karol208 pisze:Brak kompensacji rozdzielaczy na wtryski. Ja bym puścił dwa osobne filtry FL, czujnik ciśnienia i temperatury powinien być za filtrem FL, wężyki trochę długie (wkrętka - wtrysk). W tym silniku hanki da się ładnie upchać (szkoda osłony silnika). Ciekawe opaski zaciskowe węży LPG, czy nie zrzuci węży przy przyrostach ciśnienia?
Ogólnie osprzęt ok kwestia uporządkowania tego i ustawienia.
Koledzy, podpowiedzcie mi co daje kompensacja - muszę się czymś podeprzeć jak pojadę by przerobili?
Dlaczego czujnik powinien być za filtrem fazy lotnej?
Dlaczego lepiej jak są 2 osobne filtry fazy lotnej?
Czy tak duża odległość z wtrysku do wkrętki na coś wpływa (np. wioększe zuzycie LPG)?
W czym lepsze faro od miedzi?
Auto spala mi od 16 do 19l LPG w cyklu mieszanym. Samej trasy nie sprawdzałem. Spalanie na gazie wychodzi średnio o 2-3 litry więcej na 100km niż to co pokazuje FIS - czy to normalne?
A czy to że nie ma kompensacji - to może dlatego że reduktor jest KME Twin (NOWOŚĆ - 2xSilver w jednym) - czy może być tak, że on nie potrzebuje kompensacji?
Ps.Za instalację zapłaciłem 3900 (miało być wstępnie 4400). Upust miałem po znajomości niby- bo monterzy instalowali już w szwagra 8 autach LPG i to na jego zniżkach mi założyli. Szwagier nigdy nie miał problemów w żadnym aucie, ale to były auta typu corsa, micra, swift (L-ki).
Instalacja to:
komp: STAG
wtryski: HANA zielone
reduktor: KME Twin do 400KM
Wlew we wlewie (cały- nie wkręcany)
Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu
czy to dobra cena za tzw. "druciarstwo". Czy to z powodu tej ceny nie mogłem liczyć na lepszą estetykę?