części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Końcówki wydechu po obu stronach

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 cze 2014, 21:52

dzwek troszke jak z puchy ale moze to wina nagrania , wizualnie 5+
bądź sobą, wariatów też lubią

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 19 cze 2014, 08:47

A tą przepustnicą na tłumiku końcowym jakoś sterujesz ?

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 19 cze 2014, 09:41

Przepustnic nie ma, tłumiki kupiłem nowe tanio ale dlatego że bez przepustnic. Wylot spalin jest puszczony otworem otwartym pernamentnie. Tam gdzie są oryginalnie przepustnice zadeklowałem otwory :) Dzwięk pod obciążeniem jest bardzo dolasty ale cichy. Postaram sie wkleić jeszcze inny filmik bo to faktycznie niewiele słychać. Z drugiej strony każde podkręcenie głośności i walorów basowych powoduje wzrost buczenia w środku auta.

Ja już teraz wiem, że najlepsze co wymyslił świat w wydechu w D2 to fabryczny układ wydechowy z S8 plus zastąpienie katów, tłumikami przelotowymi. W środku cisza jak makiem zasiał, a na zewnątrz delikatne ale wyraźne podkreślenie brzmienia V8 :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 cze 2014, 11:25

Mucholejkolator pisze:Ja już teraz wiem, że najlepsze co wymyslił świat w wydechu w D2 to fabryczny układ wydechowy z S8 plus zastąpienie katów, tłumikami przelotowymi. W środku cisza jak makiem zasiał, a na zewnątrz delikatne ale wyraźne podkreślenie brzmienia V8 :)
eeee no przesadziłeś...... przecież w mojej ex S8 było całkiem fajnie, nie buczała w środku a na zewnątrz ładnie gadała.....
zresztą twoje modyfikacje też nie które były całkiem całkiem.... tak moim zdaniem ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 24 cze 2014, 23:35

Damian, Twoja buczała na 100 % tylko nie było to tak odczuwalne bo była to S8 w której skrzynia prowadzi samochód w innym, zdecydowanie wyższym zakresie obrotów :) U mnie jest 4hp i ta przy normalnej jeździe często bywa w nieprzyjemnym zakresie obrotów ;( Poza tym Simons nie był przesadnie basowym tłumikiem co jest właściwie jego zaletą.

U mnie jest niby cicho teraz. Ludzie znający mój samochód, którzy poznali moje buczenie mówią że jest jak niebo i ziemia teraz. Mi jednak już sprało beret to buczenie i po 4 latach radosnej zabawy wydechem chcę zlikwidować ten dyskomfort :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 cze 2014, 01:59

Mucholejkolator pisze:Damian, Twoja buczała na 100 % tylko nie było to tak odczuwalne bo była to S8 w której skrzynia prowadzi samochód w innym, zdecydowanie wyższym zakresie obrotów :)
Oj to chyba nie tak jak piszesz.....
ja akurat 90% swojej jazdy robię na TIP zmieniając biegi z kierownicy a więc tryb pracy skrzyni sam wybieram pod siebie....... i wcale nie jeździłem często na wyższych obrotach bo właśnie z niższych ten wydech fajnie bulgotał....
przyznam szczerze, że po kilku latach w D3 już nie pamiętam jak moje S8 dokładnie brzmiało ale wciąż uważam że nie buczało..... tym bardziej, że przecież przez ponad pół roku miałem równolegle jeszcze zwykłe A8 - tam miałem wycięty tłumik końcowy i tylko rury na przelocie i właśnie tam było męczące buczenie na niskich obrotach a do S8 jak wsiadałem to było zdecydowanie lepiej :)
Mucholejkolator pisze:Poza tym Simons nie był przesadnie basowym tłumikiem co jest właściwie jego zaletą.
No ja do dziś jestem pod wrażeniem tego tłumika.... szukałem czegoś dobrego i jak mi gość z firmy tuningowej zaproponował tego Simonsa to jak dla mnie to był jakiś NoName..... a tu okazało się, że to bardzo dobry tłumik który nie drze się rasowo jak Supersprint, który jest w miarę kulturalny a jednocześnie oddaje pięknie bulgot V8 i strzelanie w wydechu i do tego wszystkiego za przystępną cenę <kocham>
Mucholejkolator pisze:Mi jednak już sprało beret to buczenie i po 4 latach radosnej zabawy wydechem chcę zlikwidować ten dyskomfort :)
Potrafię zrozumieć..... przelot w mojej ex A8 D2 też mi przeszkadzał..... i pewnie szybko bym go dalej przerabiał gdyby nie to, że od momentu dokupienia S8 A-ósemką jeździłem naprawdę sporadycznie, 1 na tydzień albo 1 na 2 tygodnie, więc mi to tak nie przeszkadzało.

Muszę przyznać, że teraz w D3 wydech wydaje mi się wręcz idealny ale.... jak wspominałem mam plan na dalsze przeróbki żeby gadał jeszcze lepiej ale wciąż odsuwam to w czasie bo mam też czasem takie wahania nastrojów kiedy chciałbym żeby był on trochę cichszy...... może głupio to brzmi w moich ustach ale jednak, rzadko bo rzadko, ale mam czasem ochotę pojechać w trasę w pełnym komforcie (bez zawieszenia sportowego i bez tej gleby) i w pełnej ciszy i spokoju (bez tego pięknie gadającego wydechu) <pomusz>
chyba muszę sobie dokupić D3 W12 w Longu na takie spokojne rodzinne wycieczki <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 25 cze 2014, 08:54

FOSS pisze:może głupio to brzmi w moich ustach ale jednak, rzadko bo rzadko, ale mam czasem ochotę pojechać w trasę w pełnym komforcie (bez zawieszenia sportowego i bez tej gleby) i w pełnej ciszy i spokoju (bez tego pięknie gadającego wydechu) <pomusz>
chyba muszę sobie dokupić D3 W12 w Longu na takie spokojne rodzinne wycieczki <tjaa>
Między innymi dla tego też sprzedałem S8 ;)
Taka limuzyna wygląda pięknie jak jest duża felga i siedzi nisko oraz ładnie buczy, bynajmniej mi taki wizerunek pasuje. Jednak takie zestawienie ni jak ma się do naszych dróg... Oczywiście, są ładne nowe odcinki, ale dojazd do nich jest jaki jest.
Prawda jest taka, że wzajemnie na forum się nakręcamy, ten zmodził to i owo to ja zrobię krok dalej i jeszcze niżej auto posadzę itp itd ;) Fajnie pojechać na spota takim autem, poszaleć, ale na co dzień takie auto męczy. Idealnym na to rozwiązaniem jest kilka aut w garażu, jednak jak to zwykle bywa brakuje $$$ aby wszystkie potrzeby ziścić.
Sumując powyższe + poważne problemy z kręgosłupem = zdradziłem audi i kupiłem X5 4,8is
Wrażenia z jazdy pozytywne, jest bardzo komfortowo oraz wystarczająco szybko, plecy nie męczą się tak bardzo, a auto jak auto, jak widzę D3 to łezka się kręci za tym autem :/
Nic, jeszcze wszystko przed nami, myślę że kolejne auto to albo X5M albo D3 4,2 TDI

Gość

Post autor: Gość » 25 cze 2014, 14:43

Panowie nie bujajcie tylko przyznajmy że przemija nasza młodość i nic nam jej nie zwróci. Problemy z kregosłupem czy nadwrażliwośc na dzwięki-znam to doskonale. Są bardziej komfortowe auta niż A8 ale nie mogę póki co narzekać.
Jeden sobie W12 sprawi a ja mogł bym szukac zadbanej Sklasy w 140 bo to kanapowóz przeciee. Czas pokaże.
sebos17,Zmień w profilu auto jak już masz inne.

ernesto

Post autor: ernesto » 25 cze 2014, 20:03

Eeeee chyba się nie starzejecie?

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 31 lip 2014, 08:23

Tak się przyglądam co tutaj się przewinęło od początku tematu, bo zastanawiam się nad jakąś modyfikacją mojego stockowego wydechu w eSie i nasuwa mi się kilka pytań.

Mucholejkolator Ty widzę sporo cudów ze swoją d2 wyczyniałeś :D powiedz mi jak ogarnąłeś temat wycięcia zderzaka do swojego ostatniego moda? Otwory wydają się być nieco mniejsze od standardowego na dwururkę z lewej...
Wcześniej miałeś 2x2 i plastik na dole to raczej nie było problemu ale teraz to nie wiem :P

Poza tym ciągle mam dylemat co zakładać ze względu na brak/małą ilość dedykowanych wydechów a niektóre z tych dedykowanych to już wyglądają tak, że wstyd :P

Spodobało mi się coś takiego (bodajże S4 B6 cat-back zmodyfikowany):

Obrazek

lub ewentualnie takie 2x2 (ładnie spasowane i w miarę "grzeczne") :

Obrazek

Nie zamierzam wstawiać sobie jakiejś gigarury ale chciałbym przede wszystkim, żeby było symetrycznie po obu stronach ale w miarę elegancko bez zbędnej przesady...

Coś takiego jak jest u Mucholejkoltora obecnie też jest fajne, bo rozwiązuje troche dylemat niezdecydowania między 2x1 a 2x2 bo są 2 szerokie końcówki :) Poprzednie 2 płaskie za to trochę za bardzo wystawały za zderzak...

Kurdę nawet połowa zdjęć w googlach po frazie "a8 d2 wydech" to zdjęcia wydechu Mucholejkolatora :D przerabiałeś już chyba wszystko :P

Oprócz symetrycznych końcówek chciałbym też X-pipe.
Znacie może jakieś sprawdzone firmy, które zajmują się robieniem customowych układów? Czy przerabiacie raczej sami?

Wszelkie opinie i sugestie mile widziane :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 sie 2014, 08:58

r4q pisze:Znacie może jakieś sprawdzone firmy, które zajmują się robieniem customowych układów? Czy przerabiacie raczej sami?
W Warszawie firma EL-TEC - polecam, robili od podstaw m.in. mój obecny wydech w D3.... pełen custom, oprócz rur prostych żaden z elementów mojego wydechu nie jest dostępny w katalogu jakiejś firmy bo wszystko to własna robota chłopaków tej firmy.

Jakbyś chciał do nich uderzać to daj znać, znam właściciela w miarę dobrze więc mogę pomóc ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 04 sie 2014, 22:58

r4q, stare otwory w zderzaku zalaminowałem. Tu akurat lepiej sprawdza się żywica epoksydowa niż poliestrowa - lepiej chwyta do tworzywa zderzakowego. Do tego mata lub tkanina szklana i jedziesz ;) Z zewnętrznej strony trzeba coś nakleić na szerokość otworu np taśmę samoprzylepną żeby odworowac krzywizny zderzaka i żeby mata miała na czym się oprzeć przed związaniem. Potem sobie to szpachlujesz, obrabiasz, wycinasz nowe otwory i malujesz zderzak albo tylko jego dół :)

Co do tłumików to na Twoim miejscu zostawił bym na swoim miejscu ori tłumik końcowy i dołożył jakiś na drugą stronę. Żeby ładnie gadał to wywaliłbym katy. Chyba, że jest przepalony i pierdzi... Na koniec kwestia końcówek i będzie git.

Zastanów się dobrze nad X-pipem - różnicy w mocy nie poczujesz a dźwięk zmieni z muskularnego, dolastego na bardziej wysoko tonowy i spójny. Chyba, że tak wolisz :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 07 sie 2014, 21:49

a jaki drugi tłumik bys proponował ?? katy wywale czy bedzie błąd sondy albo coś (1 kata juz nie mam a 2 bym wywalił od razu ) końcówki takie jak ty oczywiście :) bym zrobił bo sa super
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
wilku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 10 lip 2014, 06:29
Lokalizacja: Leszno/Oslo

Post autor: wilku » 11 wrz 2014, 10:55

Teraz mam diesla ,I nie pobawie sie wydechem ale w audi a6 mialem troszke zmodzony filmik
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw

Adam
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 239
Rejestracja: 31 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Adam » 30 sie 2019, 16:02

Czy ktoś ma u siebie kupiony wydech foxa na 2 końcówki i może się wypowiedzieć na temat dźwięku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl