Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Błąd 16684, 16685 - na PB i na LPG

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

[D2 ALL ] Błąd 16684, 16685 - na PB i na LPG

Post autor: Ara$ » 09 gru 2014, 08:17

Pojawiły mi się 2 w temacie wspomniane błędy:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - P0301 Cyl.1 Misfire Detected
P0301 - 35-00 - ...

Podejrzewam że padła albo cewka albo świeca. Chociaż raz widziałem tu na forum że komuś padnięty wtrysk benzynowy przyczyniał się do takich objawów i na benzynie i na gazie. Macie jeszcze jakieś sugestie co to może być. Problem jest i na benzynie i na gazie.

Mam też prośbe do kogoś kto ma Etke, żeby mi sprawdził numer cewek jakie u mnie są. Silnik AUW.

Z góry dzięki.

ernesto

Re: Błąd 16684, 16685 - na PB i na LPG

Post autor: ernesto » 09 gru 2014, 09:07

16684 P0300 412C Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów
16685 P0301 412D Cylinder 1 - wypadanie zapłonów

Ara$, Na początek zamień cewki miejscami i zobacz co się będzie działo. Czy wypluje na innym. Nawet 1 z 2 będzie na tej samej stronie.
Jak przeskoczy to cewka. Jak pozostanie to można podejrzewać świecę, okablowanie pierwszego cylindra, lub może też z podawaniem paliwa może być nie tak.


DODANO:
Cewka 06B 905 115

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Re: Błąd 16684, 16685 - na PB i na LPG

Post autor: Ara$ » 09 gru 2014, 12:58

ernesto pisze: DODANO:
Cewka 06B 905 115
dzięki

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 gru 2014, 20:19

Stojąc przed autem który to jest pierwszy?

Też coś takiego miewam pod koniec gazu obstawiam najdłuższy wężyk czyli
najsłabsze zaopatrzenie w paliwo ale może to nie przypadek i naprzyklad
1ka jest bardziej obciążona cieplne i faktycznie najszybciej tam cewka/świeca pada?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 gru 2014, 20:26

maciu pisze:Stojąc przed autem który to jest pierwszy?
Przy pasie przednim ten po lewej stronie to 1 a po prawej to 5.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 gru 2014, 20:40

Przód z lewej czyli u mnie najdłuższy wężyk rozdzielacze mam z tyłu po prawej

Czas filtry zmienić i sprawdzić ciśnienie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 gru 2014, 20:56

maciu pisze:najdłuższy wężyk rozdzielacze mam z tyłu po prawej
Czyli 8 cylinder.

Taką fajną fotkę znalazłem:
Obrazek

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 gru 2014, 22:02

Rozdzielacze mam przy 8 błędy na 1ce
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 12 gru 2014, 11:26

Wymieniłem cewke na 1szym cylindrze, o ile na PB pracuje już normalnie to na LPG czuc takie przerywanie/szarpnięcie delikatne co chwile. Co prawda nie jest to tak tragiczne ja przed wymianą cewki ale czuć.

Wie ktoś na których blokach pomiarowych w VAGu można sprawdzić , który
z cylindrów ma misfire'y (wypadanie zapłonu) dla silnika AUW.

Czy to będą te same co dla ABZa czyli 19 i 20 (1-4 i 5-8)?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 12 gru 2014, 20:26

P0300 16684 Misfire detected 1)
P0301 16685 Cyl. 1 misfire detected 1)
P0302 16686 Cyl. 2 misfire detected 1)
P0303 16687 Cyl. 3 misfire detected 1)
P0304 16688 Cyl. 4 misfire detected 1)
P0305 16689 Cyl. 5 misfire detected 1)
P0306 16690 Cyl. 6 misfire detected 1)
P0307 16691 Cyl. 7 misfire detected 1)
P0308 16692 Cyl. 8 misfire detected 1)

Misfires: grupa 14: blok 3, dopuszczalny zakres 0-5
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl