części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 gru 2014, 14:59

DANKOOO pisze:bardzo zadowolony jestem z agisa
-ooooooooo :)

Gość

Post autor: Gość » 28 gru 2014, 15:54

Danielu poczytaj to forum :)

Ja już sie nie udzielam bo i tak nie ma sensu sam na swoje wydam i nerwy spokojniejsze :)
Auto ze stagiem to dla mnie powód do sporego upustu ceny :D

DANKOOO
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 23 gru 2014, 13:37
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: DANKOOO » 28 gru 2014, 16:10

karol208 pisze:Tomaseto 380KM wow, szron na podszybiu murowany.

Był reduktor w testach i niby do 200KM daje rade ale przy cutoff przerosty ciśnienia
CYTAT ,,W temacie podgrzewania - najnowszy produkt Tomasetto, reduktor Antartic, którego mam okazje testować (reduktor z numerem fabrycznym 000017) u mnie ten reduktor jeździ na 209 konnym Subaru 3.0 H6 i przy 0stC na zewnątrz od 0 do 200km/h po górkę poradził sobie osiągając wynik ciśnieniowy z 1,35bar do 1,20bar a temperatura w strumieniu gazu na wtryskiwaczach z 45stC spadła w końcówce testu do -5stC"

Ładnie masz wtryski upakowane, ja u siebie tak chciałem ale nie dało się ich głęboko osadzić w ABZ
W ABZ da sie ;p ostatnia moja instalka w ABZ / agis hana montaż pojedynczy i kme gold

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 28 gru 2014, 19:34

Jeszcze mam pytanie lepiej kaleczyć kolektor - czyli wiertać, czy zastosować takie adaptery ?


Obrazek
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

DANKOOO
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 23 gru 2014, 13:37
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: DANKOOO » 28 gru 2014, 20:53

Zdecydowanie wiertać ;) z podkładkami są problemy również na pb ;)

Gość

Post autor: Gość » 28 gru 2014, 21:09

O tyle wtrysk PB idzie dalej a to juz nie wyglada zdrowo. Kolektor dobrze zrobiony nie bedzie problemu.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 28 gru 2014, 23:49

DANKOOO pisze: W ABZ da sie ;p ostatnia moja instalka w ABZ / agis hana montaż pojedynczy i kme gold
Fakt na takich adapterach ok ja mam na tych dużych na wąż 12mm.

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 02 mar 2017, 22:45

a jakie koledzy maja opinje na temat takiego zestawu

lpgtech lub stag

wtryski dragon , barracuda

reduktor kme gold, alex turbot

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 mar 2017, 08:23

LPG Tech, Barracuda i Gold do silnika 3.0 jak najbardziej ok, do 4.2 byloby juz za slabo chociazby ze wzgledu na reduktor.

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 04 mar 2017, 13:28

danishow pisze:LPG Tech, Barracuda i Gold do silnika 3.0 jak najbardziej ok, do 4.2 byloby juz za slabo chociazby ze wzgledu na reduktor.
to w takim razie do 4.2 bfm BRC Jak najbardziej ? Pytam bo jestem juz w trakcie kompletowania silnika i podzespołów

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 mar 2017, 13:33

Wolałbym lpg techa, kme nevo pro, albo zenith pro obd + barracudy + kme twin niz (BRC) Brak Regulacji Czegokolwiek.

Z prostej przyczyny, ze auto na wyzej wymienionych gratach chodzi rownie dobrze jak na brc ( kiedy jest nnowe) a kosztuje 3X mniej i 3X wiecej ludzi jest w stanie te instali regulowac. Na BRC niestety niewielu sie zna.
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 mar 2017, 21:24

i estetyka ucierpi na Brc :]
A to też jest ważne
Tylko ja bym odradzał tego golda bo termika jego jest jaka jest i w tej cenie można wybrać lepiej

KarolW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 05 cze 2016, 12:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KarolW » 07 mar 2017, 22:49

Witam!
Czy ktoś może jeździ na wtryskach o nazwie herkules ag?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 mar 2017, 21:24

po co ci nowy towar ?
nie lepiej kupić już sprawdzony :]

KarolW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 05 cze 2016, 12:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KarolW » 08 mar 2017, 22:42

pepi pisze:po co ci nowy towar ?
nie lepiej kupić już sprawdzony :]
barracudy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl