części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Rozładowywanie akumulatora

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 07 sty 2014, 17:04

daniello pisze:Kolego Ara$ wcześniej pisałem o tym bezpieczniku w bagażniku to masz tak samo jak ja że bez niego nie kradnie prądu czy u Ciebie to co innego kradnie prąd?
u mnie jest to co u Ciebie (przy tym bezpieczniku wpiętym mam pobór chyba ok 0,45A, wypiąłem go) ale oprócz tego mam jeszcze coś (najwidoczniej związanego z Webasto) bo po wypięciu tego bezpiecznika w bagażniku wczoraj mimo wszystko musiałem skorzystać z Assistance jak pisałem wyżej bo akumulator padł.
Bez bezpiecznika od Webasto (i oczywiście tego w bagażniku od telefonu) pobór 0,03-0,05 nie jest stały ale skacze między tymi wartościami także to było by chyba już akceptowalne bo nie sądze żeby te skoki mi rozładowały akumulator.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 07 sty 2014, 17:05

emdzej pisze:Ten sterownik jest w bagażniku przy antenie. Ja bym proponował go odłączyć i ew. kupić inny są w cenie ok. 100 zł. Może ten Twój uległ zawilgoceniu i dlatego wzrósł pobór prądu?
wiem wiem i taki mam zamiar, chyba że zwarcie jest od samego urządzenia

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 07 sty 2014, 22:29

Tutaj mam nagranie jak to wygląda u mnie, zastanawia mnie pobór wzrost chwilowy ok 0,06A równo co minutę. Oczywiście akumulatora nie ładowałem bardzo dawno i trzyma OK

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 14 cze 2014, 15:13

emdzej pisze:Ten sterownik jest w bagażniku przy antenie. Ja bym proponował go odłączyć i ew. kupić inny
jednak to nie sterownik. Ku...ca mnie bierze na to rozładowywanie. W pobliżu nie mam elektryka który chce się podjąć grzebania przy A8 (poza jednym który się co prawda zdecydował ale teraz ja mogę dopiero za miesiąc).
Najgorzej jest po deszczu jak mówiłem. Zastanawiam się czy w pobliżu tych odpływów
Obrazek
z przodu samochodu jest jakaś wiązka od Webasto, albo może jeden przebiega gdzieś w pobliżu Webasto. Zwarcie idzie gdzieś od Webasto jak mówiłem wcześniej. Czasami trochę woda postoi mi po deszczu na podszybiu, ale tam akurat nie powinno być nic co mogłoby powodować zwarcie a tym bardziej od Webasta.
Ktoś ma jakieś pomysły bo moje się skończyły.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2014, 18:05 przez Ara$, łącznie zmieniany 1 raz.

thebobek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2013, 09:42
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: thebobek » 30 wrz 2014, 17:13

Witajcie, ja również mam problem z rozładowującym się akumulatorem, jeden z mechaników stwierdził że akku rozładowywał system przewietrzania ( ten co powinien na solarze działać) a jakiś sterownik zwariował i to przewietrzanie działało cały czas, nawet w nocy ( czyli prąd z akku musiało brać). Nie wiem czy to rozwiąże problem, będę obserwował czy to faktycznie to było przyczyną.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 30 wrz 2014, 20:02

Od tego niema sterownika tylko zwykly przekaznik przelaczajacy obwody.
Jak wlaczasz zaplon to prad pojawiajacy sie na przekazniku przelacza dmuchawe na obwod sterowania klimatronika,Gdy gasisz auto wtedy przekaznik z braku zasilania przelacza sie w tryb spoczynku i zwiera dmuchawe do zasilania z solara.
Sprawdzenie czy twoj mechanik mial racje jest banalne.Wylacz zaplon, podnies maske bys 100% slyszal wentylator,Jesli sie kreci a jest slonce to wystarczy ze reka zaslonisz solara i musisz uslyszec zmiane pracy wrecz do zatrzymania

thebobek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2013, 09:42
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: thebobek » 11 paź 2014, 14:08

solar działa nawet w nocy, ma ktoś pomysł co może być niesprawne, skoro nie ma tam sterownika ( jak kolega wyżej pisał) tylko przekaźnik?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 paź 2014, 14:11

Rezystor nagrzewnicy tzw. jeżyk do wymiany :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

thebobek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2013, 09:42
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: thebobek » 11 paź 2014, 14:19

Dzięki za szybką odpowiedź, w poniedziałek auto jedzie do mechaników to przekażę aby to wymienili. Mam nadzieję że rozwiąże to problem z rozładowywaniem akumulatora

thebobek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2013, 09:42
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: thebobek » 19 paź 2014, 20:02

Jeżyk sprawdzony i prawdopodobnie to nie on rozładowuje akumulator, podejrzenia padają na zegary, bo podobno tam jest jakiś procesor,który zarządza tym przewietrzaniem, mechanik zaleca wymianę zegarów. Moje pytanie do was to czy faktycznie może być problemem?
Z góry dzięki za odpowiedzi

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 20 paź 2014, 03:03

To nie ma innej opcji jak nie rezystor to masz zwarty przekaznik od solara

thebobek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2013, 09:42
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: thebobek » 20 paź 2014, 16:31

Dzięki, a gdzie dokładnie znajduje się ten przekaźnik ?

ernesto

Post autor: ernesto » 21 paź 2014, 09:14

tu masz ładnie opisane ze zdjęciami wymianę jerzyka
http://www.a8team.pl/d2-all-wymiana-jez ... vt8972.htm

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 21 wrz 2024, 20:54

Odkopię sobie.
Pobór prądu w samochodzie czy to otwartym czy zamkniętym ~1.5A. Po poszukiwaniach winnymi okazały się:
- moduł nawigacji ok. 1.3A
- NaviPlus nonDX ok. 140mA
- zegary ok. 40mA
Nawigacja odłączona, bo i tak żaden z niej pożytek, ale radio i zegary potrzebne są.
Sprawdzenie w drugiej A8 i NaviPlus usypia się do 8mA, zegary do bodaj 0.5mA w szczycie.
Na chwilę obecną jest pobór oscylujący w granicach 180~200mA. Nie sprawdziłem jeszcze na której linii 12V radio pobiera taki prąd, niemniej istnieje przypuszczenie, że ktoś kto montował Parotta (aktualnie wyciętego i wiązka przywrócona do oryginału) tak namieszał, że coś upalił w radiu.
Uprzedzając była jeszcze hipoteza, że NaviPlus wzbudza zegary, ale po podmianie radia upadła.
Pytanie: jaki jest dozwolony maksymalny pobór na postoju? Minimalny z tego co sobie porównałem z drugim samochodem to ok. 15mA.
Ewentualnie co może wzbudzać zegary do takiego poboru?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 22 wrz 2024, 09:01

U mnie jest 0.04ma.U kolegi w S8 jest 0.06ma
W innej 0.07ma.
Jak widać są różne pobory.
Jeszcze w a6 c5 sprawdziłem i jest 0.07ma.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl