[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pneumatyka , opadająca strona brak błe
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pneumatyka , opadająca strona brak błe
Witam
Szukam na forum ale większość tematów o pneumatyce dotyczy kompresora
Sprawa wygląda tak w moim a8 d3 wymieniony był kompresor czujniki i jeden miech przez poprzednika
a przypadłość natomiast jest taka
po nocy auto stoi ewidentnie niżej z prawej strony przednie i tylne koło , wystarczy ze podejdę do auta otworze drzwi auto samo sie poziomuje w mgnieniu oka, najpierw przód potem tył kompresor wtedy nie chodzi , a wszystko odbywa sie bez odpalania czy zapłonu , nie świecą mi sie żadne kontrolki od pneumatyki zrobiłem auto scan nie znalazłem błędów zawieszenia nie wiem czy moze być to jakaś nieszczelność jeśli kompresor nie dopompowuje i czy przypadkiem układ nie działa osiami? wiec jak by była nieszczelność to siadał by np tylko tył albo przód ew całe auto ?
dodam ze mam spadki napięcia na akumulatorze ale wątpię aby to miało związek
dziś zrobiłem adaptacje zawieszenia zobaczę czy to cos pomoże , a8 właśnie stała niżej z prawej strony niz z lewej
co sprawdzić w 1 kolejności sa jakieś newralgiczne miejsca
Szukam na forum ale większość tematów o pneumatyce dotyczy kompresora
Sprawa wygląda tak w moim a8 d3 wymieniony był kompresor czujniki i jeden miech przez poprzednika
a przypadłość natomiast jest taka
po nocy auto stoi ewidentnie niżej z prawej strony przednie i tylne koło , wystarczy ze podejdę do auta otworze drzwi auto samo sie poziomuje w mgnieniu oka, najpierw przód potem tył kompresor wtedy nie chodzi , a wszystko odbywa sie bez odpalania czy zapłonu , nie świecą mi sie żadne kontrolki od pneumatyki zrobiłem auto scan nie znalazłem błędów zawieszenia nie wiem czy moze być to jakaś nieszczelność jeśli kompresor nie dopompowuje i czy przypadkiem układ nie działa osiami? wiec jak by była nieszczelność to siadał by np tylko tył albo przód ew całe auto ?
dodam ze mam spadki napięcia na akumulatorze ale wątpię aby to miało związek
dziś zrobiłem adaptacje zawieszenia zobaczę czy to cos pomoże , a8 właśnie stała niżej z prawej strony niz z lewej
co sprawdzić w 1 kolejności sa jakieś newralgiczne miejsca
Ostatnio zmieniony 02 lis 2014, 20:32 przez Motostacja, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]raftor, [/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Pozdrawiam ernesto.
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Pozdrawiam ernesto.
Wykonaj procedurę poziomowania auta i sprawdzaj wartości wysokości - jeśli jedna strona opada, to masz nieszczelność. Oczywiście, kiedy otworzysz auto to sterownik je wypoziomuje. Najprawdopodobniej masz nieszczelność na drodze blok zaworów - amortyzator. Trzeba sprawdzić całą drogę przewodu - o ile dobrze pamiętam to będzie koloru zielonego. Skoro był wymieniony jedne miech, to możliwe, że dosztukował ktoś połączenie (pewnie jakiś wężyk na opaskach zaciskowych) - sprawdź, czy tam powietrze nie zmyka.
Bądź dobry jak chleb.
hmm posprawdzam chodzi o ten przewód co idzie od rozdzielacza pod nadkolem do miecha w prawym kole po podszybiu ? Na tylne idzie pod podwoziem ?
Dziwi mnie ze prawa strona solidarnie opada Myślałem ze może są jakoś połączone te miechy ale poszperałem na forum i wyszło ze przewody idą z kompresora do rozdzielacza pod nadkolem i z rozdzielacza odpowiednio do miechów tak ?
Na złączach psikać np testerem do nieszczelności gazu ?
Dziwi mnie ze prawa strona solidarnie opada Myślałem ze może są jakoś połączone te miechy ale poszperałem na forum i wyszło ze przewody idą z kompresora do rozdzielacza pod nadkolem i z rozdzielacza odpowiednio do miechów tak ?
Na złączach psikać np testerem do nieszczelności gazu ?
Ostatnio zmieniony 03 lis 2014, 14:57 przez Motostacja, łącznie zmieniany 1 raz.
Własnie nie nie opada aż tak mocno teraz zostawię w trybie podniesionym i zobaczę co się zadzieje po nocy. Prawdopodobnie przez pierwszy miesiąc tego nie zauważałem od zakupu , zauważyłem to jak wyjechałem innym autem na weekend a audi stało w domu wróciłem i było "o kur". Liczyłem na to ze jak poprzednik tak się mocował z pneumatyka to ja będę miał spokój ale jak widać nieMożesz psikac testerem, albo woda z mydlem/płynem.
Czy to auto opada tak że kolo wchodzi w nadkole??
Jaka jest roznica wysokości lewa prawa.
Auto wczoraj poziomowałem przód jest idealnie równo z tyłu jedno koło jest jeszcze 0.5 cm niżej ale to kwestia adaptacji która zrobię jak będę miał chwilkę.
Fura jak ją obniżę a potem dam na podniesienie to podnosi się 2-3s max więc jeśli coś jest to naprawdę mała nieszczelność i nie wiem czy coś da tu psikanie testerami Nie zauważyłem żeby kompresor załączał się podczas jazdy fakt ze jest nowy i chodzi bezszelestnie.
EDIT
20h stania na dworze zostawiony na trybie podniesionym prawa strona opadła około 3-4 cm w stosunku do lewej lewa bez zmian mierzone od osi do nadkola ;/
Ostatnio zmieniony 03 lis 2014, 15:41 przez Motostacja, łącznie zmieniany 1 raz.
a mam pytanie
jak to wszystko jest polaczone
kompresor->wężyk->miech
i teraz pytanie czy jesli jest nieszczelność na drodze kompresor miech czyli na wężyku lub złączce to czy tez będzie opadać czy np . na miechu jest zawór i on po napompowaniu zamyka miech i jeśli spierdziela powietrze to raczej przez miecha ? czy cisnienie caly czas jest w miechu wężyku i trzyma je kompresor ?
nie moge znaleźć nic o tym
wyczytałem ze jak zdejmie sie kompresor odlaczy to auto opada , zatem wychodzi na to ze nieszczelność na węzyku tez moze przyczyniac sie do opadania auta , najgorsze jest to ze własnie zlokalizowanie nieszczelności to nie takie chop siup ;/
generlanie jesli bedzie trzeba to zrobie regeneracje przedniego miecha a tylni wymienie na uzywke z gwar bo mozna dostac za 400-500zł czyli 3 razy taniej niz regeneracja , tylko najpierw chce miec 100% pewność ze to to
jak to wszystko jest polaczone
kompresor->wężyk->miech
i teraz pytanie czy jesli jest nieszczelność na drodze kompresor miech czyli na wężyku lub złączce to czy tez będzie opadać czy np . na miechu jest zawór i on po napompowaniu zamyka miech i jeśli spierdziela powietrze to raczej przez miecha ? czy cisnienie caly czas jest w miechu wężyku i trzyma je kompresor ?
nie moge znaleźć nic o tym
wyczytałem ze jak zdejmie sie kompresor odlaczy to auto opada , zatem wychodzi na to ze nieszczelność na węzyku tez moze przyczyniac sie do opadania auta , najgorsze jest to ze własnie zlokalizowanie nieszczelności to nie takie chop siup ;/
generlanie jesli bedzie trzeba to zrobie regeneracje przedniego miecha a tylni wymienie na uzywke z gwar bo mozna dostac za 400-500zł czyli 3 razy taniej niz regeneracja , tylko najpierw chce miec 100% pewność ze to to
Każdy amortyzator ma swój zawór który w stanie spoczynku jest zamknięty.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wymienia się cały amortyzator pneumatyczny a nie jakiś miech.Czapi_20 pisze:a jest różnica w miechach w d3 przed lift a po lift ?
(...) Kiedyś byłem u mechanika i twierdził że jest inny układ w ostatnim lifcie i musze caly amorek wymienic :[
No chyba, że oddasz do regeneracji ale to wtedy oni decydują co wymieniają a co nie i ty jako klient rzadko kiedy masz dostęp do tej wiedzy co i jak - płacisz z góry ustaloną kwotę za regenerację, dostajesz cały amortyzator i gwarancję i z założenia nie musisz wiedzieć co zrobili że jest sprawny.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Poniżej amortyzator pneumatyki - występuje jako jedna część zamienna.Czapi_20 pisze:a poduszki ? no bo rozumiem ze działa to podobnie jak w kazdym innym zawieszeniu, czy jest to zintegrowane wszystko ?
Rozbierają go ci co zajmują się ich naprawą, kto jeszcze to rozbiera i skąd wziąć części zamienne to nie mam pojęcia.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-