![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] zrzuca bieg z szarpnięciem
-
chicken20091986
- Super Klubowicz

- Posty: 659
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Koledzy powracając do tematu tego szarpania przy zrzuceniu z 3 biegu na 2 w trybie D, zauważyłem że w trybie 3 jest wszystko super tzn. skrzynia nie szarpie zachowuje się idealnie. Czyli można wyeliminować jakiekolwiek luzy , po prostu coś jest ze skrzynią tylko co
może teraz ktoś nakieruje gdzie zajrzeć 
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
sluchaj ja u siebie wymieniłe tylne zawieszenie + tylną podpore dyfa i zauważyłem znaczną poprawę. Tydzień temu wymieniłem podporę wału i krzyżak i jest jeszcze lepiej
tzn. nie ma już takich mocnych szarpnięc / uderzeń przy rzucaniu z 3 - 2 (może niekiedy jakies delikatne) dlatego została mi jeszcze do wymiany lewa poduszka pod silnikiem i myśle że będzie git,
Niestety jeden problem prawie z głowy i pojawił sie inny bo po wymianie podpory i krzyzaka wystepuja drgania tylnego mostu albo z niedoważonego wału albo juz nie wiem ;(
Niestety jeden problem prawie z głowy i pojawił sie inny bo po wymianie podpory i krzyzaka wystepuja drgania tylnego mostu albo z niedoważonego wału albo juz nie wiem ;(
to nie jest zwykły napęd...to
-
chicken20091986
- Super Klubowicz

- Posty: 659
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
chicken20091986
- Super Klubowicz

- Posty: 659
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
ciekawa sprawa. Musze u siebie zobaczyc jak sie skrzynia bedzie na 3 zachowywac, ale wiem ze jesli po wszystkich wymianach jakie juz przeprowadzilem >
zawiecha przód + tył / hamulce przód + tył / podpora dyfra + wału / przeguby wału + przegub wew. przedni (po wymianie tego przegubu w 70% ustało metaliczne bicie i sie półośka usztywniła co też miało wpływ przy zrzucaniu biegów) + niedługo poduchy silnika
> i nic sie nie poprawi to chyba zostają do przeczyszczenia elektrozawory w skrzyni... <niewiem>
Jeszcze jedno co zrobie to uzupełnie we wszystkich przegubach nowy samar co też powinno pomóc...
a jak u Ciebie z przegubami wewnętrzymi przednimi ?
zawiecha przód + tył / hamulce przód + tył / podpora dyfra + wału / przeguby wału + przegub wew. przedni (po wymianie tego przegubu w 70% ustało metaliczne bicie i sie półośka usztywniła co też miało wpływ przy zrzucaniu biegów) + niedługo poduchy silnika
> i nic sie nie poprawi to chyba zostają do przeczyszczenia elektrozawory w skrzyni... <niewiem>
Jeszcze jedno co zrobie to uzupełnie we wszystkich przegubach nowy samar co też powinno pomóc...
a jak u Ciebie z przegubami wewnętrzymi przednimi ?
to nie jest zwykły napęd...to
-
chicken20091986
- Super Klubowicz

- Posty: 659
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
no spoko, tylko ja też myślałem że to wina definitywnie po stronie skrzyni a jak zszedłem pod auto i zacząłem szukać to sie dopatrzyłem tego przegubu, tzn. półośka latała w każdą możliwą strone. Nie chciełem zadnego wynalazku z alledrogo więc kupilem dobrą używkę i poprawa jest odczuwalna.chicken20091986 pisze: ale wolę nie wytapiać kasy na tzw. a może to a może tamto
to nie jest zwykły napęd...to
-
monster_1973
- Forum Audi A8

- Posty: 116
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
Niestety moim zdaniem te zabiegi z zawieszeniem i całą resztą niewiele pomogą, ale też nie zaszkodzą. Skrzynia szarpie, moim zdaniem, ponieważ albo jest uszkodzenie w płycie z elektrozaworami (czyszczenie raczej nic nie pomoże) albo skrzynia kończy się i wymaga naprawy. I w tym przypadku uważam że wymiana oleju i inne zabiegi ratujące ją to tylko niepotrzebne wydawanie pieniędzy. Jeżeli będziesz z tą usterką dalej jeździł to będzie droższa naprawa. Prawdopodobnie spalisz tarcze sprzęgieł w skrzyni i zacznie się ślizgać. Ale to tylko takie przypuszczenia i mam nadzieję że czarny scenariusz nie ziści się.
Sprawdziłbym jeszcze poziom oleju w skrzyni bo to są groszowe sprawy.
Pozdrawiam.
Sprawdziłbym jeszcze poziom oleju w skrzyni bo to są groszowe sprawy.
Pozdrawiam.
-
Gość
-
chicken20091986
- Super Klubowicz

- Posty: 659
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
monster masz rację , skrzynia już powoli wywala kopyto. A dostęp do tych zaworów jest od strony miski ? i co z nimi trzeba je wymienić ? Ale najlepiej zrobię jak zapłacę mechanikowi od asb za diagnoze i uswiadomi mnie czy warto ją naprawiac czy kupic druga bo różnicowy też już mi podszarpuje a poduchy mam cale
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Tak czy inaczej biednemu zawsze wiatr w oczy i piach w zęby...krzychu22.p1i pisze:Do pre fl nie widać cen w etce, natomiast do po fl jest ale cena spokojnie przekracza koszt samego remontu całości.
ja już po tych wszystkich wymianach stwierdzam, że zostaje jednak tylko poducha pod silnikiem oraz luz na różnicowym przednim, z którym nic nie zrobie
Olej mam wymieniony nicałe 30kkm temu i po tych wszystkich naprawach jest tylko lepiej... jeszcze ten nieszczęsny wał do ogarnięcia ;(
to nie jest zwykły napęd...to







