W Tarnobrzegu mi powiedzieli 300zł i muszą blokady skombinować, a gostek 300m od mojego domu 400zł i nic o blokadach nie mówił.. Finalnie kupiłem blokady i sam to zrobiłem. Części wyszły mnie 1490zł.FOSS pisze:150pln za wymianę rozrządu?..... świat się wali <jezu>grzybek86 pisze:Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna
[D2 ALL ] Koszt wymiany rozrządu w 4.2V8
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ostatnio wymieniałem jednemu koledze w D3.... niby poprzednio rozrząd robiony był w ASO a tu kółka i pasek pomazane mazakiem jak szalone :shock: nawet śrubki od poszczególnych kółek czy napinacza pomazane były mazakiem :shock:
na moje oko nie robił tego nikt kto ma o tym jakieś większe pojęcie bo nie wiem po co te znaki
na moje oko nie robił tego nikt kto ma o tym jakieś większe pojęcie bo nie wiem po co te znaki
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Święte słowa.FOSS pisze:na moje oko nie robił tego nikt kto ma o tym jakieś większe pojęcie bo nie wiem po co te znaki
Ja, jak pierwszy raz to robiłem u siebie, to też właśnie tak poznaczyć wszystko chciałem (na wszelki wypadek). Ale już było pomazane. A jak składałem to ni razu mi to nie było potrzebne.
Czyli jak ktoś marze to znaczy że pierwszy raz widzi ten rozrząd na oczy, sądzę według siebie
Ale o ASO takie coś zle świadczy
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
U mnie było wszystko czyste, lecz przed zdjęciem paska porobiłem sobie kontrolne punkty mazakiem na kołach i pasku a potem przeniosłem znaczki ze starego paska na nowy założyłem na miejsce dociągnięcie pierdół, kontrolne 3 obroty wałem na sucho a potem uruchomienie z kontrolą na vagu. To był mój pierwszy raz, więc wolałem to dobrze zrobić bo 2 podejścia by już nie było <tjaa>FOSS pisze:niby poprzednio rozrząd robiony był w ASO a tu kółka i pasek pomazane mazakiem jak szalone :shock: nawet śrubki od poszczególnych kółek czy napinacza pomazane były mazakiem
Dla świętego spokoju parę kresek nie zaszkodzi.
No ja pierwszy rozrząd robiłem razem z kolegą kilka lat temu w moim Ex S8..... wtedy też znaczków sobie narobiliśmy choć blokada była.krzychu22.p1i pisze:Dla świętego spokoju parę kresek nie zaszkodzi.
Później już na żadnym rozrządzie znaków nie robiłem - po prostu robiąc na blokadach te znaczki kompletnie nic nie wnoszą
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ale niestety jak się ich nie ma to jest lipa. W mojej mieścinie może jeden, dwa warsztaty mają taką blokadę. Ale nie dam sobie ręki uciąć że ją mają. Realia są takie że wzornikiem jest 1,9 tiiid albo benzyniaki VW co mają 3 koła rolę i napinacz. A takiej motorowni nie widuje się za często jako mechanik, albo wcale się nie widzi. Ludzie się boją takich aut jeśli nie posiadają odpowiedniej lektury, wiedzy i narzędzi. Oczywiście zdarzają się tacy co porywają się z motyką na słońce a potem dzieją się cuda.
Mam pytanie odnośnie numerów poszczególnych części rozrządu (łącznie z pompą i termostatem) potrzebnych do silnika AHC w S8 preLIFT, muszę się zabrać za ten rozrząd raczej ,mimo ze poprzedni właściciel twierdził że go robił 5tyś km temu, ale jakoś mu nie ufam, bo więcej niuansów nie tak w aucie znalazłem, a faktury żadnej twierdził że nie ma, bo mówił że robił ze znajomym.
A tak apropo - idzie po rolkach, pompie wody itp dojść z którego roku produkcji są? Bo jeśli faktycznie wymieniał to szkoda by było wydawać kaskę i zainwestować w coś innego. jeśli by się okazało że są faktycznie wymienione to wystarczyłby tylko nowy pasek.
A tak apropo - idzie po rolkach, pompie wody itp dojść z którego roku produkcji są? Bo jeśli faktycznie wymieniał to szkoda by było wydawać kaskę i zainwestować w coś innego. jeśli by się okazało że są faktycznie wymienione to wystarczyłby tylko nowy pasek.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jedyne co to po pasku poznasz , czasem jest nabity rok produkcji na nim
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Też muszę wymienić. Rozrząd był wymieniany w styczniu 2009 roku. Z 196 tys teraz mam 240. Boję się jeździć bo jak walnie?
Co powiecie o takim zestawie Pompa wody RUVILLE 65701 150 zł
Reszta komplet z allegro Alledrogo
około 900 zł sam rozrząd reszta to pikuś
Oczywiście termostat i wielorowek + roleczki itp. Macie możliwość taniej? Czy te podzespoły są złe?
Jeszcze te blokady będę musiał kupić na allegro za 350 zł
Chyba, że ktoś z was posiada do ABZ-ta ? Pożyczyć ? Za dobrą flachę
Co powiecie o takim zestawie Pompa wody RUVILLE 65701 150 zł
Reszta komplet z allegro Alledrogo
około 900 zł sam rozrząd reszta to pikuś
Oczywiście termostat i wielorowek + roleczki itp. Macie możliwość taniej? Czy te podzespoły są złe?
Jeszcze te blokady będę musiał kupić na allegro za 350 zł
Chyba, że ktoś z was posiada do ABZ-ta ? Pożyczyć ? Za dobrą flachę
Nie kupuj pasków GATES! Zakup jeszcze koło napędzające pasek rozrządu bo lubia pękać i rwac kliny,zakup jeszcze komplet śrubek i szpilek bo jak nie zmieniane od lat to pewnikiem pomęczone. Blokad ja nie uzywam
A do tego oczywiście do wymiany zestaw paska micro bo to jedna robota. I tak z taniego rozrządu zrobi sie całkiem sporsza sumka Ale jak ma byc to dobrze to wymienia się wszystko,zmeczone koło,wszelkie śrubunki,uszczelniacze itd.
A do tego oczywiście do wymiany zestaw paska micro bo to jedna robota. I tak z taniego rozrządu zrobi sie całkiem sporsza sumka Ale jak ma byc to dobrze to wymienia się wszystko,zmeczone koło,wszelkie śrubunki,uszczelniacze itd.