części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Problem po ostrym hamowaniu

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

[D2 FL ALL ] Problem po ostrym hamowaniu

Post autor: Unknown » 21 wrz 2014, 08:21

Cześć, potrzebuje wsparcia.

Wczoraj w trasie bylem zmuszony mocniej zahamować.
Chwile później gdy rozpędziłem samochód miałem straszne bicie na kierownicy, aż całym autem telepało na boki.

Nie wiedziałem co to, zatrzymałem się, sprawdziłem dokręcenie kół i było wszystko ok.

Po wystartowaniu było już dobrze, ale problem ten pojawił się później raz jeszcze tyle, że delikatniej. Przejechałem wolniej 50km i problem ustał, lecz obawiam się, że to coś się może powtórzyć.


Tego samego dnia wymieniałem drążki, końcówki. ustawiona zbieżność. wątpię by to był tego problem.

Jakis czas temu wymieniałem tylny zacisk i po odpowietrzeniu przód zachowywał się jak by był zapowietrzony.

Może pompa jakoś sie zapowietrzyła ? bo kurcze nie mam już pomysłu?

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 21 wrz 2014, 08:23

Tarcze przegrzane, do wymiany.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 21 wrz 2014, 08:26

nie strasz, bo miesiąc temu zakładałem nowe tarcze zimmermana i klocki.

ale skoro teraz już nie ma bicia? tarcze jak by sie odkształciły to raczej na stałe ?

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 21 wrz 2014, 08:32

Czasami jest tak że jak są zimne to nie biją, dają znać jak są rozgrzane.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 wrz 2014, 11:05

Zestaw hebli z D3 rozwiaze problem bicia jak i wydajnosci a koszt tarcz i klockow poprownywalny do D2 kupy..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ahadam
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 26 lip 2009, 14:16
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: ahadam » 21 wrz 2014, 13:07

Ja (przy takim hamowaniu) przytarłem oponę z lewej strony , zmieniłem na tył ale opona już do kitu.
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 21 wrz 2014, 18:23

krzychu22.p1i pisze:Zestaw hebli z D3 rozwiaze problem bicia jak i wydajnosci a koszt tarcz i klockow poprownywalny do D2 kupy..
Nic dodać nic ująć.
Kolega Unknown, słabo śledzi tematy, bo było o tym już wiele.

zaxaz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 16 wrz 2013, 19:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem po ostrym hamowaniu

Post autor: zaxaz » 20 paź 2014, 17:02

A ja Ci proponuje sprawdzic zaciski. U mnie jeden hulal bez problemu, a drugi sie zawieszal i efekt byl taki ze cale hamowanie szlo na jedno kolo i tarcza sie szybko przegrzewala i krzywila. Regeneracja wszystkich zaciskow pomogla, a bezposrednio po naprawie przez pierwsze 500km sprawdzalem reka temperature tarcz i byla ona podobna... wczesniej jedno kolo bylo wyraznie cieplejsze i bylo to widoczne w jezdzie w deszczowy dzien kiedy na postoju jedna opona byla juz sucha, a inne caly czas mokre.

sebek1195
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 44
Rejestracja: 30 lip 2014, 08:50
Lokalizacja: ostrowiec sw

Post autor: sebek1195 » 21 paź 2014, 09:43

A tylne zawieszenie jest ok? Może gdzieś jest problem na tulejach.
Tarcza raz przegrzana już jest do niczego. Termicznie ją wichruje. A najgorsze jest ostre zahamowanie ze 100 do zera przed światłami i trzymanie potem nogi na hamulcu. Słabe odprowadzenie ciepła i krzywizna gotowa.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 26 paź 2014, 09:41

niestety ale problem jest na 99.999% w maglownicy. przy dynamicznych ruchach kierownica slychac stukanie z okolicy laczenia magla z kolumną.

ostatnio problem sie powtorzyl, przy najechaniu na poprzeczna przeszkodę (łączenie na moscie) zaczeło ptrzepac przodem jak glupie. myslalem ze kola sie pourywaja :)
tak jak by ktorys metalowy element wpadl w rezonans - taki odglos byl podczas.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 26 paź 2014, 12:48

Mnie ostatnio też telepało ale przy określonej prędkości wyważyłem koła , wymieniłem końcówki i jest OK , Sprawdź przeguby zewnętrzne ,wewnętrzne i na wale , jak wszystko będzie ok to zrób przegląd skrzyni a może to zbieg okoliczności i konwerter się kończy.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 26 paź 2014, 12:54

Niestety, ale juz magiel został zdiagnozowany. Porozpieciu końcówek od zwrotnicy i dynamicznym ruchu kierownica stuk jest z magla.


Teraz pytanie - regenerować? Bo wycieków żadnych z niego nie ma. Jedynie ten stuk w środku.

Gość

Post autor: Gość » 26 paź 2014, 13:42

Jak masz tylko stuk puk a nic się nie dzieje to możesz posmigać i zarazem szykować się na naprawe tego. U mnie magiel nie jest tez idealny i wywęszyłem luz przy listwie ale to już norma takich przekładni więc póki nic nie przedkłada się na komfort jazdy nie ruszam.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 26 paź 2014, 14:30

No właśnie, auto jest w ogóle.nie sterowne, na drodze powyżej 100 żyje własnym życiem. A dodatkowo te powtarzające.się sytuacje przy większej prwdkosci ze ma się wrażenie iż koła pourywa zaraz.

Gość

Post autor: Gość » 26 paź 2014, 20:06

To może amortyzator skrętu nie istnieje już?
Chyba że masz juz przekładnie dosłownie w rozsypce...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl