[D2 ALL ] Końcówki wydechu po obu stronach
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Przepustnic nie ma, tłumiki kupiłem nowe tanio ale dlatego że bez przepustnic. Wylot spalin jest puszczony otworem otwartym pernamentnie. Tam gdzie są oryginalnie przepustnice zadeklowałem otwory Dzwięk pod obciążeniem jest bardzo dolasty ale cichy. Postaram sie wkleić jeszcze inny filmik bo to faktycznie niewiele słychać. Z drugiej strony każde podkręcenie głośności i walorów basowych powoduje wzrost buczenia w środku auta.
Ja już teraz wiem, że najlepsze co wymyslił świat w wydechu w D2 to fabryczny układ wydechowy z S8 plus zastąpienie katów, tłumikami przelotowymi. W środku cisza jak makiem zasiał, a na zewnątrz delikatne ale wyraźne podkreślenie brzmienia V8
Ja już teraz wiem, że najlepsze co wymyslił świat w wydechu w D2 to fabryczny układ wydechowy z S8 plus zastąpienie katów, tłumikami przelotowymi. W środku cisza jak makiem zasiał, a na zewnątrz delikatne ale wyraźne podkreślenie brzmienia V8
eeee no przesadziłeś...... przecież w mojej ex S8 było całkiem fajnie, nie buczała w środku a na zewnątrz ładnie gadała.....Mucholejkolator pisze:Ja już teraz wiem, że najlepsze co wymyslił świat w wydechu w D2 to fabryczny układ wydechowy z S8 plus zastąpienie katów, tłumikami przelotowymi. W środku cisza jak makiem zasiał, a na zewnątrz delikatne ale wyraźne podkreślenie brzmienia V8
zresztą twoje modyfikacje też nie które były całkiem całkiem.... tak moim zdaniem
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Damian, Twoja buczała na 100 % tylko nie było to tak odczuwalne bo była to S8 w której skrzynia prowadzi samochód w innym, zdecydowanie wyższym zakresie obrotów U mnie jest 4hp i ta przy normalnej jeździe często bywa w nieprzyjemnym zakresie obrotów ;( Poza tym Simons nie był przesadnie basowym tłumikiem co jest właściwie jego zaletą.
U mnie jest niby cicho teraz. Ludzie znający mój samochód, którzy poznali moje buczenie mówią że jest jak niebo i ziemia teraz. Mi jednak już sprało beret to buczenie i po 4 latach radosnej zabawy wydechem chcę zlikwidować ten dyskomfort
U mnie jest niby cicho teraz. Ludzie znający mój samochód, którzy poznali moje buczenie mówią że jest jak niebo i ziemia teraz. Mi jednak już sprało beret to buczenie i po 4 latach radosnej zabawy wydechem chcę zlikwidować ten dyskomfort
Oj to chyba nie tak jak piszesz.....Mucholejkolator pisze:Damian, Twoja buczała na 100 % tylko nie było to tak odczuwalne bo była to S8 w której skrzynia prowadzi samochód w innym, zdecydowanie wyższym zakresie obrotów
ja akurat 90% swojej jazdy robię na TIP zmieniając biegi z kierownicy a więc tryb pracy skrzyni sam wybieram pod siebie....... i wcale nie jeździłem często na wyższych obrotach bo właśnie z niższych ten wydech fajnie bulgotał....
przyznam szczerze, że po kilku latach w D3 już nie pamiętam jak moje S8 dokładnie brzmiało ale wciąż uważam że nie buczało..... tym bardziej, że przecież przez ponad pół roku miałem równolegle jeszcze zwykłe A8 - tam miałem wycięty tłumik końcowy i tylko rury na przelocie i właśnie tam było męczące buczenie na niskich obrotach a do S8 jak wsiadałem to było zdecydowanie lepiej
No ja do dziś jestem pod wrażeniem tego tłumika.... szukałem czegoś dobrego i jak mi gość z firmy tuningowej zaproponował tego Simonsa to jak dla mnie to był jakiś NoName..... a tu okazało się, że to bardzo dobry tłumik który nie drze się rasowo jak Supersprint, który jest w miarę kulturalny a jednocześnie oddaje pięknie bulgot V8 i strzelanie w wydechu i do tego wszystkiego za przystępną cenęMucholejkolator pisze:Poza tym Simons nie był przesadnie basowym tłumikiem co jest właściwie jego zaletą.
Potrafię zrozumieć..... przelot w mojej ex A8 D2 też mi przeszkadzał..... i pewnie szybko bym go dalej przerabiał gdyby nie to, że od momentu dokupienia S8 A-ósemką jeździłem naprawdę sporadycznie, 1 na tydzień albo 1 na 2 tygodnie, więc mi to tak nie przeszkadzało.Mucholejkolator pisze:Mi jednak już sprało beret to buczenie i po 4 latach radosnej zabawy wydechem chcę zlikwidować ten dyskomfort
Muszę przyznać, że teraz w D3 wydech wydaje mi się wręcz idealny ale.... jak wspominałem mam plan na dalsze przeróbki żeby gadał jeszcze lepiej ale wciąż odsuwam to w czasie bo mam też czasem takie wahania nastrojów kiedy chciałbym żeby był on trochę cichszy...... może głupio to brzmi w moich ustach ale jednak, rzadko bo rzadko, ale mam czasem ochotę pojechać w trasę w pełnym komforcie (bez zawieszenia sportowego i bez tej gleby) i w pełnej ciszy i spokoju (bez tego pięknie gadającego wydechu) <pomusz>
chyba muszę sobie dokupić D3 W12 w Longu na takie spokojne rodzinne wycieczki <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Między innymi dla tego też sprzedałem S8FOSS pisze:może głupio to brzmi w moich ustach ale jednak, rzadko bo rzadko, ale mam czasem ochotę pojechać w trasę w pełnym komforcie (bez zawieszenia sportowego i bez tej gleby) i w pełnej ciszy i spokoju (bez tego pięknie gadającego wydechu) <pomusz>
chyba muszę sobie dokupić D3 W12 w Longu na takie spokojne rodzinne wycieczki <tjaa>
Taka limuzyna wygląda pięknie jak jest duża felga i siedzi nisko oraz ładnie buczy, bynajmniej mi taki wizerunek pasuje. Jednak takie zestawienie ni jak ma się do naszych dróg... Oczywiście, są ładne nowe odcinki, ale dojazd do nich jest jaki jest.
Prawda jest taka, że wzajemnie na forum się nakręcamy, ten zmodził to i owo to ja zrobię krok dalej i jeszcze niżej auto posadzę itp itd Fajnie pojechać na spota takim autem, poszaleć, ale na co dzień takie auto męczy. Idealnym na to rozwiązaniem jest kilka aut w garażu, jednak jak to zwykle bywa brakuje $$$ aby wszystkie potrzeby ziścić.
Sumując powyższe + poważne problemy z kręgosłupem = zdradziłem audi i kupiłem X5 4,8is
Wrażenia z jazdy pozytywne, jest bardzo komfortowo oraz wystarczająco szybko, plecy nie męczą się tak bardzo, a auto jak auto, jak widzę D3 to łezka się kręci za tym autem
Nic, jeszcze wszystko przed nami, myślę że kolejne auto to albo X5M albo D3 4,2 TDI
Panowie nie bujajcie tylko przyznajmy że przemija nasza młodość i nic nam jej nie zwróci. Problemy z kregosłupem czy nadwrażliwośc na dzwięki-znam to doskonale. Są bardziej komfortowe auta niż A8 ale nie mogę póki co narzekać.
Jeden sobie W12 sprawi a ja mogł bym szukac zadbanej Sklasy w 140 bo to kanapowóz przeciee. Czas pokaże.
sebos17,Zmień w profilu auto jak już masz inne.
Jeden sobie W12 sprawi a ja mogł bym szukac zadbanej Sklasy w 140 bo to kanapowóz przeciee. Czas pokaże.
sebos17,Zmień w profilu auto jak już masz inne.
Tak się przyglądam co tutaj się przewinęło od początku tematu, bo zastanawiam się nad jakąś modyfikacją mojego stockowego wydechu w eSie i nasuwa mi się kilka pytań.
Mucholejkolator Ty widzę sporo cudów ze swoją d2 wyczyniałeś powiedz mi jak ogarnąłeś temat wycięcia zderzaka do swojego ostatniego moda? Otwory wydają się być nieco mniejsze od standardowego na dwururkę z lewej...
Wcześniej miałeś 2x2 i plastik na dole to raczej nie było problemu ale teraz to nie wiem
Poza tym ciągle mam dylemat co zakładać ze względu na brak/małą ilość dedykowanych wydechów a niektóre z tych dedykowanych to już wyglądają tak, że wstyd
Spodobało mi się coś takiego (bodajże S4 B6 cat-back zmodyfikowany):
lub ewentualnie takie 2x2 (ładnie spasowane i w miarę "grzeczne") :
Nie zamierzam wstawiać sobie jakiejś gigarury ale chciałbym przede wszystkim, żeby było symetrycznie po obu stronach ale w miarę elegancko bez zbędnej przesady...
Coś takiego jak jest u Mucholejkoltora obecnie też jest fajne, bo rozwiązuje troche dylemat niezdecydowania między 2x1 a 2x2 bo są 2 szerokie końcówki Poprzednie 2 płaskie za to trochę za bardzo wystawały za zderzak...
Kurdę nawet połowa zdjęć w googlach po frazie "a8 d2 wydech" to zdjęcia wydechu Mucholejkolatora przerabiałeś już chyba wszystko
Oprócz symetrycznych końcówek chciałbym też X-pipe.
Znacie może jakieś sprawdzone firmy, które zajmują się robieniem customowych układów? Czy przerabiacie raczej sami?
Wszelkie opinie i sugestie mile widziane
Mucholejkolator Ty widzę sporo cudów ze swoją d2 wyczyniałeś powiedz mi jak ogarnąłeś temat wycięcia zderzaka do swojego ostatniego moda? Otwory wydają się być nieco mniejsze od standardowego na dwururkę z lewej...
Wcześniej miałeś 2x2 i plastik na dole to raczej nie było problemu ale teraz to nie wiem
Poza tym ciągle mam dylemat co zakładać ze względu na brak/małą ilość dedykowanych wydechów a niektóre z tych dedykowanych to już wyglądają tak, że wstyd
Spodobało mi się coś takiego (bodajże S4 B6 cat-back zmodyfikowany):
lub ewentualnie takie 2x2 (ładnie spasowane i w miarę "grzeczne") :
Nie zamierzam wstawiać sobie jakiejś gigarury ale chciałbym przede wszystkim, żeby było symetrycznie po obu stronach ale w miarę elegancko bez zbędnej przesady...
Coś takiego jak jest u Mucholejkoltora obecnie też jest fajne, bo rozwiązuje troche dylemat niezdecydowania między 2x1 a 2x2 bo są 2 szerokie końcówki Poprzednie 2 płaskie za to trochę za bardzo wystawały za zderzak...
Kurdę nawet połowa zdjęć w googlach po frazie "a8 d2 wydech" to zdjęcia wydechu Mucholejkolatora przerabiałeś już chyba wszystko
Oprócz symetrycznych końcówek chciałbym też X-pipe.
Znacie może jakieś sprawdzone firmy, które zajmują się robieniem customowych układów? Czy przerabiacie raczej sami?
Wszelkie opinie i sugestie mile widziane
W Warszawie firma EL-TEC - polecam, robili od podstaw m.in. mój obecny wydech w D3.... pełen custom, oprócz rur prostych żaden z elementów mojego wydechu nie jest dostępny w katalogu jakiejś firmy bo wszystko to własna robota chłopaków tej firmy.r4q pisze:Znacie może jakieś sprawdzone firmy, które zajmują się robieniem customowych układów? Czy przerabiacie raczej sami?
Jakbyś chciał do nich uderzać to daj znać, znam właściciela w miarę dobrze więc mogę pomóc
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
r4q, stare otwory w zderzaku zalaminowałem. Tu akurat lepiej sprawdza się żywica epoksydowa niż poliestrowa - lepiej chwyta do tworzywa zderzakowego. Do tego mata lub tkanina szklana i jedziesz Z zewnętrznej strony trzeba coś nakleić na szerokość otworu np taśmę samoprzylepną żeby odworowac krzywizny zderzaka i żeby mata miała na czym się oprzeć przed związaniem. Potem sobie to szpachlujesz, obrabiasz, wycinasz nowe otwory i malujesz zderzak albo tylko jego dół
Co do tłumików to na Twoim miejscu zostawił bym na swoim miejscu ori tłumik końcowy i dołożył jakiś na drugą stronę. Żeby ładnie gadał to wywaliłbym katy. Chyba, że jest przepalony i pierdzi... Na koniec kwestia końcówek i będzie git.
Zastanów się dobrze nad X-pipem - różnicy w mocy nie poczujesz a dźwięk zmieni z muskularnego, dolastego na bardziej wysoko tonowy i spójny. Chyba, że tak wolisz
Co do tłumików to na Twoim miejscu zostawił bym na swoim miejscu ori tłumik końcowy i dołożył jakiś na drugą stronę. Żeby ładnie gadał to wywaliłbym katy. Chyba, że jest przepalony i pierdzi... Na koniec kwestia końcówek i będzie git.
Zastanów się dobrze nad X-pipem - różnicy w mocy nie poczujesz a dźwięk zmieni z muskularnego, dolastego na bardziej wysoko tonowy i spójny. Chyba, że tak wolisz