części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lis 2014, 12:16

I zmiana felg jak ktoś miał 16 :)

Pix
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 09 paź 2014, 17:33
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: Pix » 01 lis 2014, 14:12

krzychu22.p1i pisze:
Pix pisze:Jakos niezbyt widzi mi sie przekladanie zaciskow z D3. Jestem zwolennikiem oryginalu.
Nie żyj w ciemnogrodzie :P Po pierwsze to ori, po drugie zestaw pozbawiony wad poprzednika, po 3 koszty eksploatacji na tym samym poziomie a po 4 wydajność hamowania i odprowadzanie ciepła bez porównania.
Jaki jest przybliżony koszt wymiany części tak, aby podszedł mi zestaw z D3?

Gość

Post autor: Gość » 01 lis 2014, 14:29

Zwrotnice z polifta jesli masz przedlifta ok 1000zł nawet i same heble pewnie z drugie tyle.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 01 lis 2014, 18:42

Można i zrobić bez zwrotnic - stosując dystanse (które trzeba dorobić u tokarza). Ja u siebie akurat tak bede robił. Koszt dystansu to ok. 250 zł, zaciski z D3 - 300 zł, no i wiadomo klocki plus tarcze. Tylko że ja mam 4,2 i nie wiem czy są te same zwrotnice jak w 2,5. Koledzy z forum - z trojmiasta - temat przerobili i jeżdza tak juz z ok. 2 lata.

Pix
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 09 paź 2014, 17:33
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: Pix » 01 lis 2014, 21:43

Pozostane przy fabrycznych, zwlaszcza ze trafilem ladna sztuke praktycznie w oryginale :)

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 02 lis 2014, 00:08

Fabryczne hamulce, jak dla mnie nie hamuja, dla mnie to porazka (nawet jak masz nowy zestaw).
Kazdy robi jak uwaza. Jesli jezdzisz tylko po miescie, nie agresywnie i nie rozwijasz predkosci powyzej 160 km/h to mozesz pozostac przy oryginalach.

Pix
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 09 paź 2014, 17:33
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: Pix » 03 lis 2014, 20:20

kmicic-lt pisze:Fabryczne hamulce, jak dla mnie nie hamuja, dla mnie to porazka (nawet jak masz nowy zestaw).
Kazdy robi jak uwaza. Jesli jezdzisz tylko po miescie, nie agresywnie i nie rozwijasz predkosci powyzej 160 km/h to mozesz pozostac przy oryginalach.
Nie jezdze "ostro" , choc czasem na autostradzie zdarza sie przycisnac. Na razie wydaja sie ok, aczkolwiek nie mialem porownania do tych z D3.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 lis 2014, 21:09

kmicic-lt pisze:po miescie,
kmicic-lt pisze:predkosci powyzej 160 km/h
-no mocne :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 04 lis 2014, 18:27

nie wiem ja sie nie czepiam fabrycznych jak depniesz na hebel to ci plomby z zebow wypadną
btw nie mniej jestem ciekaw kmicic twojego moda wiec prosilbym o jakies fotki jak juz ogarniesz co do tych dystansow bo nawet nie moge sobie tego wyobrazic jak to ma wyglądać
bądź sobą, wariatów też lubią

Pix
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 09 paź 2014, 17:33
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: Pix » 04 lis 2014, 19:57

Też jakoś zbytnio moim fabrycznym nie moge nic zarzucic. Moze zamiast wsadzac wiekszy komplet wartaloby pomyslec nad sprawnoscia fabrycznych hebli - zaciski, pompa, plyn, przewody, abs :)

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 04 lis 2014, 20:06

U mnie przed wymianą biło, po wymianie bije tak samo. Ciężki temat :(
Kierownica nie bije, ale telepie autem :(

Pix
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 09 paź 2014, 17:33
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: Pix » 04 lis 2014, 20:12

Piasta moze?

Dodam jeszcze tylko ze wg mnie na 99% problem z hamulcamy w d2 to sprawka materialu slabej jakosci. Nie powiecie mi, ze kilkanascie lat temu, kilka tys km po wyjezdzie z fabryki tarcze wichrowalo i nie bylo na to rady.

Lewian
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 204
Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
Lokalizacja: Kleczew

Post autor: Lewian » 04 lis 2014, 20:16

Pix pisze:Piasta moze?

Dodam jeszcze tylko ze wg mnie na 99% problem z hamulcamy w d2 to sprawka materialu slabej jakosci. Nie powiecie mi, ze kilkanascie lat temu, kilka tys km po wyjezdzie z fabryki tarcze wichrowalo i nie bylo na to rady.
Kilkanaście lat temu w fabryce montowano to na czystą piastę i robiły to osoby znające się na rzeczy.
Dziś wielu mechaników nie wie jak się to powinno robić i potem wychodzi jak wychodzi, tarcza ląduje na brudnej piaście, do tego montują nie sprawdzony zacisk czy wszystko równo chodzi (tym bardziej w przypadku zacisków cztero klockowych) no i kończy się jak kończy.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 04 lis 2014, 20:22

Pix pisze:Piasta moze?
Piasta prosta, sprawdzane. Najciekawsze, że u mnie raz bije, raz nie. Ale częściej bije :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 lis 2014, 21:15

to nie tarcza
tarcza bije coraz bardziej z siłą hamowania
i bije zawsze

A co do hamulców ori .jak ktoś chce hamować z 250 do zera to taki zestaw raz da radę ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl