-oooooooooDANKOOO pisze:bardzo zadowolony jestem z agisa
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?
W ABZ da sie ;p ostatnia moja instalka w ABZ / agis hana montaż pojedynczy i kme goldkarol208 pisze:Tomaseto 380KM wow, szron na podszybiu murowany.
Był reduktor w testach i niby do 200KM daje rade ale przy cutoff przerosty ciśnienia
CYTAT ,,W temacie podgrzewania - najnowszy produkt Tomasetto, reduktor Antartic, którego mam okazje testować (reduktor z numerem fabrycznym 000017) u mnie ten reduktor jeździ na 209 konnym Subaru 3.0 H6 i przy 0stC na zewnątrz od 0 do 200km/h po górkę poradził sobie osiągając wynik ciśnieniowy z 1,35bar do 1,20bar a temperatura w strumieniu gazu na wtryskiwaczach z 45stC spadła w końcówce testu do -5stC"
Ładnie masz wtryski upakowane, ja u siebie tak chciałem ale nie dało się ich głęboko osadzić w ABZ
Jeszcze mam pytanie lepiej kaleczyć kolektor - czyli wiertać, czy zastosować takie adaptery ?
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
Wolałbym lpg techa, kme nevo pro, albo zenith pro obd + barracudy + kme twin niz (BRC) Brak Regulacji Czegokolwiek.
Z prostej przyczyny, ze auto na wyzej wymienionych gratach chodzi rownie dobrze jak na brc ( kiedy jest nnowe) a kosztuje 3X mniej i 3X wiecej ludzi jest w stanie te instali regulowac. Na BRC niestety niewielu sie zna.
Z prostej przyczyny, ze auto na wyzej wymienionych gratach chodzi rownie dobrze jak na brc ( kiedy jest nnowe) a kosztuje 3X mniej i 3X wiecej ludzi jest w stanie te instali regulowac. Na BRC niestety niewielu sie zna.
to nie jest zwykły napęd...to