Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 02 4.2PB/LPG ] Gruszka podciśnienia - numer części

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 11 sty 2015, 15:49

Miałem przez 7 lat A6 2,5 tdi tak ze sprzet mam i logi robiłem jak cos mi nie pasowało(miał chodzić jak nowy)
Teraz i A8 musze doprowadzić do perfekcyjnego stanu.

Ok -bloki pomierzyć mogę tylko z kąd wziąśc prawidłowe wskazania dla porównania

brak

Post autor: brak » 11 sty 2015, 15:53

Zalezy co cie interesuje to znajdziesz na forum. Na pewno sprawdź sobie ustawienie rozrzadu,korekty,praca sond,przepływomierz. Porób testy elementów wykonawczych osprzętu w aucie.

Wiekszość przydatnych informacji znajdziesz na forum ale poczytac troche musisz. Ja sobie porobiłem fotki niektórych postów i w razie W mam do sprawdzenia na szybko :)

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 11 sty 2015, 15:58

ok-dzieki bede szukał- jak nie znajde-będe pytał <okioki>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sty 2015, 19:48

Apophis pisze:...
A swoja droga ja kupiłem kompa i popadłem w paranoje :D
a co tam, co tam? tyle baboli, czy co chwile podpinasz jak cos tam "stuknie/puknie" :p
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 11 sty 2015, 19:52

martin_rs4 pisze:a co tam, co tam? tyle baboli, czy co chwile podpinasz jak cos tam "stuknie/puknie"
WIesz jak nie miałem kompa auto nie miało błedow bo raz na ruski rok podpinałem czyims i nic :) A jak se znabyłem to co piernie zacząłem podpinać i to i owo sie znalazło. Wiem-zbieg okoliczności ale powracający bład grzałki nawet w nowej sondzie mnie już wqrza i generuje inne sporadyczne i temu nie chce mi się już podpinac vaga :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sty 2015, 20:44

[b]Apophis[/b] pisze: i temu nie chce mi się już podpinac vaga
Nie no ja walczyłem trochę z kondycją mojej A8 i w końcu nie mam już praktycznie żadnego błędu...tak mi się wydaje przynajmniej... <hmm> :p na pewno nie mam nic w silniku i ASB :D
[b]kryhawrc[/b] pisze:ok-dzieki bede szukał- jak nie znajde-będe pytał
Tu masz na początek trochę informacji:

http://www.a8team.pl/d2-fl-all-kondycja ... +pomiarowe
to nie jest zwykły napęd...to

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 17 sty 2015, 20:13

Dzis dopiero wymieniłem gruszke. I w zwiazku tym mam jeszcze pytanie. Obie gruszki poodpaleniu delikatnie zasysają(ale nie ruszają tych ramion w kolektorze)po przegazowaniu równierz. Oba ramina chodza ale wydaje i sie że gruszka nie ma siły ich ruszyć. Sama spreżyna ,która je cofa jest mocna i nie wydaje mi sie żeby podcisnienie je otworzyło-ale może się myle????????????????

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 sty 2015, 20:41

kryhawrc, widocznie masz gdzieś nieszczelność. U mnie też dźwignie chodzą bardzo ciężko, trzeba dużej siły by je ruszyć ręką ale po odpaleniu obie gruszki zasysają się do końca.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 sty 2015, 20:46

kryhawrc, sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, szczególnie te przy samych gruszkach. Vacuometrem możesz sprawdzić też podciśnienie jak masz.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 17 sty 2015, 21:19

Ok. Panowie. Dziękuję za podpowiedź. Oczywiście będę szukał. No i tradycyjnie napisze co z tego wyszlo

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 18 sty 2015, 23:41

A jaka jest średnica tych przewodów podcisnienia? Bo myślę że wymienię od razu.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 sty 2015, 07:12

4mm ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 19 sty 2015, 17:02

Średnica tych mniejszych to 3,5x1,9mm a do samych gruszek jest zestaw naprawczy więc jest dobrze :)
Bierz te lepsze wężyki bo od temperatury twardnieją i pękają na łączeniach i zagięciach. Mam założony 1m z aso, i przeżył on 3 wymiany różnych wężyków no name.. Teraz muszę znowu wymienić i biorę z aso za chore $$..

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 19 sty 2015, 18:25

Ja polecam silikonowe 3mm, są odporne na temperatury i warunki atmosferyczne. Od kilku lat używam 4mm przy instalacjach gazowych i jak dotąd zero stresu.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 19 sty 2015, 18:41

no ja juz zamówiłem 4 mm- nie za grube?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl