
Raz jeszcze napisze że nie trzeba nic wyciągac ale z drzwiami sie musimy nameczyc i warto czymś odgiac dolne uszczelnienie od środka wraz z boczkiem(poluzować boczek)
![]() |
![]() |
![]() |
no to ja zycze powodzenie z przyciemnianiem szyb bez wyciagana. bo nieweim jak folie wposcisz ponizej uszczelki zeby przy otwieraniu sie nie zawijala i ogolnie to przydalo by sie wymyc syf z miedzy szyby a uszczelki, ale kazdy robi jak woliApophis pisze:Osobiście odradzam wyciąganie szyb bo to niepotrzebna robota a ustawienie tego jak trzeba żeby nie było swistów nie jest rzeczą prostą. Byłem przy takich operacjach w D2 i zawodowcy mieli dość![]()
Raz jeszcze napisze że nie trzeba nic wyciągac ale z drzwiami sie musimy nameczyc i warto czymś odgiac dolne uszczelnienie od środka wraz z boczkiem(poluzować boczek)
Noż oczywiście, że nie porównuję stricte oklejania szyb do wymiany rozrządu ale ilość miejsca jakie jest potrzebne do wykonania tego w pełni profesjonalnie.123mielony pisze:Damian dobrze prawi i nie porównuje oklejania do rozrządu a ilość miejsca do roboty a to taka drobna różnica. <tjaa>Apophis pisze:Damian trochę się chyba zapędziłes z porównaniem oklejania do rozrządu.
Nigdy od mojego kolegi Roberta nie usłyszałem żebym przez jakiś czas nie ruszał szyb żeby folia dobrze wyschła.Apophis pisze:Kolega co robi mi zawsze szybki ma specjalny aluminiowy płaskownik zgięty na pół po długości i zahacza go o to co na dole przykrywa szybe (wraz z górną cześcią boczka) a nastepnie za pomoca haczyków na gumie o dolna krawędź drzwi. Wtedy to wszystko sie ładnie odchyla i można czyścic oraz folie tam kleić. Po godzince ładnie to składamy i 2-3 dni (ja tydzień) szyb nie ruszamy aż dobrze wyschnie folia.
Jak dla mnie z tego zdania nasuwa się jeden wniosek....Apophis pisze:Też sie dziwiłem czy aby nie łatwiej wymontować ale problem tkwi w późniejszej regulacji tego wszystkiego żeby nie świszczało.
Klijent nasz pan jak to powiadają i zapewniam że ja również na początku dziwiłem sie że chyba łatwiej mu by było wyciągnąć ale...wybór ceny także pozostaje istotną sprawą i dopłacanie do demontażu oraz późniejsze ewentualne testy na trasach czy aby nie wystaje o milimetr i nie chałasuje tez są kosztowne(paliwo) Czysto ekonomicznie zdecydowałem że nie musze szyb otwierać w A8 (i tak czynie to rzadko) a zabulic sporo mniej.FOSS pisze: Jak dla mnie z tego zdania nasuwa się jeden wniosek....
nie chodzi o to, że prawdziwi profesjonaliści nie potrzebują zdejmować szyb aby je dobrze okleić...... chodzi o to, że tylko prawdziwi profesjonaliści potrafią do oklejania zdemontować wszystkie szyby i potem zamontować je powtórnie do samochodu tak aby nic nie szumiało, nie gwizdało, nie terkotało i aby klient nie był w stanie poznać, że szyby były wyciągane
Apropo szczegółów, w ASO jest specjalna procedura darcia przodu do rozrządu więc do procedury przyciemnienia folii nie ma bata też by było darcie okien (niestety fabrycznie już są na pograniczu przepuszczalności). Przykład idzie z góry i to jest profesjonalizm chociaż w większości przypadków cena bierze górę..Apophis pisze: Rozrząd na aucie jak ktoś bez rozbierania wymieni i bedzie on hasał bez zarzutu to tez uznam takiego za profesjonaliste.