części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Koszt wymiany rozrządu w 4.2V8

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 maja 2014, 15:49

FOSS pisze:
grzybek86 pisze:Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna
150pln za wymianę rozrządu?..... świat się wali <jezu>
W Tarnobrzegu mi powiedzieli 300zł i muszą blokady skombinować, a gostek 300m od mojego domu 400zł i nic o blokadach nie mówił.. Finalnie kupiłem blokady i sam to zrobiłem. Części wyszły mnie 1490zł.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

kojot1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 94
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kojot1 » 01 maja 2014, 16:36

mnie wymiana kosztowała 500zł , tylko dodatkowo była demontowana chłodnica wody bo ciekło pod czujnikiem i chłodniczka oleju od skrzyni. no i razem wyszło tyle ile napisałem w sumie cały dzień na warsztacie .

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 maja 2014, 17:44

Ostatnio wymieniałem jednemu koledze w D3.... niby poprzednio rozrząd robiony był w ASO a tu kółka i pasek pomazane mazakiem jak szalone :shock: nawet śrubki od poszczególnych kółek czy napinacza pomazane były mazakiem :shock:
na moje oko nie robił tego nikt kto ma o tym jakieś większe pojęcie bo nie wiem po co te znaki <hmm>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 maja 2014, 19:34

bo nie było na zmianie tego co się zna
:)
takie realia mamy w serwisach
jeden coś wie na 20 :)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 01 maja 2014, 19:49

FOSS pisze:na moje oko nie robił tego nikt kto ma o tym jakieś większe pojęcie bo nie wiem po co te znaki <hmm>
Święte słowa.
Ja, jak pierwszy raz to robiłem u siebie, to też właśnie tak poznaczyć wszystko chciałem (na wszelki wypadek). Ale już było pomazane. A jak składałem to ni razu mi to nie było potrzebne.
Czyli jak ktoś marze to znaczy że pierwszy raz widzi ten rozrząd na oczy, sądzę według siebie ;)
Ale o ASO takie coś zle świadczy :/

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 maja 2014, 20:08

FOSS pisze:niby poprzednio rozrząd robiony był w ASO a tu kółka i pasek pomazane mazakiem jak szalone :shock: nawet śrubki od poszczególnych kółek czy napinacza pomazane były mazakiem
U mnie było wszystko czyste, lecz przed zdjęciem paska porobiłem sobie kontrolne punkty mazakiem na kołach i pasku a potem przeniosłem znaczki ze starego paska na nowy założyłem na miejsce dociągnięcie pierdół, kontrolne 3 obroty wałem na sucho a potem uruchomienie z kontrolą na vagu. To był mój pierwszy raz, więc wolałem to dobrze zrobić bo 2 podejścia by już nie było <tjaa>

Dla świętego spokoju parę kresek nie zaszkodzi.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 maja 2014, 21:44

krzychu22.p1i pisze:Dla świętego spokoju parę kresek nie zaszkodzi.
No ja pierwszy rozrząd robiłem razem z kolegą kilka lat temu w moim Ex S8..... wtedy też znaczków sobie narobiliśmy choć blokada była.
Później już na żadnym rozrządzie znaków nie robiłem - po prostu robiąc na blokadach te znaczki kompletnie nic nie wnoszą ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ernesto

Post autor: ernesto » 02 maja 2014, 06:26

Ale niestety jak się ich nie ma to jest lipa. W mojej mieścinie może jeden, dwa warsztaty mają taką blokadę. Ale nie dam sobie ręki uciąć że ją mają. Realia są takie że wzornikiem jest 1,9 tiiid albo benzyniaki VW co mają 3 koła rolę i napinacz. A takiej motorowni nie widuje się za często jako mechanik, albo wcale się nie widzi. Ludzie się boją takich aut jeśli nie posiadają odpowiedniej lektury, wiedzy i narzędzi. Oczywiście zdarzają się tacy co porywają się z motyką na słońce a potem dzieją się cuda.

dono
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 24 sty 2013, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dono » 02 maja 2014, 12:39

ABZ części najlepsze w intercars po rabatach 1200 robota warsztat 350

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 maja 2014, 19:23

dono pisze: intercars
-ta a świstak ....

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 03 gru 2014, 14:09

Mam pytanie odnośnie numerów poszczególnych części rozrządu (łącznie z pompą i termostatem) potrzebnych do silnika AHC w S8 preLIFT, muszę się zabrać za ten rozrząd raczej ,mimo ze poprzedni właściciel twierdził że go robił 5tyś km temu, ale jakoś mu nie ufam, bo więcej niuansów nie tak w aucie znalazłem, a faktury żadnej twierdził że nie ma, bo mówił że robił ze znajomym.
A tak apropo - idzie po rolkach, pompie wody itp dojść z którego roku produkcji są? Bo jeśli faktycznie wymieniał to szkoda by było wydawać kaskę i zainwestować w coś innego. jeśli by się okazało że są faktycznie wymienione to wystarczyłby tylko nowy pasek.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 03 gru 2014, 15:33

Jedyne co to po pasku poznasz , czasem jest nabity rok produkcji na nim
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 25 lip 2015, 18:11

Też muszę wymienić. Rozrząd był wymieniany w styczniu 2009 roku. Z 196 tys teraz mam 240. Boję się jeździć bo jak walnie?

Co powiecie o takim zestawie Pompa wody RUVILLE 65701 150 zł
Reszta komplet z allegro Alledrogo

około 900 zł sam rozrząd reszta to pikuś

Oczywiście termostat i wielorowek + roleczki itp. Macie możliwość taniej? Czy te podzespoły są złe?

Jeszcze te blokady będę musiał kupić na allegro za 350 zł
Chyba, że ktoś z was posiada do ABZ-ta ? :D Pożyczyć ? Za dobrą flachę

Gość

Post autor: Gość » 25 lip 2015, 18:15

Nie kupuj pasków GATES! Zakup jeszcze koło napędzające pasek rozrządu bo lubia pękać i rwac kliny,zakup jeszcze komplet śrubek i szpilek bo jak nie zmieniane od lat to pewnikiem pomęczone. Blokad ja nie uzywam :]
A do tego oczywiście do wymiany zestaw paska micro bo to jedna robota. I tak z taniego rozrządu zrobi sie całkiem sporsza sumka :) Ale jak ma byc to dobrze to wymienia się wszystko,zmeczone koło,wszelkie śrubunki,uszczelniacze itd.

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 25 lip 2015, 18:19

To lepiej Contiteha ? Co to śrub drogie to ? :) Ja wole mieć blokady bo wymieni mi brat mechanik. Może inni mają ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl