynią ? Wystarczyło wymienić części które piszesz? Co było powodem wywalenia tego zimeringa. Dziś zdarzyło mi się to samo co Tobie, tylko na autostradzie no i zanim zjechałem zanim co.... ;/ Samochód nie ciągnie na żadnym z przełożeń (ślizga tak jakby sprzęgło) i tak samo wydobywa się dziwny dźwięk.
Sorry, ze tak pozno odpisuje ale teraz zajalem sie motorem i temat auta odszedl na bok...arek992 pisze:Kolego Th0mekk i co zrobiłeś z tą skrzynią ? Wystarczyło wymienić części które piszesz? Co było powodem wywalenia tego zimeringa. Dziś zdarzyło mi się to samo co Tobie, tylko na autostradzie no i zanim zjechałem zanim co.... ;/ Samochód nie ciągnie na żadnym z przełożeń (ślizga tak jakby sprzęgło) i tak samo wydobywa się dziwny dźwięk.
U mnie do wymiany byl konwerter i pompa oleju, tyle ze pokusilem sie na naprawe tanim kosztem i zrobilem to na uzywkach.
Skrzynia jezdzila normalnie 2 miesiace, teraz znowu cos sie dzieje ze skrzynia ale tym razem to juz chyba cos w srodku bo wlacza mi sie tryb awaryjny po przejechaniu 10km.
Na pierwszym i drugim biegu idzie idealnie, z dwojki na trojke sie slizga i szarpie, to samo z trojki na czworke.
Co dziwne na vagu nie pokazuje mi zadnego bledu wiec nie wiem co z tym zrobic, tym bardziej ze gdy zaczelo sie to dziac to wezwalem lawete i od razu do mechanika,gdzie okazalo sie ze olej w skrzyni jest, dolal mi 0,5 litra oleju i byl maxymalny stan.
Tyle, ze nie byl w stanie mi powiedziec co to moze byc i taka robota...
Jesli to jakas pierdola elektroniczna to jeszcze to zrobie ale jezeli trzeba sciagac skrzynie i szukac usterki to podziekuje bo zaplace grube siano za sprawdzenie, a na koncu sie okaze ze naprawa jest nieoplacalna.