części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 21 paź 2014, 11:15

pepi pisze:mi się nic nie zmienia ;)
bo jak nie ma po co to po co drapać ?
Czyli jesteś typowym Polakiem (czytasz instrukcje dopiero jak coś się zepsuję)
Ja niestety zanim coś kupię to poczytać muszę.

Postaram się nagrać to zjawisko u mnie jak się uda.
Ogólnie sterownik jest OK, tylko ma kilka niejasności dla mnie i braków.
Tak jak już pisałem wcześniej dużym plusem jest łagodne przejście na LPG. Reszta wykładała się sterowników przy tzw. ,,zimnym vagu"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 paź 2014, 12:50

dlatego nie ma zimnego bo to jedyny sterownik który działa na żywo ;)
a ni jak inne powielają sygnały
Po co ja mam czytać ?
jak większość sterowników ma podobne zasady :)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 24 paź 2014, 09:40

Zamieszczam filmik jak to wygląda u mnie.

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 27 lis 2014, 01:18

Proszę o ocenę instalacji którą mi wykonali. Czy jest to dobrze zamontowane waszym zdaniem, co ewentualnie poprawić. Instalacja jest świeża - około 1 tyś km przelotu na niej i niby nie ma problemu, ale proszę o sugestię. Instalacja wykonana w zakładzie montażu lpg w Bydgoszczy (najstarszy i podobno najlepszy zakład montażu w Bydgoszczy).

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d1 ... 74648.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/525 ... a85b5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d92 ... 4ba9a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ad ... 7db34.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ae ... c1f6a.html

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 27 lis 2014, 07:13

Brak kompensacji rozdzielaczy na wtryski. Ja bym puścił dwa osobne filtry FL, czujnik ciśnienia i temperatury powinien być za filtrem FL, wężyki trochę długie (wkrętka - wtrysk). W tym silniku hanki da się ładnie upchać (szkoda osłony silnika). Ciekawe opaski zaciskowe węży LPG, czy nie zrzuci węży przy przyrostach ciśnienia?
Ogólnie osprzęt ok kwestia uporządkowania tego i ustawienia.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 lis 2014, 07:34

tragedia :)
i tyle można powiedzieć
już daje ten wyczyn w odpowiednim dziale :)

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 27 lis 2014, 09:37

Za estetyke - 1 siadaj <jezu>
Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz(jesli auto robione na szybko bez starannosci , co widac po pkt 1, to przy odcinaniu miedzi mamy ladny karb zmniejszajacy rednice rurki)
Reszta tak jak napisano.
Brak kompensacji ,2 filtrow FL ,czujnik cisnienia nie tam gdzie ma byc,

ESTETYKA do usranej smierci.

Musze swoje zdiecie dac. :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 27 lis 2014, 14:50

o matko i córko <jezu> 2km niepotrzebnego druciarstwa...
lesdud pisze:(najstarszy i podobno najlepszy zakład montażu w Bydgoszczy).
1 . to że najstarszy to widać, bo kiedys na estetyke mało zwracano uwage, miało jeździc a nie wyglądac...2. najlepszy...może być, co by potwierdzało nr. 1 ze mają tyle zamówień że brak im czasu na estetyke. Ale patrząc po tym co tu odwalili to wątpliwe jest to że są najlepsi <lipa>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 lis 2014, 18:09

najlepsi z najgorszych <hura>

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 28 lis 2014, 02:58

karol208 pisze:Brak kompensacji rozdzielaczy na wtryski. Ja bym puścił dwa osobne filtry FL, czujnik ciśnienia i temperatury powinien być za filtrem FL, wężyki trochę długie (wkrętka - wtrysk). W tym silniku hanki da się ładnie upchać (szkoda osłony silnika). Ciekawe opaski zaciskowe węży LPG, czy nie zrzuci węży przy przyrostach ciśnienia?
Ogólnie osprzęt ok kwestia uporządkowania tego i ustawienia.
Koledzy, podpowiedzcie mi co daje kompensacja - muszę się czymś podeprzeć jak pojadę by przerobili?
Dlaczego czujnik powinien być za filtrem fazy lotnej?
Dlaczego lepiej jak są 2 osobne filtry fazy lotnej?
Czy tak duża odległość z wtrysku do wkrętki na coś wpływa (np. wioększe zuzycie LPG)?
W czym lepsze faro od miedzi?

Auto spala mi od 16 do 19l LPG w cyklu mieszanym. Samej trasy nie sprawdzałem. Spalanie na gazie wychodzi średnio o 2-3 litry więcej na 100km niż to co pokazuje FIS - czy to normalne?

A czy to że nie ma kompensacji - to może dlatego że reduktor jest KME Twin (NOWOŚĆ - 2xSilver w jednym) - czy może być tak, że on nie potrzebuje kompensacji?

Ps.Za instalację zapłaciłem 3900 (miało być wstępnie 4400). Upust miałem po znajomości niby- bo monterzy instalowali już w szwagra 8 autach LPG i to na jego zniżkach mi założyli. Szwagier nigdy nie miał problemów w żadnym aucie, ale to były auta typu corsa, micra, swift (L-ki).

Instalacja to:
komp: STAG
wtryski: HANA zielone
reduktor: KME Twin do 400KM
Wlew we wlewie (cały- nie wkręcany)
Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu

czy to dobra cena za tzw. "druciarstwo". Czy to z powodu tej ceny nie mogłem liczyć na lepszą estetykę?

Gość

Post autor: Gość » 28 lis 2014, 06:05

To normalne. Połakomileś się na taniośc teraz bedzie trza poprawiać :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lis 2014, 08:13

podobnie montuje brc
jakby co a na pewno nie lepiej :)

Jak to mówią praw fizyki się nie da niczym zniwelować
-kompensacja -ma na celu wyrównanie ciśnień czyli jak depniesz to na jednej listwie może być 1,0 a na drugiej 0,5 powiedzmy a komp zobaczy 1,0 np
- czujnik powinien być za filtrem fazy lotne- dlatego że raz to filtr może ograniczać ciśnienie druga sprawa że niefiltrowany gaz może zapchać mapsensor
-Czy tak duża odległość z wtrysku do wkrętki na coś wpływa (np. wioększe zuzycie LPG)- chodzi bardziej o wkręcanie się auta na obroty i droga jest mniejsza tym spadek mocy na lpg jest mniej odczuwalny spalanie też jest mniejsze
prawdopodobnie masz wkrętki dane tak jak daje brc czyli pod wiatr jak wiertarka podeszła czyli bez zdejmowania kolektora .
co do miedzi jest ok porównywalna z faro tylko jak ktoś ją po drodze nie załamał ;)
a przy faro jest to nie możliwe !
Zabawki masz ok tylko wykonanie takie poniżej krytyki styl brc tylko brc na takim gniocie będzie sobie radziło znakomicie .
Gdzie przy stagu mogą być problemy

http://lpg-forum.pl/post586164.html?hil ... d2#p586164
http://lpg-forum.pl/post426421.html?hil ... d2#p426421
http://lpg-forum.pl/post491022.html?hilit=a8#p491022
http://lpg-forum.pl/post502881.html?hilit=a8#p502881

a mogło być w takim stylu


Można to tanio poprawić nawet samemu w 1-2 godziny tylko jak wkrętki ok

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 lis 2014, 10:54

lesdud pisze: Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu
Literówka?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 28 lis 2014, 11:59

Witam!
SenatorS8 pisze:Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz
-tu sie zachowali moim zdaniem przytomnie.

Stefan.

DODANO:
Witam!
krzychu22.p1i pisze:lesdud napisał/a:
Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu

Literówka
-nie .Zycie.Po prostu tyle wejdzie.
komp: STAG
SenatorS8 pisze:Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz
-tu sie zachowali moim zdaniem przytomnie.
lesdud pisze:komp: STAG
-Pozbadz sie tego bo to zrodlo klopotow.Mysle ze chyba tylko Karol 208 potrafi to "ogarnac"

Pozdrawiam.Stefan.

DODANO:
Witam!

Cos sie "skiepscilo" i nie mozna edytowac oraz "uciekaja" posty w trakcie pisania.

Stefan.


Witam!
Edytuj proszę Swoje posty i nie pisz jeden pod drugim

ernesto.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 17:53 przez majkaistefan, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 lis 2014, 12:05

majkaistefan pisze:Witam!
SenatorS8 pisze:Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz
-tu sie zachowali moim zdaniem przytomnie.

Stefan.
Rozwiń proszę teorię. Czy tu chodzi o to, że w FARO powodem są te końcówki co zwężają średnicę a w miedzi jest ona stała o ile się nie zagnie?
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 14:47 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl