[D2 98 4.2PB ] Wyjęcie pompy paliwa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
Panowie pompe z koszem wywaliłem i przy okazji chce naprawić czujnik poziomu paliwa. Bo raz mi pokazuje pół baku pojeżdze troche spada do rezerwy i później wskazówka leży doleje 10litrów i znów wskakuje na pół baku albo mniej/wiecej. ostatnio zanim mi się pompa zatarła to wskazówka leżała ciągle na 0 i pewnie się zapomniałem i zatarłem pompe. gdzie jest dokładnie ten pływak jeden wyjąłem przy demontażu pompy wystarczy go wyczyścić ?
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
O ile nikt nic przy twoim aucie nie dłubał to w zbiorniku paliwa masz 2 czujniki poziomu paliwa, jeden w koszu pompy paliwa po stronie pasażera i drugi sam tylko czujnik po stronie kierowcy. Oba dostępne z bagażnika po demontażu tych klapek zaślepiających.swiezak1111 pisze:nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje..
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
Potwierdzam są dwa na 100% ja swoją pompę o mały włos nie uśmierciłem przez niesprawność jednego z nich. Wskazywał że jest prawie pół zbiornika po czym się okazało że pompa nie miała co ciągnąć.FOSS pisze:O ile nikt nic przy twoim aucie nie dłubał to w zbiorniku paliwa masz 2 czujniki poziomu paliwa, jeden w koszu pompy paliwa po stronie pasażera i drugi sam tylko czujnik po stronie kierowcy. Oba dostępne z bagażnika po demontażu tych klapek zaślepiających.swiezak1111 pisze:nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje..
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
Pompa siedzi auto pali kolejne pytanie.
Dlaczego pompa hałasuje ?
dochodzi odgłos z kosza taki jak by piszczący pasek nonstop. nie jest to głośne ale słychać jak się otworzy bagażnik...
po dociśnięciu jej tym pierścieniem czarnym dociskowym teraz tez ją słychać tylko już nie piszczy tylko buczy,
A teraz auto pochodziło trochę i gaśnie. po kilku min znów odpalam znów troche chodzi i gaśnie...
Miałem odłączony czujnik od lewej pompy albo pływaka nie wiem teraz podłączyłem i auto chodzi chodzi chociaż pompa dalej buczy...
Auto znów po 5minutach zaczęło się dusić zapalała się kontrolka silnika i zgasło teraz nie chce odpalić nie próbuje kolejny raz bo nie chce zatrzeć pompy. Dodam że pompe mam oryginalną VDO.
Dlaczego pompa hałasuje ?
dochodzi odgłos z kosza taki jak by piszczący pasek nonstop. nie jest to głośne ale słychać jak się otworzy bagażnik...
po dociśnięciu jej tym pierścieniem czarnym dociskowym teraz tez ją słychać tylko już nie piszczy tylko buczy,
A teraz auto pochodziło trochę i gaśnie. po kilku min znów odpalam znów troche chodzi i gaśnie...
Miałem odłączony czujnik od lewej pompy albo pływaka nie wiem teraz podłączyłem i auto chodzi chodzi chociaż pompa dalej buczy...
Auto znów po 5minutach zaczęło się dusić zapalała się kontrolka silnika i zgasło teraz nie chce odpalić nie próbuje kolejny raz bo nie chce zatrzeć pompy. Dodam że pompe mam oryginalną VDO.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
A czy po montażu pompy i włożeniu kosza do zbiornika kosz został zalany paliwem?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
Mam usterkę musze mieć ponad połowe zbiornika nie wiem jak można inaczej ten kosz osadzić.. pasuje idealnie i ten pręt z oringien i wszystko. Przed zatarciem pompy mogłem jeździć nawet z 1/4 zbiornika. będę musiał sie pobawić na dniach i osadzić go idealnie.
tak FOSS został zalany.
tak FOSS został zalany.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
Kosz powinien się uzupełnić po przez przekręcenie stacyjki na zapłon. Zanim odpalisz auto, zalej benzynę. W kosz wchodzi około 3 litrów. Jak dasz na zapłon będziesz słyszał jak pompa uzupełnia kosz. Ma być słychać charakterystyczny dźwięk zalewania.
Nie piskliwy odgłos.
Ja osobiście jestem uczulony na dźwięk zalewanego kosza. Mam uszkodzony wskaźnik i nie raz przeraziło mnie dziwne odgłosy pompy.
Nie miała co zassać.
Nie piskliwy odgłos.
Ja osobiście jestem uczulony na dźwięk zalewanego kosza. Mam uszkodzony wskaźnik i nie raz przeraziło mnie dziwne odgłosy pompy.
Nie miała co zassać.
ernesto, małe sprostowanie.
1. Kosz, po wymianie pompy, się zalewa poprzez wlew paliwa.
2. Po przekręceniu zapłonu dobija się ciśnienie na listwie i wstępnie zalewa system rurek w baku paliwem już będącym w koszu. Jak w koszu pusto to nic się samo nie uzupełni.
3. Przy szczelnym układzie w baku raz zalany kosz jest stale zalany (ok. 1,75L razem w koszu i jego podstawce).
4. Dźwięki, które słyszysz po przekręceniu zapłonu to punkt 2.
1. Kosz, po wymianie pompy, się zalewa poprzez wlew paliwa.
2. Po przekręceniu zapłonu dobija się ciśnienie na listwie i wstępnie zalewa system rurek w baku paliwem już będącym w koszu. Jak w koszu pusto to nic się samo nie uzupełni.
3. Przy szczelnym układzie w baku raz zalany kosz jest stale zalany (ok. 1,75L razem w koszu i jego podstawce).
4. Dźwięki, które słyszysz po przekręceniu zapłonu to punkt 2.
Four rings to rule them all
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości