[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych
Gabriel, dokładnie masz rację, przepraszam mój błąd ale powiedz mi czemu wyniki takie wychodzą w D2 D3 4,2 bezn zaniżone mocno w automacie, a jak widziałem 4.0 TDI 4,2 TDI wykresy także automat i w większości wychodzi praktycznie seria ?? )
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
shaqal, nie no bo każdy pisze, że nie da się dobrze zmierzyć D2 czy D3 4.2 V8 bezn w automacie bo duże straty na przeniesieniu złe dociążenia itd. I wychodzą wyniki po 50koni mniej albo i więcej i każdy mówi, że dlatego, że nie umieją dobrze shamować auta.
Ale widziałem już kilka wykresów 4.0 TDI i 4,2 TDI które miały albo serie albo tam +/-5 koni mniej niż seria i jest ta sama waga auta ta sama skrzynia itd i nie ma tych strat??
Dlatego tak dumam o co chodzi
Ale widziałem już kilka wykresów 4.0 TDI i 4,2 TDI które miały albo serie albo tam +/-5 koni mniej niż seria i jest ta sama waga auta ta sama skrzynia itd i nie ma tych strat??
Dlatego tak dumam o co chodzi
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Hmm pewnie rozwiązaniem było by shamowanie takiej hybrydy jak moja, przed zmianą na manual i po. Rozwiało by to wiele wątpliwości, ale dopiero teraz mi to do łepetyny przyszło.
Może ktoś ma w planach przekładkę na manual? To by można było zrobić doświadczenie.
Ale faktycznie, wiele razy słyszałem że A8 na gnojówkę trzymają serię.
Może ktoś ma w planach przekładkę na manual? To by można było zrobić doświadczenie.
Ale faktycznie, wiele razy słyszałem że A8 na gnojówkę trzymają serię.
A może po prostu te diesle które były hamowane trafiały na dobrą hamownię...... bo ktoś je hamował w związku z podnoszeniem mocy a nie tylko tak z przypadku jak była okazja.
Byłem osobiście przy chipowaniu jednej 4.2TDI i jej hamowaniu ale wszystko odbywało się u Mastersa a oni mają w miarę porządną hamownię.
Swoją S8 D2 hamowałem u Kreatora Mocy - gadałem na ten temat później z kilkoma "mądrymi" od tuningu to wszyscy nt. Kreatora i jego hamowania znacząco uśmiechali się pod nosem..... więc moje wrażenia się potwierdzały.
Swoje D3 hamowałem natomiast przypadkowo na jakimś zlocie w Ułęży na hamowni przywiezionej na przyczepie - Masters uśmiał się po pachy.
Ale jak widać w manualu te same 4.2V8 już zresztą leciwe w manualu potrafi trzymać serię więc chyba jednak coś jest na rzeczy - tym bardziej, że silnik łatwiej zajeździć właśnie w manualu a nie w automacie.
A może te przerabiane często wydechy w silnikach benzynowych dają taki spadek mocy?...... tylko nie wiem czy kolega w tym manualu też nie ma coś podłubanego
Jak doprowadzę do ładu swoje D3 to pojadę z ciekawości do Mastersa - ciekawe co to wypluje <tjaa>
Byłem osobiście przy chipowaniu jednej 4.2TDI i jej hamowaniu ale wszystko odbywało się u Mastersa a oni mają w miarę porządną hamownię.
Swoją S8 D2 hamowałem u Kreatora Mocy - gadałem na ten temat później z kilkoma "mądrymi" od tuningu to wszyscy nt. Kreatora i jego hamowania znacząco uśmiechali się pod nosem..... więc moje wrażenia się potwierdzały.
Swoje D3 hamowałem natomiast przypadkowo na jakimś zlocie w Ułęży na hamowni przywiezionej na przyczepie - Masters uśmiał się po pachy.
Ale jak widać w manualu te same 4.2V8 już zresztą leciwe w manualu potrafi trzymać serię więc chyba jednak coś jest na rzeczy - tym bardziej, że silnik łatwiej zajeździć właśnie w manualu a nie w automacie.
A może te przerabiane często wydechy w silnikach benzynowych dają taki spadek mocy?...... tylko nie wiem czy kolega w tym manualu też nie ma coś podłubanego
Jak doprowadzę do ładu swoje D3 to pojadę z ciekawości do Mastersa - ciekawe co to wypluje <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS, ja jak bede robil swoje A8 u Mastersa na pare źrebiąt wiecej to powinni porzadnie zrobic pomiar :-) szkoda ze swojej D2 4,2 nie zmierzylem mocy bo jezeli 4,2 V8 Audi ma spadki mocy to 4,4 z BMW tez bo kilka razy ganialem sie z taka 7er i za kazdym razem bmw dostawalo wycisk :-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
no ja mam zamiar zhamowac swoją niebawem, pytanie jak powinien prawodlowo wygladac ten proces czy hamowanie na tipie czy na poszczególnych biegach czy pelen automat??
czemu bede hamowal? bo chce się przkonac czy cos stracilem wzgledem niby owej grupy 93 bodajze w VAGu gdzie mam rozrzad 16,-7 czyli na + o 5 za dużo , wynik nie bedzie miarodajny bo nie znam mocy auta przed zmiana rozrzadu ale z ciekawości podjade i zobacze co i jak tym bardziej ze to nie droga operacja
czemu bede hamowal? bo chce się przkonac czy cos stracilem wzgledem niby owej grupy 93 bodajze w VAGu gdzie mam rozrzad 16,-7 czyli na + o 5 za dużo , wynik nie bedzie miarodajny bo nie znam mocy auta przed zmiana rozrzadu ale z ciekawości podjade i zobacze co i jak tym bardziej ze to nie droga operacja
bądź sobą, wariatów też lubią
Czyli 7.3s? Bo, ja ostatnio swoja mierzylem (filmik telefonem), to mi wyszlo 6.3s, czyli niby 1s lepiej niz nowa w serii .ernesto pisze:Maciek dalej jest wigor w starej babce i pomimo upływu lat ciągnie ładnie i starannie w całym zakresie
Ja wczoraj bawiłem się stoperem i i 0-100 trzyma w katalogowym wskazaniu