[D3 03 3.7MPI ] Uszkodzony napinacz,nastawnik?
Paweł Szczecin, w jaki sposob czysciles ta przeplywke? sam czujnik spryskales, czy go jeszcze dodatkowo rozbierales? Ja tez myslalem zeby wyczyscic, ale ponoc nie jest to dlugotrwale wiec kupiem nowa
W ASO chcieli 560zl jesli stara oddam a u mojego mechaniora za 340zl kupiem ta sama co w ASO tylko bez znaczka CCCO / VW no i zachowalem stara na testy
W ASO chcieli 560zl jesli stara oddam a u mojego mechaniora za 340zl kupiem ta sama co w ASO tylko bez znaczka CCCO / VW no i zachowalem stara na testy
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Napisz kolego lepiej jak Logowales poźniej ten przepływomierz , na postoju czy w trakcie jazdy ? Warto przy okazji wymienic filtr powietrza , on może także zaniżać wskazania przepływki
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Tragedii nie ma ale mogło by być lepiej. Czy silnik podczas testu miał obciążenie?Paweł Szczecin pisze: Panowie przepływka przeczyszczona jakimś specyfikiem do czyszczenia LM i przy 6240 obr/min daje 194g/s
Znaczy się czy odczyt robiłeś podczas jazdy? Prawidłowo powinno się przeciągnąć auto na 2 i 3 biegu prawie pod odcięcie. Na TIP-ie ewentualnie na wyczucie. Ty dajesz nogę w podłogę a druga osoba odczytuje wskazania przepływu masy powietrza w zakresie 6000 i w górę zaraz przed wrzuceniem następnego biegu.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
- Lokalizacja: szczecin
martin_rs4 - przepływkę pryskałem przez to sitko zabezpieczające (obudowę) sprayem LM drossel.
Myślę że byłoby jeszcze lepiej gdybym po tym przedmuchał ją powietrzem, ale za miesiąc jeszcze raz rozbiorę i zaopatrzę się w powietrze w sprayu:)
michalwruszak - logowanie blok 002 podczas jazdy (tip 2 bieg do odcinki), zgadzam się co do filtra powietrza, jak rozbierałem wszystko to filtr (mimo tego że 3 miesiące temu go wymieniałem) był już brudny. Chyba kupię ten K&N za 200zł i będę go po prostu systematycznie czyścił (jako że nabyłem dzisiaj nową sprawność i umiem już to robić:))
ernesto - logowanie robiłem podczas jazdy izapisem do pliku
Myślę że byłoby jeszcze lepiej gdybym po tym przedmuchał ją powietrzem, ale za miesiąc jeszcze raz rozbiorę i zaopatrzę się w powietrze w sprayu:)
michalwruszak - logowanie blok 002 podczas jazdy (tip 2 bieg do odcinki), zgadzam się co do filtra powietrza, jak rozbierałem wszystko to filtr (mimo tego że 3 miesiące temu go wymieniałem) był już brudny. Chyba kupię ten K&N za 200zł i będę go po prostu systematycznie czyścił (jako że nabyłem dzisiaj nową sprawność i umiem już to robić:))
ernesto - logowanie robiłem podczas jazdy izapisem do pliku
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Kolego co do filtra K&N moim zdaniem dla dłuższej żywotności przepływomierza lepiej kupować filtr suchy - czyli zwykly Czyli sposob logowania wykonany bardzo poprawnie - czepiac sie nie mozna
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 09 sie 2014, 16:53
- Lokalizacja: szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Chciałbym tutaj wyprostować pewną sprawę, ponieważ często się powtarza tutaj na forumchicken20091986 pisze:Panowie dzwoniłem dzisiaj do firmy regenerującej te nastawniki "Mehenker" opisałem swój problem czyli słyszalny nastawnik po dłuższym postoju przez kilka sek. i Pan stwierdził że wina może leżeć również po stronie tych zaworków podtrzymujących ciśnienie w głowicy ktoś już szedł w tym kierunku??
i często jak ludzie dzwonią do mnie porozmawiać o nastawnikach.
Te zaworki (pod obudową odmy) nie trzymają ciśnienia oleju. Żeby wszyscy dobrze to rozumieli.
Ich zadaniem jest utrzymać słup oleju w przewodach idących do głowicy (ale tam nie ma ciśnienia
po wyłączeniu silnika, jedynie ciśnienie spowodowane naciskiem samego oleju i ciśnienia atmosferycznego, które notabene będzie równoważone przez ciśnienie panujące w misce).
Układ olejowy na górze (zresztą na dole też) jest "otwarty" czyli olej ucieka w wielu miejscach i spływami wraca do miski. Czyli czy zaworek będzie trzymał czy nie to i tak w układzie nie ma
znaczącego ciśnienia ponieważ olej wylezie na boki. Nabijanie hydro-popychaczy, smarowanie wałków.
Zaworek będzie miał wpływ na czas nabicia ciśnienia, czyli ile (jak jest zużyty) czasu będzie terkotał napinacz.
Napinacze i ich szczelność będzie determinować stukot.