części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB ] Wyjęcie pompy paliwa

Zrobiłeś coś w swoim Audi A8 ? Masz do tego fotostory i opis ? Pochwal się innym.
swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 18 sie 2014, 13:12

Panowie pompe z koszem wywaliłem i przy okazji chce naprawić czujnik poziomu paliwa. Bo raz mi pokazuje pół baku pojeżdze troche spada do rezerwy i później wskazówka leży doleje 10litrów i znów wskakuje na pół baku albo mniej/wiecej. ostatnio zanim mi się pompa zatarła to wskazówka leżała ciągle na 0 i pewnie się zapomniałem i zatarłem pompe. gdzie jest dokładnie ten pływak jeden wyjąłem przy demontażu pompy wystarczy go wyczyścić ?
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
wilku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 10 lip 2014, 06:29
Lokalizacja: Leszno/Oslo

Post autor: wilku » 18 sie 2014, 13:17

Tak wystarczy go wyczyścić zawiesza sie bo pewnie zadko używany :P
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 19 sie 2014, 12:19

nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje.. bo ten jest całkiem sprawny chodzi jak masełko. A co do używania to zalewam około 100l miesięcznie PB więc jest używany.. chyba że gdzieś indziej leży problem.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 sie 2014, 12:28

swiezak1111 pisze:nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje..
O ile nikt nic przy twoim aucie nie dłubał to w zbiorniku paliwa masz 2 czujniki poziomu paliwa, jeden w koszu pompy paliwa po stronie pasażera i drugi sam tylko czujnik po stronie kierowcy. Oba dostępne z bagażnika po demontażu tych klapek zaślepiających.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 19 sie 2014, 16:08

Dziękuję
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

ernesto

Post autor: ernesto » 19 sie 2014, 22:58

FOSS pisze:
swiezak1111 pisze:nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje..
O ile nikt nic przy twoim aucie nie dłubał to w zbiorniku paliwa masz 2 czujniki poziomu paliwa, jeden w koszu pompy paliwa po stronie pasażera i drugi sam tylko czujnik po stronie kierowcy. Oba dostępne z bagażnika po demontażu tych klapek zaślepiających.
Potwierdzam są dwa na 100% ja swoją pompę o mały włos nie uśmierciłem przez niesprawność jednego z nich. Wskazywał że jest prawie pół zbiornika po czym się okazało że pompa nie miała co ciągnąć.

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 20 sie 2014, 16:08

Pompa siedzi auto pali kolejne pytanie.

Dlaczego pompa hałasuje ?
dochodzi odgłos z kosza taki jak by piszczący pasek nonstop. nie jest to głośne ale słychać jak się otworzy bagażnik...

po dociśnięciu jej tym pierścieniem czarnym dociskowym teraz tez ją słychać tylko już nie piszczy tylko buczy,

A teraz auto pochodziło trochę i gaśnie. po kilku min znów odpalam znów troche chodzi i gaśnie...

Miałem odłączony czujnik od lewej pompy albo pływaka nie wiem teraz podłączyłem i auto chodzi chodzi chociaż pompa dalej buczy...

Auto znów po 5minutach zaczęło się dusić zapalała się kontrolka silnika i zgasło teraz nie chce odpalić nie próbuje kolejny raz bo nie chce zatrzeć pompy. Dodam że pompe mam oryginalną VDO.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 sie 2014, 17:46

A czy po montażu pompy i włożeniu kosza do zbiornika kosz został zalany paliwem?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 20 sie 2014, 18:41

Mam usterkę musze mieć ponad połowe zbiornika nie wiem jak można inaczej ten kosz osadzić.. pasuje idealnie i ten pręt z oringien i wszystko. Przed zatarciem pompy mogłem jeździć nawet z 1/4 zbiornika. będę musiał sie pobawić na dniach i osadzić go idealnie.
tak FOSS został zalany.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

BAU
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 27 mar 2014, 21:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: BAU » 13 lis 2014, 20:16

FOSS pisze:A czy po montażu pompy i włożeniu kosza do zbiornika kosz został zalany paliwem?
A jak zalać kosz?
Pozdrawiam. Roman

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 13 lis 2014, 20:31

Normalnie przez wlew paliwa ze 3-5litrów wlać ;)
Four rings to rule them all

ernesto

Post autor: ernesto » 13 lis 2014, 21:01

Kosz powinien się uzupełnić po przez przekręcenie stacyjki na zapłon. Zanim odpalisz auto, zalej benzynę. W kosz wchodzi około 3 litrów. Jak dasz na zapłon będziesz słyszał jak pompa uzupełnia kosz. Ma być słychać charakterystyczny dźwięk zalewania.
Nie piskliwy odgłos.
Ja osobiście jestem uczulony na dźwięk zalewanego kosza. Mam uszkodzony wskaźnik i nie raz przeraziło mnie dziwne odgłosy pompy.
Nie miała co zassać.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 13 lis 2014, 23:19

ernesto, małe sprostowanie.
1. Kosz, po wymianie pompy, się zalewa poprzez wlew paliwa.
2. Po przekręceniu zapłonu dobija się ciśnienie na listwie i wstępnie zalewa system rurek w baku paliwem już będącym w koszu. Jak w koszu pusto to nic się samo nie uzupełni.
3. Przy szczelnym układzie w baku raz zalany kosz jest stale zalany (ok. 1,75L razem w koszu i jego podstawce).
4. Dźwięki, które słyszysz po przekręceniu zapłonu to punkt 2.
Four rings to rule them all

ernesto

Post autor: ernesto » 14 lis 2014, 06:46

gtfan pisze:ernesto,
1. Kosz, po wymianie pompy, się zalewa poprzez wlew paliwa.
2. Po przekręceniu zapłonu dobija się ciśnienie na listwie i wstępnie zalewa system rurek w
A żyłem w przekonaniu że jest inaczej :D
Człowiek uczy się całe życie ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 lis 2014, 08:27

A żyłem w przekonaniu że jest inaczej :D
Człowiek uczy się całe życie ;)
Ucz się ucz, nie bez powodu pisze w serwisówce, że trzeba nalać około 5l benzyny. To coś podobnego jak z pompą zalewową, nie zalejesz nie pociągnie :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl