[D2 FL ALL ] Problem po ostrym hamowaniu
[D2 FL ALL ] Problem po ostrym hamowaniu
Cześć, potrzebuje wsparcia.
Wczoraj w trasie bylem zmuszony mocniej zahamować.
Chwile później gdy rozpędziłem samochód miałem straszne bicie na kierownicy, aż całym autem telepało na boki.
Nie wiedziałem co to, zatrzymałem się, sprawdziłem dokręcenie kół i było wszystko ok.
Po wystartowaniu było już dobrze, ale problem ten pojawił się później raz jeszcze tyle, że delikatniej. Przejechałem wolniej 50km i problem ustał, lecz obawiam się, że to coś się może powtórzyć.
Tego samego dnia wymieniałem drążki, końcówki. ustawiona zbieżność. wątpię by to był tego problem.
Jakis czas temu wymieniałem tylny zacisk i po odpowietrzeniu przód zachowywał się jak by był zapowietrzony.
Może pompa jakoś sie zapowietrzyła ? bo kurcze nie mam już pomysłu?
Wczoraj w trasie bylem zmuszony mocniej zahamować.
Chwile później gdy rozpędziłem samochód miałem straszne bicie na kierownicy, aż całym autem telepało na boki.
Nie wiedziałem co to, zatrzymałem się, sprawdziłem dokręcenie kół i było wszystko ok.
Po wystartowaniu było już dobrze, ale problem ten pojawił się później raz jeszcze tyle, że delikatniej. Przejechałem wolniej 50km i problem ustał, lecz obawiam się, że to coś się może powtórzyć.
Tego samego dnia wymieniałem drążki, końcówki. ustawiona zbieżność. wątpię by to był tego problem.
Jakis czas temu wymieniałem tylny zacisk i po odpowietrzeniu przód zachowywał się jak by był zapowietrzony.
Może pompa jakoś sie zapowietrzyła ? bo kurcze nie mam już pomysłu?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Re: Problem po ostrym hamowaniu
A ja Ci proponuje sprawdzic zaciski. U mnie jeden hulal bez problemu, a drugi sie zawieszal i efekt byl taki ze cale hamowanie szlo na jedno kolo i tarcza sie szybko przegrzewala i krzywila. Regeneracja wszystkich zaciskow pomogla, a bezposrednio po naprawie przez pierwsze 500km sprawdzalem reka temperature tarcz i byla ona podobna... wczesniej jedno kolo bylo wyraznie cieplejsze i bylo to widoczne w jezdzie w deszczowy dzien kiedy na postoju jedna opona byla juz sucha, a inne caly czas mokre.
niestety ale problem jest na 99.999% w maglownicy. przy dynamicznych ruchach kierownica slychac stukanie z okolicy laczenia magla z kolumną.
ostatnio problem sie powtorzyl, przy najechaniu na poprzeczna przeszkodę (łączenie na moscie) zaczeło ptrzepac przodem jak glupie. myslalem ze kola sie pourywaja
tak jak by ktorys metalowy element wpadl w rezonans - taki odglos byl podczas.
ostatnio problem sie powtorzyl, przy najechaniu na poprzeczna przeszkodę (łączenie na moscie) zaczeło ptrzepac przodem jak glupie. myslalem ze kola sie pourywaja
tak jak by ktorys metalowy element wpadl w rezonans - taki odglos byl podczas.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno