części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju

JIMM

Post autor: JIMM » 15 lip 2014, 22:37

FOSS pisze:A co tam Jacku.... w Q7 masz podobny problem?
Nie Damianku...za świeży samochodzik i ma czyściutką elektronikę, ale pewna osoba (właściciel A8 D3) zarejestrowany na naszym forum, obserwuje bacznie ten temat i inne, tylko nie wiem z jakiego powodu sama nie zapyta forumowiczów bezpośrednio tylko korespondujemy,rozmawiamy poza forum???

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 15 lip 2014, 23:26

FOSS pisze:
JIMM pisze:Proszę się chwalić, czy wszystkim już prąd nie ucieka, czy ta operacja wogóle pomogła?
Czekamy,..... czy to jest rozwiązanie tematu?
A co tam Jacku.... w Q7 masz podobny problem?
Jak coś to dzwoń... miałem takie jedno Q7 u siebie dokładnie z tym problemem.
FOSS-może podzielił byś się wiedza dla ogółu tego forum,a nie tylko prywata i tel.
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 lip 2014, 01:08

JIMM pisze:Nie Damianku...za świeży samochodzik i ma czyściutką elektronikę...
No to git.
Swoją drogą to powiem szczerze, że nie kojarzę żadnego innego Audi które potrafi łapać tyle błędów w sterownikach co D3.
Spotkać D3 gdzie po skanowaniu via VCDS będzie max 1 sterownik na czerwono i reszta czyste to prawie jak święto w dzień powszedni :/
JIMM pisze:.... ale pewna osoba (właściciel A8 D3) zarejestrowany na naszym forum, obserwuje bacznie ten temat i inne, tylko nie wiem z jakiego powodu sama nie zapyta forumowiczów bezpośrednio tylko korespondujemy,rozmawiamy poza forum???
No co tam za tajniak znowuż?....
Znam?... nie znam?
Jak ma problem to niech pisze ;)
olimpus104 pisze:FOSS-może podzielił byś się wiedza dla ogółu tego forum,a nie tylko prywata i tel.
Ale że co mam napisać?... na forum A8 jakieś wypracowanie o Q7?
Przecież o D3 napisano tu już wiele, sam zresztą pisałem o różnych przypadkach więc co mam jeszcze pisać?


A co do Jacka no to znamy się face2face nie od dziś, spotykaliśmy się wielokrotnie i wielokrotnie do siebie dzwoniliśmy z różnymi tematami więc chyba mogę pogadać sobie z nim przez telefon o jego nowym Q7 oraz o tym kto co robi w wakacje, co zmajstrowały ostatnio moje dzieciaki i kiedy się znów spotykamy na jakieś małe spożycie wody ognistej <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 16 lip 2014, 09:20

Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów

JIMM

Post autor: JIMM » 16 lip 2014, 20:39

FOSS pisze:No co tam za tajniak znowuż?....
Znam?... nie znam?
Jak ma problem to niech pisze
nie wiem , może się krepuje..wisnia69
Włodawa/ Lublin

Awatar użytkownika
magicshow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 117
Rejestracja: 19 cze 2014, 11:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: magicshow » 10 paź 2014, 11:13

witam, mam ten sam problem i widzę ze jest jakiś spec z lubelskiego?

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colorado » 25 paź 2014, 00:15

PABLO200 pisze:Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów
Pamiętasz tą procedurę, możesz coś więcej napisać ?

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colorado » 28 paź 2014, 10:09

club-iguana pisze:Wymieniłeś sterownik i wszytko hula tak jak powinno?
U mnie mam te same objawy, samochód nie usypia i wciąga 7-8 Amper na postoju. Zdiagnozowana przyczyna - Instrument cluster czyli szafa. Nie chce się uśpić i cały czas każe ringowi (obwód światłowodowy) pracować czyli każdy element podłączony do ringu hula (NAVI, CD, RADIO, TELEFON, WZMACNIACZ) :(
Doraźne działanie - po wyłączeniu auta i wyjęciu kluczyka ze stacyjki wyjąć z lewej strony bezpiecznik nr 5 - instrument cluster. Prowizorka ale na razie musi starczyć. Okazuje się, że mój przypadek nie jest jedyny. Jeżeli ktoś ma coś takiego to sprawdźcie to rozwiązanie. Może uda się to zgłosić do audi na wadę fabryczną :) Szafa w serwisie ponad 3k. Kupisz na alledrogo - nie wiadomo ile pochodzi :(
Czy rozwiązał ktoś problem nieusypiającej szafy ?

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 05 lis 2014, 17:40

Pany mam pytanko... wymieniałem aku na boscha S5 110ah i 920A, kodowanie zrobione. Kody wpisane według instrukcji Tomi5 robione było to VASem i tylko kod nr seryjnego 2702021232 trzeba było tam wpisać, o numerze części nie było żadnej wzmianki. Może tak być? jest to poprawnie? Druga sprawa zauważyłem że mam moduł akumlatora taki:
http://allegro.pl/modul-akumulatora-aud ... 74588.html
w aukcji niby z literką C ale na foto jest taki jak u mnie.
powinienem wymienić na taki:
http://allegro.pl/audi-a8-d3-4e0915181c ... 36171.html
zgadza się? to jest chyba od polifta...
I pytanie... wymienia się go tylko p&p czy trzeba coś adaptować VCDS'em po zamontowaniu?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 08 lis 2014, 10:35

AMSTAFF pisze:Pany mam pytanko... wymieniałem aku na boscha S5 110ah i 920A, kodowanie zrobione. Kody wpisane według instrukcji Tomi5 robione było to VASem i tylko kod nr seryjnego 2702021232 trzeba było tam wpisać, o numerze części nie było żadnej wzmianki. Może tak być? jest to poprawnie?
Jest OK.
AMSTAFF pisze:Druga sprawa....
Kupuj ten nowszy od po-lifta ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colorado » 08 lis 2014, 15:50

Problem znikającego prądu prawdopodobnie rozwiązany.
Winowajcą był sterownik MMI a raczej jego soft.
Sterownik posiadał soft 5570 spolszczony wersją 5150. Niestety innego spolszczenia nie znalazłem.
Po aktualizacji sterownia do wersji 5570 bez instalacji spolszczenia wszystko działa prawidłowo, system usypia.

Zatem nasuwają się pytania:
czy nie wszystkie sterowniki poprawnie obsługują spolszczenia ?
może są różne wersje spolszczeń ?

Na pewno nie ma spolszczenia oryginalnego Audi, stąd mogą powstawać problemy z usypianiem.

Czy ktoś dysponuje sprawdzonym spolszczeniem ?

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 03 gru 2014, 21:48

Ja mam sprawdzone i wszystko hula od ostatniego postu.
A powiem że to jest moje drugie spolszczenie, ponieważ pierwsze było jakies lipne, brak pl znków, dziwne nazwy funkcji menu, ta więc sa lipne oprogramowania PL.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

aku

Post autor: jordan233 » 04 gru 2014, 19:31

Jak trzyma wam akumulator zimą panowie?
ładowałem akumulator 16 dni temu ,i teraz widzę że jest 40 procent...,zauwarzyłem że im zimniej tym szybciej spada jego pojemność,na trasie 200km potrafi się podładować tylko o 10 procent,aku jest 2 letnie.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 04 gru 2014, 20:51

Takie kodowanie będzie ok dla varty silver 110ah 920a

Part Number : 4F0915105D / 8K0915105F / 000915105AK / 8KD915105A / 000915105DL (tutaj każdy z powyższych nr będzie ok ?)

Serial number : 1111111111 / albo co się chce

Motostacja

Post autor: Motostacja » 10 gru 2014, 16:52

Kupiłem aku varty silver 110ah 920a podładowałem w domu oraz zakodowałem tak :

Part Number : 4E0 915 181 C
Serial number : 5674489942

pierwsze 2 dni spoko cały czas na MMi 100% po trasie z wawy do Torunia 100% po nocy juz 80% po kolejnym dniu 70% jeszcze po następnym 60%

śmigam po Toruniu do 5 km i gaszę auto tak jeździłem ostatnie 3 dni auto stoi na mrozie w nocy

Pytanie jak sprawdzić pobór w stanie spoczynku ? nie chce rozwalić nowego aku a jak cos jest nie tak to chciałbym dojść do tego co wcina prąd

ładowanie aku z alternatora ok

kodowanie zrobiłem dobre?

wymieniałem tez klemę bo była nadpęknięta sprawdziłem połączenia klem i kabli




coś takiego znalazłem

ok generalnie juz wiem jak sprawdzić

a czy nic nie szkodzi ze podczas pomiaru będzie otwarta klapa ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl