części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Mega dzwon !!!

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 11 lis 2014, 16:00

Apophis pisze: Im nowsze tym gorsze ale ładniejsze :)
Wystarczy popatrzeć na materiały z jakich wykonywane są pasy przednie do nowych aut. Większośc to tworzywa sztuczne.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 11 lis 2014, 16:37

Panowie, ile by auto nie kosztowało, na każde fizyka działa tak samo.
Bądź dobry jak chleb.

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 11 lis 2014, 16:42

przód w D2 z tą metalową belką wydaje się bezpieczny, jest szansa że coś pomoże

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 11 lis 2014, 17:04

Im wiecej przodu do zaginania, tym lepiej, bezpieczniej... Niestety przy bocznych uderzeniach np w slup masa a8 niestety skresla je z pierwszych miejsc bezpieczenstwa... Jak ktos napisal... fizyki sie nie oszuka... Przy bocznych strzalach w nieruchome przeszkody male, lekkie autka maja wiecej szans na to ze konstrukcja wytrzyma... Takie sa realia... wiec jesli juz uderzac to przodem... A co do drzwi... Jak ktos napisal... blacha alu w d2 nie jest na drzwiach taka cienka... mialem okazje wycinac i powiem szczerze ze to alu jest bardzo odporne na wyginanie itd... Porownujac tutaj blache ze zwyklych drzwi zwyklego auta, mysle ze to alu, paradoksalnie jest bardziej wytrzymale niz ta cienka stalowa blacha na dzwiach zwyklych samochodow ;)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 11 lis 2014, 18:15

Mnie poślizg na śniegu na publicznej drodze spowodowany moja glupota (gwałtowne dodanie gazu na śniegu myślałem ze jak mam quattro to jestem bogiem) przy 80km/h nauczyło rozwagi , ledwo uratowałem sie z tego jak mi a6(bez esp) zaczęła tańczyć prawo lewo , wycignołem ja kontrami odjeciem gazu nie dotykałem hamulca i quattro wyciagneło auto prosto , po całym manewrze rece mi sie trzesły nogi miałem z waty . Kolega jadący za mną myślał ze wpakuje sie do rowu , wiecej szczescia niz rozumu .

Wiec jak ktoś napisał wczesniej rozwaga przede wszytkim ale i tak czasami zbieg okoliczności jest taki ze ani umiejętności i rozwaga nie pomoże niestety.

Warto tez znac swoje auto i wiedziec ze w poslizgu przy quattro hamulec nie pomaga a pogarsza tylko sytuacje .

Marjan94
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 01 lis 2014, 15:10
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marjan94 » 12 lis 2014, 23:37

Nie wiem, czy to się sprawdza przy samochodach, ale np. kiedyś jak prawo jazdy robiłem na motocykl, to mówili, że w poślizgu spowodowanym np. zbyt szybkim pociągnięciem hamulca trzeba dodać właśnie gazu i lekko puszczać hamulec, a sprzęt sam wyjdzie. Z tego co piszesz raftor, to chyba wlaśnie z quattro i tak jest :P

Kiedyś auta jednak robili sztwniejsze, bo nie było takich systemów bezpieczenstwa.
Nawet program w TG był o tym kiedyś.

Spójrzice sobie na stare Saab'y.

Dzisiaj to mamy Unię, strefy zgnitu Euro NCAP itd ;(

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 12 lis 2014, 23:55


Tu jest bardzo dobrze pokazane co są warte nowe technologie.

Gość

Post autor: Gość » 13 lis 2014, 03:58

Auto ze strefą zgniotu kontra bez i to jeszcze francuzkie hehe. Chcial bym taki test widziec z udzialem poszczegolnych modeli A8. Nasze D2 czy tez D11 nie ma co porownywac z pordzewialym sceniciem.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 13 lis 2014, 09:47

D2 bezpieczniejszy od D3, pewnie jeszcze D3 bezpieczniejszy od D4? Czy wy uwazacie, ze producenci sie cofaja z technika w sprawach bezpieczenstwa? Analizy na podstawie kilkunastu doniesien prasowych o wypadkach i z tego wyciaganie wnioskow - pomine.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 lis 2014, 12:14



tu macie test d2, d3 nie znalazlem
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 13 lis 2014, 13:06

Czy wy uwazacie, ze producenci sie cofaja z technika w sprawach bezpieczenstwa?
Niestety napisałeś prawdę-COFAJĄ SIĘ i to w całym zakresie nie tylko bezpieczeństwa. Auta dziś to kupa plastiku a jak to ma dawać bezpieczeństwo to ja nie wiem... <niewiem> O trwałości już nie wspomnę.

Ok nie bijcie już piany bo temacie produkcji aut niestety jestem blisko,z czegoś trzeba żyć.

Rapik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 356
Rejestracja: 02 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: G-dz

Post autor: Rapik » 13 lis 2014, 15:55

Apophis z całym szacunkiem ale jak ja czytam co Ty wypisujesz na tym forum w ostatnim czasie to się odechciewa je przeglądać.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 13 lis 2014, 16:09

Rapik pisze:Apophis z całym szacunkiem ale jak ja czytam co Ty wypisujesz na tym forum w ostatnim czasie to się odechciewa je przeglądać.
Moze rozwiniesz to stwierdzenie !? Bo z tym ze samochody sa coraz slabiej wykonane i sa obliczone na maksymalizacji zyskow to jest pewne .Nie konstruje sie juz trwalych samochodow .

Rapik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 356
Rejestracja: 02 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: G-dz

Post autor: Rapik » 13 lis 2014, 16:11

Trwałych pod jakim względem? Bo w tym temacie jest rozmowa o bezpieczeństwie - a to niewątpliwie jest poprawiane w każdym modelu, w przeciwnym wypadku nie przeprowadzano by testów NCAP i innych tego typu.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 13 lis 2014, 16:21

Ok bezpieczenstwo idzie do przodu to fakt niezaprzeczalny .Reszta juz nie jest taka oczywista :-).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl