[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju
panowie temat stray, ale i mnie dotknął.
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.
Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.
Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL
Bezpiecznik nr 5 z lewej strony czy z prawej strony? Lewa 5-ka odłącza zestaw wskaźników, prawa sterowanie silnikiem.tomi5 pisze:panowie temat stray, ale i mnie dotknął.
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.
Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL
Bądź dobry jak chleb.
U mnie pomogło wyłączenie telefonu który miał Lipna baterie i się całą noc ładował
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Temat interesujący również mnie,pare dni temu włożyłem nowy aku zakupiony w servsie audi i po nocy zostaje 60%tomi5 pisze:panowie temat stray, ale i mnie dotknął.
Otóż po przestanej nocy aku zostaje 10%.
Zegarek ustawiony z ta antenką, ale ona jest zwsze i nie widziałem żeby znikała, poza tym ustawiałem na zwykły zegarek gdzie sma wklepywałem godz i date i to nic nie dało.
Jedynie wyciagnięcie bezpiecznika nr5 na noc dało rezultat że aku po nocy zostało nietkniete, czyli zostawiłem je z prądem 100% i rano rowniez było 100%,
A tak raz spada do 10% a czasami do 60%
Wersja MMI 5190 PL
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Własnie u mnie raz zostaje 60% i juz wtedy centralny nie odpowieda a czasami 10%
Dodam że tez mam nowy aku Boscha:
-Moduł zarzadzania energia zmieniony z literką ,,C" na końcu
-Moduł Bluetooth równiez zmieniony, poprzedni przestał działać
-Kodowanie aku zrobiłem, dodam że gdy mialem stary modul kodowania nie przyjmowało, teraz kodowanie przechodzi bez problemu.
-Zegar atomowy działa jak powinien, zresztą w 2 D2 tez miałem....
Możę u mnie powodem jest alarm, nieorginalny, ostatnio widziałem puszke alarmu ale jak by nie do końca podpiętą.
Ogolnie alarmu nie ma jedynie światła awaryjne migaja po uruchomieniu się ori alarmu
Dodam że tez mam nowy aku Boscha:
-Moduł zarzadzania energia zmieniony z literką ,,C" na końcu
-Moduł Bluetooth równiez zmieniony, poprzedni przestał działać
-Kodowanie aku zrobiłem, dodam że gdy mialem stary modul kodowania nie przyjmowało, teraz kodowanie przechodzi bez problemu.
-Zegar atomowy działa jak powinien, zresztą w 2 D2 tez miałem....
Możę u mnie powodem jest alarm, nieorginalny, ostatnio widziałem puszke alarmu ale jak by nie do końca podpiętą.
Ogolnie alarmu nie ma jedynie światła awaryjne migaja po uruchomieniu się ori alarmu
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Dwa tyg.temu włożyłem nówkę akumulator varta z aso i lipa coś tak ssie prąd ze po paru godz.jest 40% lecz sytuacja wygląda tak ze jak wypnę bezpiecznik nr5 w bagażniku przy navi to wtedy aku ładuje i trzyma napięcie. Jak sprawdzic te wszytkie urządzenia mmi?
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Rozwiazałem u siebie ten problem :-) <hura> <hura> <hura>
A mianowicie, co było przyczyna tak do końca na 100% to nie wiem ale mam 2 typy, do rzeczy:
Przyczyny problemy wiadomo jakie były, po przestanej nocy pradu zostawało tylko na rozruch auta, czasami po 20min potrafiło z 100% zejśc na 10%.
Swoja przygode zacząłem od wgrania na nowo MMI
Zaczałem od CD1 5150, nastepnie bluetooth x 2 bo pierwszy raz kasuje wszystko 2 raz wgrywa, po cd 2 poszła CD3 5570 Wszystko przebiegło bez problemu
Dodatkowo po wgraniu 5570, zakodowalem na nowo akumulator odpowiednimi kodami do 110ah
I ustawilem zielone menu wg tego (prawde mówiąc chyba tylko jedna pozycja była inaczej ale to była kwestia przestawienia o kilka kresek)
I pojeździłem tak 3 dni i przez te 3 dni rano po wejsciu do auta aku 100% <hura>
więc przyszedł czas na PL do MMI, zrobiłem upgrade, przywróciłem niektóre opcje, bo znikły, i tak juz mija 3 dzień a aku po przestanej nocy 100%
Podsumowujać, w moim przypadku winien był:
Albo kodowanie aku bo wkońcu wpisałem właściwe kody - jak by kto potrzebowal to smiało pisać.
Albo bluetooth - dlatego że przed aktualizacja, mioj bluetooth łaczył sie z telefonem ale nie miałem dostepu do kontaktów itd. (tel był ustawiony na udosępnienie kontaktów)
A po aktualizacji w MMI widze swoja cała książkę i wszystkie dostepne funkcję, razem z nieodebranymi odebranymi i wybieranymi nr.
A mianowicie, co było przyczyna tak do końca na 100% to nie wiem ale mam 2 typy, do rzeczy:
Przyczyny problemy wiadomo jakie były, po przestanej nocy pradu zostawało tylko na rozruch auta, czasami po 20min potrafiło z 100% zejśc na 10%.
Swoja przygode zacząłem od wgrania na nowo MMI
Zaczałem od CD1 5150, nastepnie bluetooth x 2 bo pierwszy raz kasuje wszystko 2 raz wgrywa, po cd 2 poszła CD3 5570 Wszystko przebiegło bez problemu
Dodatkowo po wgraniu 5570, zakodowalem na nowo akumulator odpowiednimi kodami do 110ah
I ustawilem zielone menu wg tego (prawde mówiąc chyba tylko jedna pozycja była inaczej ale to była kwestia przestawienia o kilka kresek)
I pojeździłem tak 3 dni i przez te 3 dni rano po wejsciu do auta aku 100% <hura>
więc przyszedł czas na PL do MMI, zrobiłem upgrade, przywróciłem niektóre opcje, bo znikły, i tak juz mija 3 dzień a aku po przestanej nocy 100%
Podsumowujać, w moim przypadku winien był:
Albo kodowanie aku bo wkońcu wpisałem właściwe kody - jak by kto potrzebowal to smiało pisać.
Albo bluetooth - dlatego że przed aktualizacja, mioj bluetooth łaczył sie z telefonem ale nie miałem dostepu do kontaktów itd. (tel był ustawiony na udosępnienie kontaktów)
A po aktualizacji w MMI widze swoja cała książkę i wszystkie dostepne funkcję, razem z nieodebranymi odebranymi i wybieranymi nr.
A co tam Jacku.... w Q7 masz podobny problem?JIMM pisze:Proszę się chwalić, czy wszystkim już prąd nie ucieka, czy ta operacja wogóle pomogła?
Czekamy,..... czy to jest rozwiązanie tematu?
Jak coś to dzwoń... miałem takie jedno Q7 u siebie dokładnie z tym problemem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Inne przykłady kodowania:tomi5 pisze:... Chyba najważniejszym parametrem naszego kodowania jest pojemnośc akumulatora.I teraz dla aku 110ah wpisujemy kodowanie
nr części 000915105DL
nr seryjny 2702021232
Po wpisaniu tego bez problemu przyjął kodowanie i od tamtej pory aku 100%
110Ah / 920A - 4F0915105D Varta nr seryjny 2702021232
92Ah / 520A - 4F0915105E Varta nr seryjny 580620K08O
95Ah / 760A - 4F0915105C Varta nr seryjny 2409130477
51Ah - 8K0915105J / 000915105BB / 000915105DC
60Ah - 4F0915105 / 8K0915105G / 000915105DD
61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE
70Ah - 4F0915105A / 8K0915105C / 000915105DF
72Ah - 8K0915105B / 000915105AF / 000915105DG
80Ah - 4F0915105B / 8K0915105D / 000915105AG / 4FD915105 / 8KD915105 / 000915105DH
95Ah - 4F0915105C / 8K0915105E / 000915105AH / 000915105DK
110Ah - 4F0915105D / 8K0915105F / 000915105AK / 8KD915105A / 000915105DL
68Ah - (AGM z wloknina) 7L0915105 / 000915105CC
75Ah - (AGM z wloknina) 3D0915105H / 000915105CD
92Ah - (AGM z wloknina) 4F0915105E / 000915105CE
105Ah - (AGM z wloknina) 4L0915105 / 000915105CF
115Ah - (wysoki prad) 4H0915105 / 000915105DM
Bądź dobry jak chleb.