[D2 ALL ] Swap hamulców na Brembo S8
A czytasz ze zrozumieniem?....Jakub pisze:... jest to fakt,czy tylko przypuszczenia.
ile razy i w ilu tematach można to pisać?...
pasuje p&p.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jest 4 rodzaje.. Z jednym tłoczkiem to 323(321)/30mm, z dwoma tłoczkami 360/34mm, z dwoma tłoczkami eSkowy 385/36mm i 6 tłoczków ceramika 380/38mm
Ciebie interesuje:
2 tłoczki 360/34mm z a8 albo 2 tłoczki 385/36 z eSki lub W12 Zaciski pod tarczę 360mm są łatwiejsze w dostaniu i tańsze.
Porównanie zacisku z D3 do matrycy 15,4" <okioki>
Ciebie interesuje:
2 tłoczki 360/34mm z a8 albo 2 tłoczki 385/36 z eSki lub W12 Zaciski pod tarczę 360mm są łatwiejsze w dostaniu i tańsze.
Porównanie zacisku z D3 do matrycy 15,4" <okioki>
Ostatnio zmieniony 19 paź 2014, 20:26 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 2 razy.
Panie kolego, ale już pisałem dużo wcześniej, w jednym z pierwszych postów nt. hebli z D3 do D2, że takie coś przećwiczył kolega FORZA z Warszawy.Jakub pisze:Czytam ze zrozumieniem szefie,tylko pytam się,czy ktoś ma takie coś w swoim aucie,bo jak na razie,to chyba nikt tego nie próbował,jakie odczucia na takich heblach itp.chyba,że mi coś/ktoś umknęło.
Kolega ma A8D3 4.2V8PB FL i S8D2 4.2V8PB FL - w swojej D3, za moją namową zresztą, założył heble z D3 W12 (identyczne praktycznie z tymi moimi z S8D3) a ponieważ komplet zacisków które zdjął ze swojej D3 leżał w garażu i drażnił oko więc po zmianie zwrotnic w D2 właśnie tam je założył.
Temat przećwiczony i sprawdzony, te z D3 360mm pasują do D2 p&p pod zwrotnice ze zwykłej A8D2 - pod zwrotnice S8D2 FL czyli pod Brembo te z D3 nie pasują bo zacisk jest inaczej mocowany.
I litości, nie każcie mi zdjęć robić, uwierzcie na słowo że ma to już na samochodzie od kilku miesięcy i jeździ się tym całkiem fajnie <tjaa>
A te Krzyśkowe zaciski to prosto z mojej D3 - mam nadzieję, że nie będzie z nimi zbyt dużo roboty i niedługo wylądują na samochodzie
Noi co ciekawsze moim zdaniem jeszcze dla niektórych kolegów.....
na zaciski od D3 pod tarcze 360mm wchodzą koła 18" i nawet 17" więc na zimę, jak ktoś zakłada mniejsze rozmiary to bez problemu - dla porównania na zaciski S8D2 Brembo pod tarcze 345mm wchodzą koła minimum 18" a o 17" to można sobie tylko pomarzyć (jak ktoś znajdzie wzór 17" który wejdzie na Brembo to i tak będzie "na żyletki" i będzie zrywać ciężarki wyważające koło).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie jest tak źle z doborem felg, standardowe 5-ramienne 17" z A8 wchodzą na Brembo, tylko faktycznie z umieszczeniem ciężarków trzeba pokombinowaćFOSS pisze:na zaciski od D3 pod tarcze 360mm wchodzą koła 18" i nawet 17" więc na zimę, jak ktoś zakłada mniejsze rozmiary to bez problemu - dla porównania na zaciski S8D2 Brembo pod tarcze 345mm wchodzą koła minimum 18" a o 17" to można sobie tylko pomarzyć (jak ktoś znajdzie wzór 17" który wejdzie na Brembo to i tak będzie "na żyletki" i będzie zrywać ciężarki wyważające koło).
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2014, 08:47 przez gtfan, łącznie zmieniany 2 razy.
Four rings to rule them all
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz