Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Falowanie obrotów

Roko
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 08 wrz 2013, 23:23
Lokalizacja: Wałbrzych

[D3 03 4.2MPI ] Falowanie obrotów

Post autor: Roko » 27 mar 2014, 21:04

Drodzy koledzy problem mojego autka tkwi w falujących obrotach silnika w zakresie +- 300obr praktycznie od prędkości 40km/h zaczyna się problem. Szukam na forum i nic nie mogę znależć na ten temat, czy silnik jest ciepły czy zimny to jest ten sam problem.Dodam ze jest to A8 d3.
Bardzo proszę o jakieś sugestie gdyż jest to bardzo niemiłe uczucie podczas jazdy
Dzięki :)

Staraj się stosować szczegółowe tagi określające nie tylko model i rok ale również rodzaj jednostki napędowej. Znacznie ułatwi to kolegom rozpoznanie problemu.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2014, 22:04 przez Roko, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 mar 2014, 21:11

lewizna
jakaś nie szczelność
a babole jakieś są ?

Roko
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 08 wrz 2013, 23:23
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Roko » 27 mar 2014, 22:06

babole były ale nie dotyczyły tej sprawy natomiast dziś wykryłem dwa wężyki od podciśnienia które były złamane i je naprawiłem ale to nie to wiec gdzie jakieś nieszczelności mogą być?:)

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 28 mar 2014, 15:53

Jeżeli faluje przy jeździe to może konwerter pomału się kończy. Też tak miałem, jak jechałem to wskazówka obr falowała. Skończyło się regeneracją konwertera.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 mar 2014, 16:13

Regenerowałeś tylko konwerter czy przy okazji ogarnąłeś kompleksowo?

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 28 mar 2014, 20:53

krzychu22.p1i pisze:Regenerowałeś tylko konwerter czy przy okazji ogarnąłeś kompleksowo?
Dałem sie namówić na kompleksową naprawę. Ale gdybym miał stanąć jeszcze raz przed wyborem to chyba bym kupił pewną skrzynie. Niestety o taką trudno ale sie zdarzają.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 28 mar 2014, 21:02

Dobrze zrobiłeś, bo znalezienie pewnej używki to spore wyzwanie. A poza tym one wszystkie są pewne do czasu. Zrobiłeś to co masz i raczej spokój, choć penie koszta większe jak kupno drugiej...

Roko
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 08 wrz 2013, 23:23
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Roko » 28 mar 2014, 22:53

No to powiedz kolego ile kosztowała cie ta naprawa bo być może będę musiał podjąć taką decyzje bo pomysły mi się wyczerpują co do przyczyn niedomagania mojego wozu.Zastanawiam się jeszcze nad przepływką bo też ma duży wpływ na prace całego silnika i czytając na forum o parametrach przepływki muszę powiedzieć ze parametry odbiegają od normy choć może żle coś zrobiłem..
A mianowicie na wolnych obrotach przy skrzyni na "p" i wyłączonej dmuchawie ogrzewania wartość była 4,2g z włączonym ogrzewaniem 5,2g natomiast jadąc na trzecim biegu i wkręcając silnik na 6tyś obrotów bo wtedy właśnie na tipie przrełaczył bieg na wyższy wartość była około 190g wiec myśle że to może być powód,choć nie jestem pewien Więc może ktoś z was mógłby podpowiedzieć.Jeżeli przepływka niema wpływu na to falowanie to jedynie zostaje zabrać sie za skrzynie :)

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 29 mar 2014, 06:49

Roko pisze:No to powiedz kolego ile kosztowała cie ta naprawa bo być może będę musiał podjąć taką decyzje bo pomysły mi się wyczerpują co do przyczyn niedomagania mojego wozu.Zastanawiam się jeszcze nad przepływką bo też ma duży wpływ na prace całego silnika i czytając na forum o parametrach przepływki muszę powiedzieć ze parametry odbiegają od normy choć może żle coś zrobiłem..
A mianowicie na wolnych obrotach przy skrzyni na "p" i wyłączonej dmuchawie ogrzewania wartość była 4,2g z włączonym ogrzewaniem 5,2g natomiast jadąc na trzecim biegu i wkręcając silnik na 6tyś obrotów bo wtedy właśnie na tipie przrełaczył bieg na wyższy wartość była około 190g wiec myśle że to może być powód,choć nie jestem pewien Więc może ktoś z was mógłby podpowiedzieć.Jeżeli przepływka niema wpływu na to falowanie to jedynie zostaje zabrać sie za skrzynie :)
Powiem ci tak u mnie tez przeplywka po remoncie skrzyni pokazywała niecałe 200g i takiego objawu falowania nie było. Więc wątpię żeby to była jej wina. Podpinales vaga pod sterownik skrzyni? Sa tam jakieś błędy? I to samo w sterowniku silnika?
Co do kosztów to nie było mało bo 6,5k. Kupując pewna używke można mieć z tej kwoty 2k w kieszeni.
A jak u ciebie z olejem w skrzyni, zmieniany był kiedykolwiek?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl