części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 4.2PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą, wypadanie zapłon

Gość

Post autor: Gość » 03 gru 2014, 19:27

beyer28 pisze: Bezproblemowe tylko w salonie i tylko w okresie gwarancji ;)
Były może kiedyś :D

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 03 gru 2014, 19:40

Bezproblemowe wg serwisu oczywiście :D

orbeet
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 02 lis 2014, 08:38
Lokalizacja: Köln

Post autor: orbeet » 03 gru 2014, 20:33

Dzięki wszystkim za odpowiedz. rozjaśniliście mi wszyscy punkt w którym stoję.
Dziś rano zaglądalem dobrze latarka i na dolnej pokrywie silnika tej od spodu są plamy oleju, jest tez delikatny wyciek spod pokrywy zaworów przy drugiej świecy, wszystkie węże suche.
To co się pali to na stówkę jest smród z katalizatorów. auto ma założony gaz w 2012 i cały układ wydechowy od nowości. Mój też lokomotywa i po przejechaniu 15km autostrady przez kolejne 10minut w mieście też nie dymi, ale tylko przez 10 minut :) Dziś rano dolałem kolejny litr płynu co daje 1litr wody na 250km w cylku mieszanym :(

Kartonu pod aluto nie poloze, bo nie wiem jak zdjac pokrywe spod silnika (ciemno) no chyba ze to dwie srubki tylko. wychodze z domu ciemno, wracam ciemno. w sobote jade na kanał, wypożyczają narzędia itp. mam nadzieję, że mają manometr. W oleju nie ma masła i go od ostatniej dolewki nie ubyło wcale.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 03 gru 2014, 20:42

orbeet pisze:W oleju nie ma masła i go od ostatniej dolewki nie ubyło wcale.
Trochę ubywać może, grunt żeby nie przybywało :) oznaka, że płyn chłodniczy miesza się z olejem, na bagnecie to taka kawa z mlekiem :) szukaj wycieków...
Wrzuć karton, przy takich wyciekach i przez otwory w osłonie się przebije. Albo lewarek, przód do góry i włóż rękę nad osłonę, pewnie będzie mokro :)
Ostatnio zmieniony 03 gru 2014, 20:46 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 gru 2014, 20:42

beyer28 pisze:W każdym, nie tylko a8 trzeba coś zrobić. Bezproblemowe tylko w salonie i tylko w okresie gwarancji ;)
Dokładnie, teraz robią auta tak wyżyłowane do granic możliwości ze po 100kkm silnik jest juz do roboty a w naszych poczciwych autach, jak ktoś dbał lub dalej dba to 500kkm zrobi bez remontu ;)
orbeet pisze:Dziś rano dolałem kolejny litr płynu co daje 1litr wody na 250km w cylku mieszanym
U mnie było podobnie i co się okazało ze korek od zbiornika płynu chłodniczego nie trzyma już ciśnienia i woda wylatywała pod korkiem gdzieś z tyłu i nie było tego widać. Szczególnie jak silnik jest ciepły to szybko wysycha i tu się pojawia pytanie skąd ubywa jak wszystko wokół suche. Spróbuj z tym korkiem, kosztuje grosze a może akurat pomoże. ;)
Ostatnio zmieniony 03 gru 2014, 21:09 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Hesher

Post autor: Hesher » 03 gru 2014, 21:22

beyer a gdzie reegenerowałes swoje elektrozawory, bo mi zaczely buczec , a to oznacza ze musze juz je robic lub wymienic na drugie , jestem ciekaw ile kosztuja nowe skoro mowisz ze sie nie oplaca?

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 03 gru 2014, 21:43

Hesher, U siebie pod wawą mam takiego kolegę magika :) Też już szukałem drugich elektrozaworów. Powiedział, że problem tych zaworków polega na notorycznych zwarciach i nadpalaniu się tych wtyczek. Rozkręcił to i stwierdził, że wystarczy wymienic jakieś rezystorki i będą jak nowe.
Piszę po łapkach, bo wiesz to już dawno było i szczerze to aż tak bardzo nie wnikałem, grunt, że rozwiązało problem. U mnie to już były klepnięte na maxa, bo siadła cała lewa strona. Jak chcesz to dam Ci do Niego nr tel i wszystko Ci powie.
Ogólnie nowe w aso to 2200 bodajże <jezu> ale dobrą używkę za 400-500zł kupisz, plus robota ok. 500zł. U mnie całość w 500zł się zamknęła, roboty przy tym trochę jest

Hesher

Post autor: Hesher » 03 gru 2014, 22:15

dzieki odezwe sie za jakis czas na priv na lipiec przyszlego roku bede umawial sie na remont skrzyni do midparts takze wtedy bede w warszawie.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 03 gru 2014, 22:18

Spoko zapraszam

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 03 gru 2014, 22:36

Trzeba też pamiętać że płyn z układu chłodzenia może też trafiać do ASB.

RobertA8D2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 26 paź 2015, 08:27
Lokalizacja: Radom

Post autor: RobertA8D2 » 27 lis 2015, 22:23

Witam podepne sie pod temat otoz od pewnego czasu ubyw ami plyn 300ml na 500km sprawdzalwm wszystko co tu napisaliscie i nic a plyn uieka. czy mozliwe jest ze silnik przepala ten plyn a w oleju nie widac nie przybywa nie zmienia konsystencji dodam tylko ze jak odpalam po dlugim postoju to daje taka chnure ze szokbale niebwiem czy to win aujemnych temperatur czy jednak walnieta uszczelka.

ernesto

Post autor: ernesto » 27 lis 2015, 23:31

Rodzajów uszkodzenia jest kilka, odnośnia pęknięcia głowicy bać uszczelki pod głowicą:
- płyn dostaje się do komory spalania
- płyn dostaje się do oleju
- płyn wydostaje się na zewnątrz
- olej dostaje się do komory spalania
- olej wydostaje się na zewnątrz
- uszkodzenie między cylindrami

Jeśli drastycznie ubywa Ci płynu, a nie zauważyłeś podejrzanego przybywania oleju lub niepokojących wycieków to polecam sprawdzenie płynu na obecność CO2 w układzie.

Widzę, że instalacji lpg nie masz w profilu więc wykluczam uszkodzony reduktor.

Co do chmury podczas odpalania to bywa z tym różnie, ale chmura powinna się pojawiać wraz ze wzrostem temperatury w układzie wydechowym. Wtedy nadmierna ilość wilgoci, wody odparowuje i powstaje biały dym. Co przy normalnych autach jest mało widoczne to przy autach takich jak nasze gdzie pracuje 8 garczków ta chmura już jest spora.

Tu masz bardzo pokrewny temat http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-lpg-dym ... ?highlight

Paweł777
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:54
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł777 » 06 mar 2016, 22:07

Kurcze moja A8 ostatnio zgasła sobie podczas jazdy na skrzyżowaniu ,ściągnąłem do mechanika i w końcu zapalił ale nie chodzi na wszystkie gary i mechanik obstawia teraz uszczelkę po głowicą <onie>

ernesto

Post autor: ernesto » 06 mar 2016, 23:09

No pewnie, byle jaki problem i tylko uszczelki robić. Może niech od razu remont kapitalny zrobi.

Proszę Was, nie dajcie się naciągać.
To, że auto zgasło to nie jest koniec świata a równie dobrze może to być pierdoła, tylko tę pierdołę trzeba umieć namierzyć.

To tak jak w dawnych czasach na wszelkie dolegliwości lekarstwem była lewatywa tak teraz jest uszczelka pod głowicą.

Paweł777
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:54
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł777 » 06 mar 2016, 23:15

Ostatni tydzień miałem dużo zajęć i nie miałem czasu podjechać zobaczyć co dokładnie się dzieje .Jutro zajadę i zobaczymy .Mam cichą nadzieję że skończy się dobrze

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl