[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy
synek juz jest <hura> 55cm i 3500g waga.
a wracajac do tematu to patrzylem wczoraj i nie ma u mnie tego modulu ktorym wspominaliscie. Jest tylko miesce na niego i jakies przekazniki sa dookola <niewiem>
ale jak pokazalem mojemu mechanikowi schemat podlaczenia to powiedzial ze jest to prosta sprawa - 4 kalelki zlutowac miedzy kiera a lewarkiem od tipa i tyle. Tak wiec jutro do 13.00 powieniem to miec zrobione bo potem do szpitala
a wracajac do tematu to patrzylem wczoraj i nie ma u mnie tego modulu ktorym wspominaliscie. Jest tylko miesce na niego i jakies przekazniki sa dookola <niewiem>
ale jak pokazalem mojemu mechanikowi schemat podlaczenia to powiedzial ze jest to prosta sprawa - 4 kalelki zlutowac miedzy kiera a lewarkiem od tipa i tyle. Tak wiec jutro do 13.00 powieniem to miec zrobione bo potem do szpitala
to nie jest zwykły napęd...to
Gratulejszynmartin_rs4 pisze:synek juz jest <hura> 55cm i 3500g waga.
Może nie jest to tak "hop" bo pobawić się kabelkami trochę trzeba ale jak ktoś kuma o co chodzi to zrobi.martin_rs4 pisze:.... ale jak pokazalem mojemu mechanikowi schemat podlaczenia to powiedzial ze jest to prosta sprawa - 4 kalelki zlutowac miedzy kiera a lewarkiem od tipa i tyle.
Przekładałem jednemu koledze kierownicę W S8D2 z multifunkcyjnej 4-ramiennej na sportową 3-ramienną i było trochę motania bo taśma pod kierą jest inna i trzeba wpinać się właśnie pod lewarek.
Noi żeby było zgodnie ze sztuką to przyciski na kierownicy powinny świecić się kiedy lewarek masz przełączony na TIP i powinny gasnąć kiedy lewarek jest na Drive
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
dzieki, dziekiFOSS pisze:Gratulejszyn
to akurat wiem i jak mu pokazałem schemat podłączenia to od razu zlokalizowal które piny na wtyczce odpowiadają za + / - i właśnie ten przełącznik który "uruchamia tipa i podświetlenie".FOSS pisze:Noi żeby było zgodnie ze sztuką to przyciski na kierownicy powinny świecić się kiedy lewarek masz przełączony na TIP i powinny gasnąć kiedy lewarek jest na Drive
No sam jestem ciekaw co tego wyjdzie i jutro na pewno zdam relacje
to nie jest zwykły napęd...to
preston81 pisze:graty!! tatku
jeszcze raz dzieki wszystkimPrzemek21 pisze:I oczywiście gratuluje powiększenia rodziny
wiec tak..... kiera podlaczona i wszystko simga :-D wiec nie potrzeba zadnych modulow i innych dzwinych rzeczy oprocz naturalnie kiery i wtczki z kablami
a ze mojemu mechanikowi sie wyjatkowo dzis nie chcialo to musialem sie zabrac za to sam i jak zawsze z moim szczesciem polutowalem nie te kalbe co trzeba i przelaczanie boegow bylo na odwrot <tjaa>
no ale juz wszystko poprawione....troche zabawy bylo jak FOSS wspomnial ale grunt ze wszystko chodzi <hura>
a co do schematu Przemek21, to tu masz wszystko :
http://www.audipages.com/upgrades/tiptronicwheel.html
jak cos to pisz ... pomoge bo juz wiem jak... <dance>
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Również przyłączam się do gratulacji
Nie mniej jednak ważne, że działa i zrobiłeś to we własnym zakresie
Owszem na krótko da się ale koszty samych wtyczek, przewodów naprawczych podstawki jest mała i można było to zrobić raz a porządnie i zgodnie ze sztuką.martin_rs4 pisze:kiera podlaczona i wszystko simga :-D wiec nie potrzeba zadnych modulow i innych dzwinych rzeczy oprocz naturalnie kiery i wtczki z kablami
Nie mniej jednak ważne, że działa i zrobiłeś to we własnym zakresie
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości