![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Wał napędowy - gdzie są znaki?
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
... tak więc udało mi się porobić fotki zanim oddam moj wał tym "wałom"
a oto czego czego się ustrzec przy regeneracji wału:
* na początek to zdziwiło mnie że w ogóle krzyżak wspawany (bo przyglądałem sie tem u drugiemu żadnych fabrycznych spawów nie widziałem....na fotkach widać również jak ten krzyżak krzywo siedzi
* kolejnym wielkim zdziwieniem były pseudo odważniki do wyważenia:
* a tu to już po prostu mnie rozwaliło :
Tłumaczenia ze strony tej firmy były takie że kształt i ilość odważników nie ma znaczenia bo jak wał wyważony to nie ma to żadnego wpływu...
ehhh szkoda sensu...

a oto czego czego się ustrzec przy regeneracji wału:
* na początek to zdziwiło mnie że w ogóle krzyżak wspawany (bo przyglądałem sie tem u drugiemu żadnych fabrycznych spawów nie widziałem....na fotkach widać również jak ten krzyżak krzywo siedzi
* kolejnym wielkim zdziwieniem były pseudo odważniki do wyważenia:
* a tu to już po prostu mnie rozwaliło :
Tłumaczenia ze strony tej firmy były takie że kształt i ilość odważników nie ma znaczenia bo jak wał wyważony to nie ma to żadnego wpływu...
ehhh szkoda sensu...

to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Tak myślałem naprawiał to ktoś kto naprawia "DRĄGI" od Stara . Wszystkie główki krzyżaka w wałach z którymi miałem do czynienia zawsze były zakończone zabezpieczeniem ,które miały za zadanie utrzymać krzyżak w odpowiednim miejscu a tu przystawili podkładki przychewtowali i po robocie ale niestety nie udało się .Myślę że to będzie nauczka dla pana który to sklecił i już więcej nie weźmie drąga z 8-mki do naprawy
.

Panowie odgrzeje kotleta niestety, bo walcze z wibracjami celej budy miedzy 110-130km/h i powyżej 180km/h. Nie będę się rozpisywal co wymienilem jest to opisane tutaj http://www.a8team.pl/s8-d2-99-lpg-wibra ... t20240.htm
Podejrzenie pada na wał a dokładnie jego podporę.. teraz tak, czy ktoś wie jak rozkrecic wał od FL nie wybijając krzyzaka!? Tam jest kiepskie dojscie niż w Prefl ale może ma ktoś jakis patent?
Podejrzenie pada na wał a dokładnie jego podporę.. teraz tak, czy ktoś wie jak rozkrecic wał od FL nie wybijając krzyzaka!? Tam jest kiepskie dojscie niż w Prefl ale może ma ktoś jakis patent?
to nie jest zwykły napęd...to
Polecam inną firmęmichalwruszak pisze:Sprawdz może tą firme , http://www.crystan.pl/index2.php

Dziadek ma 5,7 HEMI i zna się na robocie. Moim wałem też się zajął. Ceny śmiesznie niskie ale o to chodzi

Dzisiaj u Marka robiliśmy mój wał. Jest super

ps. Jak coś mam stary wał do lania po łbie tych co nie dbają o te samochody oraz łojenia mechaników amatorów, którzy nie potrafią ustawić podpory wału. Wszystko.