[D3 04 4.2MPI ] Wymiana rozrzadu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Ad. 1. Odchyla się delikatnie, żaden problem.Marcin2013 pisze:Trochę odgrzeje,ale mam pytanie:
1.Czy przy demontażu przodu w celu wymiany rozrządu trzeba opróżnić układ klimatyzacji,czy chłodnica klimy jakoś na wężach się odchyla ??
2.Czy da się zrobić bez przyrządu do blokowania kół ??
Ad. 2. Da się, tylko dobrze pozaznaczaj koła i po złożeniu warto pokręcić paskiem i kołami, tak aby pasek zrobił ze 3-4 okrążenia.
Jak się zdecydujesz sam wymieniać, to zapodaj mi adres mailowy - wyślę Ci opisy z ELSA.
Bądź dobry jak chleb.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
To super nie muszę jechać na opróżnieniepebo pisze:Ad. 1. Odchyla się delikatnie, żaden problem.
Wiem w poprzednich samochodach właśnie tak robiłempebo pisze:Ad. 2. Da się, tylko dobrze pozaznaczaj koła i po złożeniu warto pokręcić paskiem i kołami, tak aby pasek zrobił ze 3-4 okrążenia.
Tak będę robił sam właśnie rozeznaje temat, części już czekają cały komplet Febi,pasek Dayco,a pompa nie pamiętam,całość z wysyłką 1100,-pebo pisze:Jak się zdecydujesz sam wymieniać, to zapodaj mi adres mailowy - wyślę Ci opisy z ELSA.
marcin2013@gmail.com
I jeszcze zerknę do słynnych nastawników, aż się boję, na zimnym po odpaleniu mam takie coś "grrrryyy" dosłownie przez 1-2 sek. nie wiem czy to nastawniki zobaczę w jakim stanie są ślizgi.
Tak jest, nie używajcie blokady rozrządu, składajcie na flamaster
blokady wału też nie używajcie, to przecież też można flamastrem poznaczyć
Jak to jest, że jak ktoś chce sam w garażu dłubać to można wszystko na flamaster czy na trytkę a jak ktoś pisze że mechanikowi oddaje do zrobienia to wszyscy jak jeden mąż doradzają żeby sprawdzić czy mechanik posiada odpowiednie blokady, odpowiednie narzędzia i czy ma odpowiednią wiedzę aby to zrobić zgodnie ze sztuką <tjaa>
Jak ktoś chce zrobić BFM zgodnie ze sztuką to powinien mieć i wszystkie blokady i ściągacze i odpowiednie klucze - na flamaster i trytkę dużo rzeczy można zrobić ale nie koniecznie będzie to dobrze
blokady wału też nie używajcie, to przecież też można flamastrem poznaczyć
Jak to jest, że jak ktoś chce sam w garażu dłubać to można wszystko na flamaster czy na trytkę a jak ktoś pisze że mechanikowi oddaje do zrobienia to wszyscy jak jeden mąż doradzają żeby sprawdzić czy mechanik posiada odpowiednie blokady, odpowiednie narzędzia i czy ma odpowiednią wiedzę aby to zrobić zgodnie ze sztuką <tjaa>
Jak ktoś chce zrobić BFM zgodnie ze sztuką to powinien mieć i wszystkie blokady i ściągacze i odpowiednie klucze - na flamaster i trytkę dużo rzeczy można zrobić ale nie koniecznie będzie to dobrze
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
A o co chodzi z tymi nastawnikami? Też tak mam że po odpaleniu motoru chwilę głośniej chodzi i zaraz cichnie.Marcin2013 pisze:I jeszcze zerknę do słynnych nastawników, aż się boję, na zimnym po odpaleniu mam takie coś "grrrryyy" dosłownie przez 1-2 sek. nie wiem czy to nastawniki zobaczę w jakim stanie są ślizgi.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2014, 08:41 przez kosovo, łącznie zmieniany 1 raz.
kosovo,
http://www.a8team.pl/d3-02-42mpi-co-odp ... ?highlight
tu jest obszerny temat ale D2 w D3 zasada podobna http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d3-02-42mpi-co-odp ... ?highlight
tu jest obszerny temat ale D2 w D3 zasada podobna http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... ?highlight
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Zadałem pytanie o blokady czy są nie zbędne bo widzę że większość na forum robi z blokadami, wiem że blokady ułatwiają ,robiłem kilka rozrządów w V-kach , ale nigdy ze zmiennymi fazami doszedłem do wniosku że powinno być łatwiej bo jest tylko po jednym kole na głowice, ale skoro "FOSS" pisze że może nie być dobrze to chyba będzie trzeba blokady gdzieś pożyczyć, a jaka jest cena blokady ?? , i jeszcze jedno w jakim celu trzeba odkręcić lub poluzować koło na wałku, dlatego że między nimi nie ma napinacza ??FOSS pisze:Jak ktoś chce zrobić BFM zgodnie ze sztuką to powinien mieć i wszystkie blokady i ściągacze i odpowiednie klucze - na flamaster i trytkę dużo rzeczy można zrobić ale nie koniecznie będzie to dobrze